PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

Entrenaments per La Mola

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent

Registrat: 07 Jul 2009

MissatgePublicat: Dv Oct 15, 2010 7:27 pm    Assumpte: Entrenaments per La Mola Respondre citant

Hola a tots,

Aqu� penjar� els meus entrenaments per La Mola.

Dia 13/10/2010

Pujada:
Corriol que travessa la pista que va fins a Can pobla. En un dels encreuaments de la pista em desvio direcci� la canal de l'Abella. Pujada dureta perqu� el terra esta molt mullat i molta pedra. Arribada a la Mola amb un temps de 36 Minuts.
Baixada:
Per el cam� dels monjos fins a Can Pobla i despr�s tota la pista fins al Can Robert amb un temps de 26 minuts.

En total 6,5 Km en 1:03 minuts.

Salutacions

Editat per darrera vegada per Alex el Dv Oct 15, 2010 7:55 pm, editat 1 cop en total

MissatgePublicat: Dv Oct 15, 2010 7:54 pm    Assumpte: Respondre citant

Dia 15/10/2010

Dues pujades a La Mola.

Primera:

Pujada:
Primer corriol i despr�s la pista fins arribar a Can pobla.Aqui agafo el cam� dels monjos fins a La Mola.
Baixada:
Cam� dels monjos retallant una mica fins a Can Pobla.

Segona

Parking de Can Pobla
Pujada:
Canal de can Pobla, crec que m'he perdut i he acabat grimpant fins arribar a la Mola.
Baixada:
Per el cam� dels monjos allargant una mica fins a Can Pobla, aqu� agafo la pista i despr�s el corriol fins al parking de Can Robert.

Total 10 Km en 1:32 minuts

MissatgePublicat: Dt Oct 19, 2010 6:01 pm    Assumpte: Respondre citant

Dia 19/10/2010

Sortida amb la camara de fotos per fotografiar bolets + paisatge.

Pujada:
Pujo per la pista fins al tercer revolt on el deixo i pujo per un corriol fins arribar a la pista que va direcci� a la canal de l'Abella. Creu la pista i continuu per la vertical cap amunt. La veritat es que no hi ha cam� per� es veu que la gent i passa. He arribat a mes d'un punt que he hagut de retrocedir perqu� o be no tenia sortida(acantilat) o be s'havia de grimpa/escalar i no era plan de ferme mal estan tot sol. Despr�s de pujar mes d'una canal, grimpar una mica i veure un fotimer de bolets, arribo a la Mola. He tingut moments de por/respecte perqu� mes d'un cop he acabat a dalt d'una roca sense saber cap on tirar( amunt o avall). Be al arribar a dalt de tot i veure el restaurant de La Mola m'he tret un pes de sobra, perqu� comen�ava a estar una miqueta acollonit d'on estaria.

Baixada:
Cam� dels monjos retallant una mica per la canal de can Pobla fins a Can Pobla. Passant per la cova del Frare. Despr�s un tram de pista fins arribar al corriol que va a la canal de l'Abella, giro cap avall i creu la pista de can Pobla, corriol avall fins a Can Robert.

Total 5 Km en 1:26 minuts

MissatgePublicat: Dc Oct 20, 2010 5:45 pm    Assumpte: Respondre citant

Quansevol dia tindr�s que portar corda, casc i sabatilles de gat per tio mare meva on te fiques...Embarassed molt bones les fotos i esperem disfrutar de tots els amagats de la Mola.

gr�cies �lex

MissatgePublicat: Dt Oct 26, 2010 4:45 pm    Assumpte: Respondre citant

Dia 26/10/2010

Sortida:
A prop del parking de Can Robert.
Pujada:
Pujada pel corriol/canal fins arribar a la pista de can Pobla, la creuo i vaig direcci� la canal de l'abella amb la intenci� de a mig cam� de la pista tirar dret cap a munt per pujar per la Canal Gran, cosa que ha sigut impossible. No he trobat cap cam� i he decidit pujar per la canal de l'abella.Despres agafo el Cam� del Mal Pas, on has de passar per dintre d'un t�nel/cova d'uns 100 metres ( incre�ble!!!!) i despr�s corriol/canal cap amunt fins la Mola.
Baixada:
Cam� dels monjos retallant una mica per la Canal de Can Pobla fins a Can Pobla, agafo la pista fins a l'encreuament del canal de l'abella i he deixo caure corriol/canal avall fins al cotxe.

Total 5,5 Km en 1:20 minuts

MissatgePublicat: Dt Oct 26, 2010 5:30 pm    Assumpte: Respondre citant

Quina passada !!, admirable !! Fant�stic !! prodigi�s !!

Gr�cies per la teva feinada !!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger

MissatgePublicat: Dc Oct 27, 2010 4:46 pm    Assumpte: Respondre citant

�lex tinc que v�urel aix� no ho sabia Cova/T�nel

segur que era a la Mola Laughing Laughing

Sobre tot guarda els tracks per poguer juntarlos i fer una gran sortida

MissatgePublicat: Dj Oct 28, 2010 9:13 pm    Assumpte: Respondre citant

Dia 28/10/2010

Pujada:
Pujada per la pista que va a Can Pobla fins a la primera corba on he girat a ma esquerra per agafar la pista que va a Can Garrigosa, aquesta pista es molt corrible amb algun puja i baixa. Despr�s d'un kil�metre giro a ma esquerra direcci� a Can Robert fins arribar al parking.
Pujo per el corriol fins arribar al primer encreuament de la pista de Can Pobla, segueixo la pista i la primera corba que be a ma dreta la deixo i pujo per el dret. Amb algun problema que altre arribo a la pista que va de Can Pobla a la Canal de l'abella. Troto uns 200 metres i tiro cap amunt sense haver cap cam�. Pujo, pujo i pujo, pensant que estava pujant per la Canal Gran per� no era aixi. Despr�s d'uns 200 metres en vertical comfirmo que aquesta no es la Canal Gran per� tot i aixi tiro cap amunt sense tenir ni cam�,ni corriol ni canal........ error, despr�s de arrossegar-me per terra, grimpar per arbres, grimpar per roques( en plan escalador i no es broma) de sobte arribo a una paret d'uns 100 o 200 metres en vertical on el mon s'en cau a sobre perqu� per all� era impossible passar i l'unica soluci� era tornar per on havia vingut. No he tingut por, per� si que molt de respecte.

Baixada:
Com be sabeu, la baixada es mes perillosa que la pujada.
BAixo per el mateix lloc que he pujat. Despr�s de passar uns mals moments arribo a la pista de la canal de l'abella i aqu� agafo la pista de can Pobla i baixo a Can Robert.
IMPORTANT.Que ning� segueixi aquest track perqu� no te sortida i es molt perill�s.

Total 7,5 Km en 1:30 minuts

MissatgePublicat: Ds Nov 06, 2010 6:35 pm    Assumpte: Respondre citant

Dia 6/11/2010

Peculiaritat d'aquest sortida" La Mola de nit amb molt bona companyia". La primera vegada que pujo de nit.

Sortida:
Entrada al parking de Can Robert.
Pujada:
Pugem pel corriol que travessa la pista que va fins a Can pobla. En un dels encreuaments de la pista ens desviem direcci� la canal de l'Abella. Pujada per la canal fins l'encreuament que be del Coll d'Estenalles. Seguim el cam� fins a dalt. Arribada a la Mola amb un temps de 46 Minuts( tot caminant i de xarrera).
Baixada:
Per el cam� dels monjos fins a Can Pobla, a uns 400 metres desviament a ma esquerra baixant per un corriol molt maco fins a la carretera que ens portara a l'entrada del parking de Can Robert.

En total 6 Km en 1:27 minuts.

MissatgePublicat: Dg Mar 20, 2011 10:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola a tots,

Fi de la temporada d'asfalt i ara toca una mica de muntanya, que millor sin� que fer una Mola.

Dia 11/3/2011

Sortida:
Parking Torre de L'�ngel.
Pujada:
Creuem la carretera direcci� les pedritxes fins agafar matagalls. Pugem fins al Pou del Gla� i despr�s al Coll d'Estenalles. Seguim fins coronar el Montcau i despr�s la Mola.
Baixada:
Per el cam� dels monjos fins a Can Pobl, despr�s tota la pista fins al Can Robert i finalitzem a la Torre de L'�ngel.

En total 25 Km en 3:03 minuts.

MissatgePublicat: Dg Mar 20, 2011 10:31 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola a tots,

Dia 18/3/2011

Poliesportiu Matadepera.
Pujada:
Anem a la Tartana i pugem fins a Can Torres, girem a ma esquerra fins agafar la pista de Matagalls, en una de les corbes tirem corriol amunt fins agafar l'encreuament que va o a la Mola o a la font Soleilla.Anem a la Font Soleilla i uns metres mes pujem per una canal amunt fins arribar a la Mola.
Baixada:
Anem a fer el Montcau i despr�s tornem a la Mola per� sense pujar, ens desviem per la canal del pi tort que ens dur� fins la riera que seguirem fins al poliesportiu de Matadepera.

En total 23 Km en 3:49 minuts.

MissatgePublicat: Dl Set 05, 2011 11:18 am    Assumpte: Respondre citant

Hola a tots,
Sortideta amb la bona companyia de l'Agust�.

Dia 5/9/2011

Pujada:
Sortim de la Torre de L'�ngel, creuem la riera. Arribem a Can Robert i pugem per la pista per fer la sortida una mica mes llarga. Ens desviem per agafar la canal de l'Abella que ens dura al cm de la Mola amb un temps de 40' ( aprox.).
Baixada:
La baixada la fem per el cam� dels monjos fins a Can Pobla on ens tirarem corriol avall per fer una mica que de tram t�cnic de baixada. Arribada a la Torre de l'�ngel amb un temps de baixada d'uns 30'( aprox.).

En total 9,31 Kms en 1:09 minuts.

MissatgePublicat: Dl Set 05, 2011 6:23 pm    Assumpte: Respondre citant

�s una gran noticia que tornis a pintar de vermell els camins i t'enfilis a la Mola, que �s un luxe i !!!, enhorabona !!

MissatgePublicat: Dt Set 06, 2011 12:10 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola a tots,
Segon dia consecutiu fent el mateix recorregut, aquesta vegada amb la companyia d'en Javi. La pujada mateix temps, la baixada 5' menys tot i la torcedura de turmell que he tingut al arribar a CAn Pobla i ens ha fet baixar una mica el ritme.
Pr�xim objectiu fer el temps total en menys 1 Hora.

Dia 6/9/2011

Baixada:
La baixada la fem per el cam� dels monjos fins a Can Pobla on ens tirarem corriol avall per fer una mica que de tram t�cnic de baixada. Arribada a la Torre de l'�ngel amb un temps de baixada d'uns 24'( aprox.).

En total 9,31 Kms en 1:04 minuts.

MissatgePublicat: Dg Oct 09, 2011 9:13 pm    Assumpte: Respondre citant

Dia 9/10/2011

Sortida per la Mola!!!!

Pujada:
Pujo per la pista fins a la primera corba on tiro corriol amunt.Segueixo fins arribar a la pista que va direcci� a la canal de l'Abella. Creu la pista i continuu per la vertical cap amunt. La veritat es que no hi ha cam� per� es veu que la gent i passa. La veritat que aquesta canal es molt maca, aixo si es for�a perillosa,he passat per llocs incre�bles, fins arribar a dalt del tot, on m'he trobat a dos escalador que s'han quedat de pedra al veurem per on havia pujat. Imagineu-vos la situaci�:Dos escalador amb totes les seves cordes pujant per una roca i de sobte apareix un paio en pantal� curt grimpant entre les arrels del arbres per arribar on estan ells. Be al arribar a dalt de tot i veure el restaurant de La Mola m'he tret un pes de sobra, perqu� comen�ava a estar una miqueta acollonit d'on estaria.

Baixada:
BAixada per el cam� dels monjos fins a Can Pobla i despr�s per la pista fins a Can Robert.

Total 5,5 Km en 1:26 minuts

Salutacions

Editat per darrera vegada per Alex el Dj Nov 10, 2011 9:25 pm, editat 1 cop en total

MissatgePublicat: Dl Oct 10, 2011 3:29 pm    Assumpte: Respondre citant

ves, ves al metje per que est�s malalt tio!! i tu creus que jo hi puc?

ja veurem Embarassed Embarassed

salutacions

MissatgePublicat: Dg Jun 10, 2012 7:14 pm    Assumpte: Respondre citant

Dia 10/6/2012

Sortida per la Mola!!!!

Pujada:
Pujada per la pista que va fins a CAn Pobla. Just avan� d'arribar agafo el desviament que va al cam� del monjos mes suau. Hem desvio per anar a buscar Cavall Bernal. PAro a veure uns escalador i aqu� decideixo pujara a la pedra que esta just d'avant del cavall Bernat( el cap de Mort) aixi puc veure els escaladors des de un lloc diferent.

Torno a Can Pobla per un altre pista. Agafo el cam� que hem porta al Bolet. Des de el Bolet es poden veure les tres canals que pugen per el cingle dels cavalls. Aqu� teniu una imatge de la cru�lla dels cavalls( anomenada aixi per mi, no oficial).

La primera canal la faig de pujada, es dura per� es pot pujar sense cap complicaci�.Al arribar a la cru�lla dels cavalls baixo per la segona canal, es complicada de baixar perqu� la inclinaci� es pronunciada, una mica de compte i c�rrer poc. Al arribar al corriol segueixo una mica mes direcci� a la moral del drac hi ha pocs metres torno a pujar per la tercera canal. Aquesta es la mes dura i mes t�cnica de les tres. Hi ha moment que pers el cam� per� segueixes per on pots cap amunt i arribes a la cru�lla dels cavalls.

Com que el GArmin per la senyal.... imatge feta per mi.

Baixo per la canal que hem dura a la moral del drac i entre mitj paso per la Balma de la Llosa, per dins!!!!. Se que per aqu� esta la canal del mico, despr�s de donar un parell de voltes, la trobo per� no m'atreveixo a fer-la tot sol, es petita per� et pots fer mal. Faig cua i pujo per el cam� oficial que be de la canal de l'abella i que hem dura a la Mola.

Baixada:

Baixo direcci� la canal del cavall o canal de les animes( no ho tinc molt clar) en direcci� a la font del Sa�c i com no hem perdo. Se que vaig en direcci� contraria per� segueixo fent, despr�s de baixar per una canal molt guapa( mes o menys corrible) arribo a una esplanada on puc veure les Castellasses, uppps estic una mica lluny, torno enrere i de sobte hem trobo a la Font Solei, perfecteeee!!!!!! pr�cticament no tinc aigua. Carrego el bid� i cap avall!!!!!!.FAig tota la pista que hem dura fins a Can Pobla i aqu� " como no" baixes una mica la guardi� i" patapam" tor�ada de turmell", en una setmana dues vegades. Els primers minuts hem fa mal, per� despr�s..... corriol avall fins a CAn Robert.

Total 13,73 Km en 2:17 minuts amb un desnivell positiu de 1000 metres, no esta malament.

MissatgePublicat: Dg Jun 10, 2012 10:36 pm    Assumpte: Respondre citant

Bon entrenament i millors refer�ncies. Em quedo impressionat de com pentines la muntanya. Segur que saps un munt de racons i un dia ens hi has de dur. M'ha agradat molt, encara que em sembla que ha estat dur. Un luxe llegir.te

MissatgePublicat: Dt Jun 12, 2012 3:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Avui toca repetir entrenament per veure si tenim millora!!!! En el seu dia vaig rumiar que aquest circuit es podia fer per sota de l'hora.

Dia 12/6/2012

Pujada:
Sortim de la Torre de L'�ngel, creuem la riera. Arribem a Can Robert i pugem per la pista per fer la sortida una mica mes llarga. Ens desviem per agafar la canal de l'Abella que ens dura al cm de la Mola amb un temps de 36:09( 4' mes rapit) Camino molt.
Baixada:
La baixada la fem per el cam� dels monjos fins a Can Pobla on ens tirarem corriol avall per fer una mica que de tram t�cnic de baixada. Arribada a la Torre de l'�ngel amb un temps de baixada de 20:56 (3' mes r�pid,circuit diferent una mica mes curt). No he for�at per mal al turmell.

En total 8,90 Kms en 57:05 minuts.

MissatgePublicat: Dg Des 23, 2012 6:38 pm    Assumpte: Respondre citant

Una ruta diferent!!!!

Dia 23/12/2012

Carrer buixeres
Pujada:
Pujada per la canal de les Bruixes fins a la pista que be de Can Robert, segueixo la pista fins arribar a Can Pobla. Pujo per un corriol que hem dura al Bolet. Faig un vertical per una canal ( no se el nom) que arriba la MOla, compte!!!!,aquesta canal te un parell de grimpada. Baixo per la pista fins a la cru�lla del malpas i segueixo direcci� el malpas on passo per dins de la Balma e la Llosa i agafo la canal del Malpas fins a tornar a coronar la MOla.
Baixada:
La baixada la faig per la canal ( no se el nom) que arriba a la Font del Sa�c, segueixo pista avall i trenco cap a la Font Soleia, retorno fins a la mateixa pista i tiro cap avall fins a una canal que hem portara a peus del Cavall Bernat. Pujo la canal que hem portara a la pista del cam� del monjos, segueixo la pista fins arribar a CAn Pobla i segueixo pista avall fins arribar a l'ultima corba abans de la cru�lla de la canal de la abella on giro a ma esquerra i baixo per una canal ( no se el nom) fins al cotxe.

En total 9,94 Kms en 1:22 minuts.

MissatgePublicat: Dg Des 23, 2012 6:43 pm    Assumpte: Respondre citant

veure un entrenament teu, evidentment d'un crack, t'has de posar el cintur� pels revolts.

No se per� em sembla que hi ha poques persones que facin tants guixots vermells a la muntanya.

Bon entrenament. !!

MissatgePublicat: Dj Ago 01, 2013 11:40 am    Assumpte: Respondre citant

ufffs despres de practicament un any i d'uns dies en baixa forma, doncs res toca fer un circuit test.

Dia 31/07/2013

Pujada:
Sortim de la Torre de L'�ngel, creuem la riera. Arribem a Can Robert i pugem per la pista per fer la sortida una mica mes llarga. Ens desviem per agafar la canal de l'Abella que ens dura al cim de la Mola amb un temps de 34:50( mes de 1' mes rapit), pero les sensacions no son bones i camino molt, no nomes a la canal de l'abella.
Baixada:
La baixada la fem per el cam� dels monjos fins a Can Pobla on ens tirarem corriol avall per fer una mica que de tram t�cnic de baixada. Arribada a la Torre de l'�ngel amb un temps de baixada de 20:15 (20 segons mes r�pid)

En total 8,82 Kms en 55:03 minuts.

MissatgePublicat: Dj Ago 01, 2013 4:14 pm    Assumpte: Respondre citant

Inimaginable per mi. Crec que com a m�xim tinc 47' i quan estava millor. Vol dir que estratosf�ric.

No pateixis, que el teu nivell �s d'elit auto exigent.

Un plaer llegir-te Very Happy

MissatgePublicat: Dg Set 01, 2013 6:18 pm    Assumpte: Respondre citant

Diria que mai he fet aquest circuit, Don Candido - La Mola - Don CAndido

Dia 1/09/2013

Don Candido
Pujada:
Sortida Don Candido, creuem la city per la Rambla direcci� Matadepera. Aqu� agafem el cam� dels MOnjos fins a coronar la Mola.
12,6 Kms / 1:28:10 / 6:60 min/km
Baixada:
La baixa la fem per cam� monjos, can Pobla,Can Robert,T. �ngel. Despr�s agafem la riera que ens dura a Matadepera i creuem la city fins a arribar al punt de sortida.
16,2 Kms / 1:21:00 / 5:00 min/km

En total:

Terreny = Muntanya/Asfalt
Distancia =29,47 Kms ( reals per G.Earth = 28,81 Kms )
Ritme = 5:44 min/Km ( relas per G.Earth = 5:52 min/Km )
Pulsacions = 154 ppm
Desnivell + = 835 m

MissatgePublicat: Dg Set 01, 2013 6:32 pm    Assumpte: Respondre citant

No ser� jo qui digui que est�s b� Wink
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Entrenant per la Mola Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum