Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4809
|
Publicat: Dv Oct 17, 2008 1:38 pm Assumpte: VIª Cursa Popular d´Hivern 2008 - SANT CLIMENT - 23 Nov. |
|
|
Cita: |
CURSA DE SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
ramon gabara per a mossenhoms
Hola companys! El 23 de novembre d'enguany celebrem a Sant Climent de Llobregat, coincidin amb la seva festa major, la VIIª CURSA POPULAR D'HIVERN DE SANT CLIMENT.
L'any passat vam estar molt contents de comptar amb uns quants de vosaltres a la nostra cursa. Fins i tot l'Anna Cos va quedar campiona de la Cursa. Enguany ens faria molta il·lussió poder comptar amb la vostra presencia a la nostra Cursa.
En Pep i l'Anna, que van estar l'any passat ja saben que es tracta d'una cursa petita i humil, però que intentem tractar als que hi participen el millor que sabem. No som cap Club d'Atletisme. Alguns de nosaltres correm habitualment en curses, però d'altres són amics que ens trobem expresament aquest dia i alguns quants més per a preparar la Cursa del nostre poble.
Com podreu veure als links que afegeixo, el recorregut és similar, encara que amb alguna diferencia amb el de l'any passat. Hi haurà esmorzar per a tots els corredors. I enguany estem negociant poder disposar de servei de dutxes per a que aquells que vulguin puguin quedarse després al nostre poble a dinar o gaudir dels seus encants.
Web de la Cursa:
http://es.geocities.com/mossenhoms/SantCliment/
Recorregut i perfil:
http://www.usatf.org/routes/view.asp?rID=252959
Més informació:
http://eltrencaclosques.ppcc.cat/
http://eltrencaclosques.iespana.es/eltrencaclosques/
Classificacions de l'any passat:
http://eltrencaclosques.iespana.es/eltrencaclosques/cursa%202007%20CLASSIFICACIONS.htm
Si us ho penseu allà ens hi trobareu.
FIL al FORO de CORREDORS.CAT:
http://www.corredors.cat/index.php?topic=4406.0
Ramon Gabara (Raimon)
|
Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dl Des 01, 2008 12:47 pm, editat 2 cops en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Dv Oct 17, 2008 4:33 pm Assumpte: CURSA DE SANT CLIMENT DE LLOBREGAT - 23-11-08 |
|
|
Gracies Pep per incloure la informació de la Cursa al vostre foro. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4809
|
Publicat: Dv Oct 17, 2008 5:17 pm Assumpte: |
|
|
Gràcies a tu per pensar amb nosaltres; per poc que podem estarem a Sant Climent. Va ser un dia molt bonic el que vam viure l'any passat. A reveure Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dv Oct 17, 2008 7:14 pm Assumpte: |
|
|
Raimon ens ho vam passar molt bé a la vostra cursa , i el recorregut per la muntanya molt bonic. Per poc que poguem tornarem, i ja farem propaganda als nostres amics mossenaires. Gràcies. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Dc Oct 22, 2008 3:43 pm Assumpte: CURSA DE SANT CLIMENT DE LLOBREGAT - 23-11-08 |
|
|
Us hi esperem. Tots els mossenaires que pogueu vindre sereu molt benvinguts. Anna aviam si enguany revalides el teu podi de 1ª classificada en la Cursa. _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Dt Nov 11, 2008 10:38 pm Assumpte: CURSA DE SANT CLIMENT DE LLOBREGAT - 23-11-08 |
|
|
Alguns de vosaltre ja sóu inscrits a la Cursa.
Enguany com ja vaig comentar hi haurà, com a novetat, servei de dutxes al Poliesportiu Municipal.
Aixó te uns quants avantatges, especialment per als que veniu de fora.
Us podeu quedar a dinar al nostre poble.
Us poso uns links, amb l'adreça i el teléfon, de tres dels Restaurants de Sant Climent. L'unic problema és que si no feu la reserva amb antelació, és bastant difícil que el mateix dia trobeu taula.
Restaurant EL RACÓ
Carrer Poca Farina 20 - Tel. 93 658 16 39
Restaurant El PETIT BONET
Carrer Església 1 - Tel. 93 637 98 56
Restaurant VENDRELL
Trav. Prat de la Riba 71 - Tel. 93 658 35 62 _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4809
|
Publicat: Dv Nov 14, 2008 7:39 am Assumpte: |
|
|
Bon dia Ramon;
T'envio un correu intern per apuntar-me i gràcies per promocionar-la al nostre fòrum. Ja em diràs si estic apuntat. Ens veiem a Sant Climent |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4809
|
Publicat: Dv Nov 14, 2008 6:33 pm Assumpte: |
|
|
Has estat molt amable i esperem que sigui un èxit.
Encara recordem al noi del micro i la seva frase que em fèia molta gràcia quan repartia els premis i deia: "campió mundial de Sant Climent".
Gràcies. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dv Nov 14, 2008 6:51 pm Assumpte: |
|
|
Jo també estic apuntada, i la Dolors també. Espero que pugui córrer...... |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Dv Nov 14, 2008 10:41 pm Assumpte: |
|
|
Espero que tot surti el millor posible. Nosaltres hi posem les ganes i la il·lusió. Estem contents de que hi participeu i alhora estem una mica amb el run run de que tot vagi bé. I sinò és així segur que ens ho sabreu disculpar.
La Cursa és una cursa molt modesta, però tenim el "millor speaker del món mundial"  _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Rodana3

Registrat: 02 Abr 2006 Missatges: 14
|
Publicat: Dg Nov 16, 2008 8:03 pm Assumpte: Apuntats |
|
|
Nosaltres també estem apuntats, la Gemma i el Joan. Fins i tot, potser ens quedem a dinar i així coneixem aquest poble. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4809
|
Publicat: Dg Nov 16, 2008 8:11 pm Assumpte: |
|
|
Serem una bona colla; és un poble molt bonic, Joan. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Dl Nov 17, 2008 2:06 pm Assumpte: |
|
|
Si que hi sereu una bona colla!
Si algú es queda a dinar tingueu en compte que és difícil trobar lloc sinò feu una reserva abans. Doncs és la Festa Major. _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dt Nov 18, 2008 6:15 pm Assumpte: |
|
|
Oh....quina ràbia!!! Diumenge no podré córrer. Ara acabo d'arribar del CAR, on m'han fet una segona infiltració, i fins dimarts que bé no puc començar a córrer. Em sap molt greu, a veure si l'any vinent puc venir. Que us vagi molt bé a tots els que correu, i a l'organització, no tingueu por de res, que ho feu molt bé i s'agraeix que hi hagi gent com vosaltres!!!
Bona Festa Major!!! Una abraçada. Anna |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Dt Nov 18, 2008 9:40 pm Assumpte: |
|
|
Em sap molt de greu que no puguis vindre a correr Anna. Molt probalement haguesis estat al davant en la classificació. El més important, però, és que et recuperis aviat i del tot de la lesió. Si un no fa bondat uns dies, després n'ha de fer molt més temps.
Ja tindras oportunitat de córrer un altre cop. ánims i a recuperarse!
Ramon. _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dj Nov 20, 2008 9:09 am Assumpte: |
|
|
Mil gràcies Ramon. Que tingueu un bon dia!!!! i fins l'any que ve!!! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Dj Nov 20, 2008 4:42 pm Assumpte: |
|
|
EL PERIODE D'INSCRIPCIÓNS ANTICIPADES HA FINALITZAT.
DEGUT AL GRAN NOMBRE D'INSCRIPCIONS EFECTUADES QUE HAN HAGUT FINS ARA, I QUE SUPERA AMB ESCREIG EL NOMBRE PREVIST D'INSCRIPCIONS, NO PODEM GARANTIR QUE HI HAGIN DORSALS LLIURES EL MATEIX DIA DE LA CURSA. ESTEM CONTENTS DEL NOMBRE D'INSCRIPCIONS EFECTUADES. PERÒ HA ARRIBAT UN MOMENT QUE PERILLA EL BON DISCURS DE LA CURSA. LA NOSTRA INFRAESTRUCTURA NO ENS PERMET ANAR MÉS LLUNY. AIXÍ QUE PREGUEM EMS DISCULPEU ELS QUE NO HEU POGUT EFECTUAR LA VOSTRA INSCRIPCIÓ. PODRIEN HABER ALGUNS DORSALS MÉS EL DIA DE LA CURSA, PERÒ A HORES D'ARA NO HO PODEM GARANTIR.
GRACIES A TOTS PER LA VOSTRA CONFIANÇA. ENS VEIEM DIUMENGE.
DEMÀ PUBLICAREM EL LLISTAT DEFINITIU D'INSCRITS. GRACIES. MOLTES GRACIES. _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4809
|
Publicat: Dj Nov 20, 2008 4:50 pm Assumpte: |
|
|
Ramon, has estat molt atent amb nosaltres i hem tingut informació de primera mà. Moltíssimes gràcies i ja tenim ganes de ser diumenge. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Ds Nov 22, 2008 7:48 pm Assumpte: |
|
|
Llistat d'inscrits a la Cursa de Sant Climent amb Dorsal asignat:
LLISTAT D'INSCRITS
Esperem que tots els corredors s'ho passin be i gaudeixin de la nostra cursa, i també sapiguen disculpar els posibles errors que poguem cometre. Nosaltres som un grup d'amics, alguns corredors, la majoria no, que ens trobem expresament per organitzar amb l'Ajuntament de Sant Climent, aquesta Cursa de Festa Major. No sóm cap Club d'Atletisme, però intentem posar la nostra millor voluntat.
Tema logística. L'aparcament principal és a 200 metres de la Sortida-Arribada de la Plaça de la Vila, a les Escoles Noves. Si s'omple és pot intentar a la zona de les Escoles Antigues, ara Escola Bressol. I si no, al Camí del Marí, també a porp de la sortida. Finalment a l'antic Camp de Futbol, segur que hi ha aparcament, però queda a uns 900 metresde la Sortida.
Els que vulgueu utilitzar les dutxes estaran obertes de les 10 h. a les 14 h. al Polisportiu Municipal, a 150 metresde la Sortida de la Plaça de la Vila, a la Carretera de Viladecans al costat de laa Piscina i la Policia Municipal. No hi ha perdua. Tot és a prop.
No hi ha propiament guardaroba. L'any que ve intentarem tenirne. Aquest any hem aconseguit les dutxes.
Localització:
http://www.viamichelin.es/viamichelin/esp/dyn/controller/Cartes?strCountry=844&strAddress=pla%C3%A7a+de+la+vila&strMerged=sant+climent+de+llobregat&ie=UTF-8&x=35&y=11
Com arribar:
http://santclimentdellobregat.cat/elPoble/planol
Pels que vulgueu afegirvos, foto 9:45 PLAÇA DE LA VILA, al costat de la sortida i arribada.
Fins demà! _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Dg Nov 23, 2008 6:33 pm Assumpte: |
|
|
Moltes gracies a tots per la vostra participació. Estem molt contents que hagueu gaudit força de la nostra Cursa, que és la vostra Cursa. Una cursa curteta, però amb molta exigéncia i desnivell en algun punt. Estem contents de que tot hagi anant prou bé, i també prenem nota de les recomanacions que ens heu fet de cara a l'any vinent. El cavall, que ens han comentat que s'ha creuat, no sé si està a les nostres mans. Però el demés, espero que hagiu gaudit. I els petits errors comesssos segur que ens els haureu savut disculpar.
L'any que ve, però, ens haurem de replantejar la Cursa. Doncs per a nosaltres, és molt difícil asumir i cumplir amb el nombre tant important de participants. Però, per nosaltres no quedarà.
Les classificacions les penjarem tant aviat com poguem.
Us esperem l'any que ve.
A molts de vosaltres us he pogut saludar, però a molts d'altres en prou feines us he vist. Estava atabaladissim amb els detalls i els temes d'organització. Pep, no t'he pogut saludar. Però si hem coincidit al restaurant amb en Rodamilans -Rodana2-. També he saludat a Cat, els companys de Sant Boi, Tamayo, Jose Alcazar, Arellano, Benibirr, Solrac,... i a Kalimero, Pingu, Cardiel Aza, Sito, Montse,.... i alguns d'altres que ara no em venen al cap. Disculpeume sinò he pogut dedicarvos més temps. Però us tinc a tots presents.
Be, doncs fins l'any que ve, si Déu vol. I de nou, gracies a tots. _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4809
|
Publicat: Dg Nov 23, 2008 8:35 pm Assumpte: |
|
|
més fotos:
http://picasaweb.google.com/pepmoliner/SantCliment2008
Segur que de la vostra cursa ens en recordarem tota la vida. L'any passat vaig venir amb l'Anna Cos i ens vam adonar que era una cursa feta amb el cor i amb molt cap. L'Anna em consta que arreu parlava de ho bonica que era la cursa. De fet avisava de les pujades, que és on hi ha la gràcia. Aquest esperit de bondat que tots respireu no passa desapercebut. Jo dic que el bon home del micro és un valor en alça; ens fa cridar als nens, ens fa aplaudir als primers i a tota persona que creua la meta, fa córrer i qui arribat poc a poc i fa bullir l'olla. En un moment deia: "no em feu cridar que a la tarda canto amb l'Orquestra Meravella: excepte per nomenar a..." i deia el nom en aquest cas del nen. Tu anaves amunt i avall, seriós i concentrat en que tot sortís rodó i ja tindré moments per estrenye't la ma, donat que ja et tinc clissat. De fet, no t'has adonat, però just al moment de creuar meta ens hem tocat les mans, vol dir que si que em considero molt ben saludat.
Respecte a nosaltres, primer que s'han animat uns amics de Viladecavalls: la Montse i en Bernat, l'Arnau i l'Olivia. La Montse ha fet una cursa genial, després d'haver estat mare enguany, fa vuit mesos. L'Arnau, que li agrada molt córrer, s'emporta un bonic regal en forma de joc i com no en el que hem vingut a fer: córrer i gaudir de l'entorn i la jornada que ens heu regalat.
En Joan i la Gemma, que les trobades mossenaries ens han apropat en amistat, els he vist també molt satisfets i crec que curses com la vostra de Sant Climent, els ajudarà a enganxar-se a aquest esport, si és que ja no ho estant. Sou, i conec altres casos com en Josep Costa i gent d'aquí Terrassa com en Quico, Mangot, i d'altres. que tenen un concepte ideal pel meu gust i sou creadors d'afició. Això si: poseu el llistó molt alt edició darrera edició.
Els germans Molina i en Casasola, que estaven contentíssims i que han corregut i els ha agradat, s'han dutxat i han dit molt bé de les instal·lacions. Es van animar amb tu que ens has fet aquest seguiment tan acurat al nostre modest fòrum, a venir a casa vostra.
També la meva dona, que tota la setmana arrossega un bon constipat i que fins el darrer moment venia amb dubtes, i del que estic cofoi de que ha finalitzat la prova amb molt bona forma física. Ella diu que no, que no tenia el dia; però és que a les pujades s'ho tenia d'agafar amb tranquil·litat. Segur que torna.
En Fran i les seves filles, han fet les curses i lluïen una àmplia rialla a tot hora: diria que és un símptoma de que la cosa ha anat bé. Hem passat un bon dia tots plegats: certament.
Jo he sortit amb prudència, per que sabia que anava de pujada i a un ritme regular, anar passant gent; estic content de veure amics com en Xavi Bonastre, que recordava que feia anys no li agradaven les curses de muntanya i en canvi crec que és un tot terreny i les gaudeix com un boig, com estem tots una mica, amb el bon sentit és clar. Admiro a molta gent: ell és un dels que més. Fa una tasca als mitjans de comunicació en pos d'atletisme que nosaltres practiquem. Vaja, un fenomen.
He anat pujant força bé i en canvi a la baixada pensava que podia tenir alguna punxada, donada la meva musculatura no admet masses ritmes alts i de fet sentia algun muscle a punt de donar l'avís. M'he posat al darrera d'en Pedro Molina, que és una de les persones que admiro per l'alt nivell competitiu i la seva modèstia. Tot i passar-lo al capdamunt, no he gosat anar amb ell a la baixada per què l'he vist molt valent i amb ganes de prémer l'accelerador, però he gaudit de la seva estela. Com que he marxat una mica abans, no se si ha assolit un lloc als podis: però era un clar candidat, és clar.
Bé, en Bernat, que també fa bones curses, feia de mainadera dels seus fills i a la vegada de fotògraf i com a record penjo les seves fotografies. Quan hi hagin les de'n Joan i en Fran les posarem de record.
Què dir del home alt i fort, que repartia a tort i a dret la cansalada a la brasa, ensenyant-li és clar el nostre pitrall de participació, regada amb uns bons traguets de vi i el senyor amb els guants de làtex, que gaudia de la seva tasca. La brasa era alimentada per un altre bon home i crec que tot l'engranatge anava com un rellotge a l'hora.
Bé; finalment felicitar-te per la teva implicació i l'esperit que has sabut donar a la cursa. Sou "campions mundials de Sant Climent" en organització i ganes de donar bon servei als que hem fet de les curses populars una raó més de viure.
Gràcies i fins aviat, Ramon
Pep Moliner |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Dl Nov 24, 2008 4:43 pm Assumpte: |
|
|
De part de l'organització de la Cursa de Sant Climent volem donarvos molt sincerament les gracies per la vostra participació. Vosaltres sou l'esperit de la Cursa. Volem donar també les gracies a tots els voluntaris que d'una manera u altrea, cadascú al seu lloc, han fet fosible aquest esdeveniment tan especial, i també a l'Ajuntament de Sant Climent que només ha possat facilitats al seu desenvolupament. A tots plegats, gracies.
Per a nosaltres, i també aixó es despren dels vostres comentaris, aquesta Cursa a esta un éxit, no sols de participació -hem batut totes les previsions 586 corredors inscrits i 467 corredors arribats (tot un repte per a nosaltres)-, sinó especialment en la seu desenvolupament. Esperem que també ens sapigueu disculpar els errors que inevitablement puguem haver comés, dels quals prenem nota de cara a millorar la organització encara més l'any que ve.
A tots, una vegada més: GRACIES! Ah, i us esperem l'any que ve!
Ah Pep ja tindrem ocasió de saludarnos. La foto a quedat força bé. Si puc ja miraré de penjarla.
Les Classificacions definitives les podeu trobar a:
http://eltrencaclosques.iespana.es/eltrencaclosques/CLASSIFICACIONS%20CURSA%202008.htm _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Rodana3

Registrat: 02 Abr 2006 Missatges: 14
|
Publicat: Dl Nov 24, 2008 7:59 pm Assumpte: Fotos Cursa de Sant Climent de LLobregat. |
|
|
http://picasaweb.google.es/jrodamilans/CursaDeSantClimentDeLLobregat#
Desprès d’aquesta fantàstica crònica de la cursa que fa el Pep peques coses més es pot afegir. Només dir que ens ho hem passat molt bé tan la Gemma com jo. Son d’aquelles curses que fan afició per tot l’ambient que hi ha, la originalitat del recorregut i la bona organització.
En acabar la cursa ens varem quedar a San Climent a dinar i poder així gaudir del ambient de Festa Major. Un àpat força agradable amb la gana que ja la dúiem feta de abans....Precisament el restaurant i per casualitat, varem coincidir amb el Raimon. Varem intercanviar impressions sobre la cursa, agraint la seva atenció, i animant-lo per seguir perseverant millorant, si es possible, en la organització de la del any que be. Em va donar molt records per tots els mossenaires, i ens vam acomiadar fins any vinent.
Joan Rodamilans |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dt Nov 25, 2008 9:38 pm Assumpte: |
|
|
Que guai, i que bé que hagiu gaudit d'aquesta cursa!!! A mi em va agradar molt. A veure si l'any vinent tinc l'oportunitat de tornar-hi.
Ahir el meu germà em va fer tractament, i em va donar permís per començar poc a poc a córrer.Avui he començat 20' i he tingut bones sensacions  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|