Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

MURA - MONTSERRAT 2010 - 1 DE MAIG

 
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> col.laboracions MOSSENAIRES
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
mirabet



Registrat: 03 Gen 2006
Missatges: 322

MissatgePublicat: Dc Abr 21, 2010 6:52 pm    Assumpte: MURA - MONTSERRAT 2010 - 1 DE MAIG Respondre citant

MURA – MONTSERRAT 2010

Distància: 28 km (GPS)

Sortida: a les 8 del mati de la plaça de Mura.

2 Modalitats: CAMINADA en el grup del Centre Excursionista de Mura o estil MARXA ( corren i caminant)

Durada de la caminada que es fa en GRUP : tot el dia, parada a la font de Matarrodona per esmorzar i a Vacarisses per dinar, arribada al Monestir a les 6 de la tarda. (fins el dinar es fa reagrupaments a llocs ja convinguts).

Marxa de Resistència: dues modalitats, fins al Monestir de Montserrat ( poc menys de 4 hores), o anada i tornada fins a Mura.

Cal portar Moqui-la per el menjar i beguda, hi ha servei de transport del dinar per la caminada.


Editat per darrera vegada per mirabet el Dc Mai 05, 2010 5:08 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger
mirabet



Registrat: 03 Gen 2006
Missatges: 322

MissatgePublicat: Dt Abr 27, 2010 9:35 am    Assumpte: SERA LA SEGONA VEGADA Respondre citant

Hola a tothom, ja coses que semble que no vaig deixar clares.

En Ramón i un servidor (de moment sols) pensem fer la travessa més dura de la conrada.

MURA - MONTSERRAT - MURA

Si algú esta vol venir, te que estar a les 8 del matí del dissabte 1 de Maig a la plaça de l'església de Mura.

Kms totals 57,500

Desnivell positiu + de 4000 m.

Durada de la sortida 10 hores. ( 1 hora parada per dinar)

El dinar es farà al bosc de Vacarisses (Gall Pigat) a les 14 hores, tindrem transport del dinar i aigua en cotxe des de Mura.

El dinar es farà en germanor, acompanyats del l'altre grup que també sortirà de Mura a les 8 del matí i que fa la caminada popular de Mura a Montserrat.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger
Alex



Registrat: 07 Jul 2009
Missatges: 771

MissatgePublicat: Dt Abr 27, 2010 10:36 am    Assumpte: Respondre citant

OHHHHHHHHH aquesta sortida era perfecte per mi, llàstima que el diumenge passat em vaig torçar el turmell i estaré dues setmanes amb el peu embenat.

Que us vagi molt be.

Salutacions i ja direu que tal.

P.D. Si algú de vosaltres porta GPS ja em passareu el tack, gracies.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
mirabet



Registrat: 03 Gen 2006
Missatges: 322

MissatgePublicat: Dt Abr 27, 2010 2:38 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola Alex!!!!!!!!!!!!

Caram, no sabia que tenies mal al tornell, llàtima que ara estaves molt fort.

Ja m'esplicareu com va anar les cronos del Sr. de Can Candi.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger
Alex



Registrat: 07 Jul 2009
Missatges: 771

MissatgePublicat: Dt Abr 27, 2010 6:19 pm    Assumpte: Respondre citant

mirabet escrigué:
Hola Alex!!!!!!!!!!!!

Caram, no sabia que tenies mal al tornell, llàtima que ara estaves molt fort.

Ja m'esplicareu com va anar les cronos del Sr. de Can Candi.


La lesió de turmell m'he la vaig fer aquest diumenge a la cursa de Gels-Moixero. Una mala trepitjada i turmell fotut.

Sobre CAn candi, doncs res al ser un dia abans de la Gels-Moixero i al ser una prèvia, no ho vaig donar tot i em vaig quedar amb el mateix temps que tenia ( 8:0Cool.

BE espero recuperar-me aviat per seguir donant canya.


Salutacions
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
carles



Registrat: 16 Feb 2008
Missatges: 15

MissatgePublicat: Ds Mai 01, 2010 10:12 pm    Assumpte: Respondre citant

Que podem dir de les sortides del Mirabet, amb ell l'experiència i la natura t'esperen. La tornada a mura la deixarem per mès endavant, eh nois? Fins la propera .Aqui les fotos : http://picasaweb.google.es/carleslh/MuraMontserrat#
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Alex



Registrat: 07 Jul 2009
Missatges: 771

MissatgePublicat: Dg Mai 02, 2010 11:16 am    Assumpte: Respondre citant

Bona sortideta companys, si el turmell m'ho permet la propera..........

Gracies per les fotos Carles.


Salutacions
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
mirabet



Registrat: 03 Gen 2006
Missatges: 322

MissatgePublicat: Dt Mai 04, 2010 6:06 pm    Assumpte: Respondre citant

Crònica de la MURA-MONTSERRAT-MURA

A dos quarts de vuit trec el gos (Flapi) a pixar al carrer tot esperant que arribi en Ramón Corrales que ho fa a ¾.

Deixo el gos, agafo les dues motxilles que tenia preparades, una per córrer i l’altre del dinar i roba per canviar-me. Marxem cap a la plaça del poble on trobem en Roc que és fill del meu estimat amic, Pep Canals. Fem estiraments i arriba en Carles, tots contens de que s’afegeixi a la festa.

Van arribant la resta de caminadors, n’hi ha de totes les edats i mides, amb barret, gorra, boina i fins i tot amb barretina vermella com el foc.

Toquen les 8, repiquen les campanes de l’Àngelus del mati i nosaltres ens posem en marxa i comencem a fer camí. Passem la riera, pugem a la Creu, el Puig de la Balma i el collet on ja suats fem el primer traguet; seguim a la Coma d’infern, pugem el collet del Mal Pas, la Font de Matarrodona i el caminet del torrent de la Cansalada.

Ara va de debò, la Cansalada ens fa bufar de valent, caram com puja i puja per arribar a la torre de la Morella on el dia es fa ben fosc i els dic: “Veieu aquella línea blanca entre la negror del cel, doncs això vol dir aigua”. Parem a Can Casajoana on la font d’ aigua ens refresca la gola i fa que ens sentim animats, portem una hora i quaranta i pocs minuts, anem molt bé penso jo.

Acabem de sortir i agua avall que fa baixada, un ruixat que fa que en Carles molt previsor es posi un “xubasquero” per no mullar-se. Als 10 minuts deixa de ploure, però uns trons de cara nord, fa que no les tinguem totes. Ja som a Rellinars i en Ramón diu que si no es té que esmorzar! Llavors replica tot seguit que passat el poble ho farem.

Ens parem a mirar els indicadors de direccions i per ells sabem que podem seguin el sender (GR5) i arribaríem a Sitges i a molts altres llocs.
Comencem a córrer de valent per sota el turó i carena de l’Escletxa, fins al Gall Vell (Masia en runes a prop de l’autopista Terrassa-Manresa) on parem a fer el mos que tant reclamava en Ramón.

Sortim per passar l’autopista per sota i la via per sobre (és l’únic lloc per on es pot travessar d’ una tacada). Allà veiem un grup de gent potser entre 100 i 150 entre ells en Viñeta, que portaven un remat de criatures de Terrassa, Sabadell i Sant Cugat per pujar a Montserrat.

No seguim el GR5, si no les marques de la caminada que va pel mateix lloc que nosaltres; les portem seguin des de Mura i comencen a Castellterçol. Travessem la carretera C-58, la riera de Sanana i la de Vacarisses i enfilem la pujada al Hostal de la Creu.

A Monistrol ens rentem la cara: Mira ara fa força calor!! Si comencem la pujada fresquets ho farem millor. Primera pujada i camí de les aigües. En Ramón està en el seu terreny, ataca les pujades amb decisió, sense mirar enrere, es sent fort i dur, el perdem de vista fins arribar al Monestir. En Carles i jo (que vaig molt tocat) anem xerrant per passar l’estona i que la pujada no es faci tant pesada, va i hem diu que la seva dona la Llúcia, el vindrà a buscar i jo li dic que a Monistrol és el millor lloc i així va ser.

Contens de la gesta trepitgem la plaça de Montserrat, on és en Ramón?, No el veiem fins que ens crida enfilat a un mur. Anem a la font a refrescar la gola, el cap i les cames per tornar a Monistrol i arribar a l’ hora prevista.

La baixada es fa amena i divertida. Saludem a tothom que trobem, que en son molts. Tornem a veure el caminaires de les criatures del matí, sento que diuen: mira ja baixen el de Mura i també sento que criden Mirabet, saludem en Viñeta i seguim.

A la plaça arribem a la 1 i cinc, la dona i els fills d’en Carles estant jugant al parc infantil de la plaça Gran. Ens fem la última fotografia i ell es queda amb la família. Nosaltres comencen a tenir gana mentres fem la pujada a l’Hostal de la Creu, ara si fem el GR5; el camí es fa petit ple de brossa, les herbes que punxen fan sagnar les cames amb petites esgarrinxades de molta picor.

Travessar la carretera C-58, 2 km i a dinar. En el lloc indicat no hi ha ningú, en Ramón ja pateix: No ens tenien que portar el dinar? Truquem per telèfon al Pep Canals: Ei que passa? on sou? Al punt de trobada (li respon); A nosaltres en falta mitja hora per arribar, ha arribat en Julio i les bosses del dinar?; No, encara no. Espereu 5 minuts que estan en camí.

Arriba en Julio i la Maria, agafem la motxilla amb ganes i comencem a dinar tot esperant, que com les gotes del matí van fen acte de presencia la resta de la colla que va a Montserrat.

Quan acabem de dinar, sortim refets a pujar l’escletxa, Rellinars, Can casajoana on la font generosa i fresca en fa retornar la frescor, bevem 5 vegades cada un, ens rentem la cara i el cap pensant en la pujadeta que ens ve per arribar a la Morella prop dels Hostalets d’en Daví. Coronem i dic a en Ramón: El més fort ja està passat, ara pujades petites, alguna rampa, però això ja està al sac.

Dit i fet, travessem el torrent de la cansalada, font de Matarrodona, Mal Pas, Coma d’infern, última pujada. En Ramón es torna a sentir valent; canya al mono, el segueixo a distància bastant recuperat, baixada al Puig de la Balma i la Creu cridem fins el descosits contents i com boixos, ho hem fet, ho hem aconseguit.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> col.laboracions MOSSENAIRES Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!