ndex del Frum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

PerfilPerfil   Inicia una sessi per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiIniciar Sessi�

Important Notice: We regret to inform you that our free phpBB forum hosting service will be discontinued by the end of June 30, 2024. If you wish to migrate to our paid hosting service, please contact [email protected].
Cala Rustella - Cadaqu�s

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dg Ago 19, 2012 3:44 pm    Assumpte: Cala Rustella - Cadaqu�s Respondre citant

Tossuts i una mica irresponsables, podr�em ser qualificats les nostres fites esportives: com que la ten�em prefixada i la Marisol guardava un molt bon record de l'anterior, ning� ens la va fe tor�a, ni tan sols totes les recomanacions per un dia que seria qualificat de molt calor�s i sempre amb risc de moltes altres coses i menys adequat per fer el que preten�em. Anar de Roses a Cadaqu�s a peu, com ja hav�em fet feia un parell d'anys. La particularitat, �s que en aquella ocasi� estiuej�vem, com tantes vegades, a Roses. Aquesta vegada estem de retallades i sortim en cotxe des de Terrassa, aparquem i comencem la nostra aventura pels fant�stics llocs. Prop del restaurant del Bulli d'en Ferran Adri�, ara tancat al p�blic, hi ha "la nostra cala" ; la cala Rustella. A aquesta cala hi hem anat un munt de vegades i �s inigualable i a m�s de veritat.
Si, des d'aquest punt es tracta d'anar fent el cam� ben marcat de ronda, amb el que vas gaudint de les vistes a la mar Mediterr�nia i de cales tranquil�les i amb poca gent, que conviden en tot moment a fer-te un bany en les seves aig�es transparents. El fet de ser platges poc sorrenques, m�s aviat de roca i pedra, veus els fons mar� i la transpar�ncia de les seves aig�es. Ja a Cadaqu�s i a contra pron�stic, l'Oriol anava desitjant fer un bany i ho fem a un lloc on pr�cticament sols i des d'una roca, on m�s tard dinar�em a l'ombre. Passejada pel poble, amb consumicions de begudes refrescants i preparar-nos per la tornada.
Els racons per molta gent desconeguts i ja de tornada, alleugerint el sufocant calor estival amb aturades a cales com la J�ncols i la Pelosa. A aquesta darrera, quan el sol ha desaparegut per l'oest i prop del cotxe, on ens esperava fruites i begudes que portem en les nostres habituals excursions.
Tret de que per fer una marxa com la nostra, �s important tenir un condicionament esportiu per aguantar vint-i-cinc quil�metres, distribu�ts amb un mat� i tarda. Al vespre, ja fosc, i amb la fresca, viatgem cap a Terrassa i a mitja nit la jornada queda vista per sent�ncia: genial !!

�s hora d'esmorzar i qu� millor que buscar un lloc enlairat com pot �sser el mirador del Puig-Rom

veure llocs molt apreciats per nosaltres com badia de Roses

mentre truquem a l'Eli i l'Anna, per saber si tot va b�

Amb brioxeria de Pa Fi de Roses, que coneixem sobrada-ment

moments de pensar en el que espera, vint i escaig quil�metres en un dels dies m�s calorosos d'aquest estiu

a cala Montjoi fem una bona ruixada a en Nuck, que vagi fresc

el cami de Ronda, ens informa i segur que els camins de ronda son una bona alternativa per tenir contacte amb la natura.

Quan encara no ten�em fills, per nosaltres el millor lloc per tenir contacte amb el mar era la Cala Montjoi, ara m�s coneguda pel restaurant d'en Ferran Adri�, El Bulli

i queda clar que son llocs on s'hi pot estar prou tranquils, als qui us agrada

Estar envoltat d'aquest paisatge ens agrada

a la pelosa ens hi hem banyat diverses vegades, i on gaireb� totes les cales de la zona ens agraden

que d'un vegetal que punxa tant surtin flors tan boniques

I deixem la un altre cala, ens sembla que la de Pi de Roses,

Aviat la de Oca de Roses

I ara afrontarem una bona caminada en ple sol, per� la vam fer: oh hi tant !

I ara baixem cap a la J�ncols

Si veieu a la muntanya del davant es veu el cam� que tindrem de pujar per veure Cadaqu�s

Uff, pujadeta i caloreta: que bo ens anir� el bany a Cadaqu�s, encara que va ser m�s idea de l'Oriol, que ja veureu

Per tor arreu es nota que fa molts anys que la pres�ncia de civilitzacions antigues va fer estada i les restes son per a tot arreu i la hist�ria de Cadaqu�s �s molt important, encara que ara se la coneix per la seva faceta tur�stica

aneu seguint-nos ?

aprofitant la poca ombre

Un lloc molt ben cuidat el Mas Baltre

Restes d'edificacions recuperades amb pedra de l'entorn

I ja tenim Cadaqu�s i l'objectiu a tocar

La Marisol �s tan bonassa que porta a en Nuck, el nostre amic can, amb la gorra posada i estalviant-li trossos de la caminada

No �s una gran foto, per� si que �s el lloc on a m�s de banyar-nos sols, all� a l'ombreta vam dinar. Amb l'Oriol vam anar, com altres vegades, a la boia

Aquesta fotografia molt millor, oi ?

Identifiquem aviat on som, amb l'Esgl�sia de Santa Maria

I recordar que el nom de Cadaqu�s anava molt unit a un dels nostres pintors m�s universals en Salvador Dal� , que vaig veure en persona quan tenia catorze anys i vam anar de viatge de final d'estudis amb l'escola Andersen Gald�s i els alumnes de vuit� al Museu Dal� de Figueres on ell personalment donava instruccions.

Un tu�ot de fusta ara monument: sincerament no se que �s

Hidratant-nos i val a dir que ens vam veure una Xibeca i an�vem emboirats

Les dutxes, realment �tils per en Nuck

Tornem a la dura realitat, la tornada i de pujada

aviat direm ad�u a Cadaqu�s

Aqu� vam reposar deu minuts, al Mas Baltre

Cala J�ncols en un rac� on toca l'ombre, segona remullada del dia i amb l'Oriol anirem fins una plataforma pl�stica de l'interior

L'Oriol va confessar passat uns dies, que te ganes de repetir la caminada

deixem la cala J�ncols

En un rac� del cam�, ens hem atipat de mores

I a la cala Pelosa, la darrera remullada de l'Oriol

La llum solar es va apagant i nosaltres estem arribant al final

Hem arribat, ara toca berenar i menjar fruita pel nostre viatge de tornada a Terrassa i com que nosaltres tamb� fem el #novullpagar , per� ho fem anant per carreteres nacionals, passant per Caldes de Malavella, Sils, Hostalric, Breda, sense presses per� sense pauses.

Us posem el track nom�s d'anada, fins el lloc on ens hem banyat, donat que el de tornada ha estat el mateix, i per dins del poble no te cap import�ncia: nom�s que hem anat al Valvi a buscar: Xibeca, patates, aigua i Cola.

Si t'ho has llegit, espero que t'hagi agradat i si la fas ens ho diguis.

Track Cala Rustella - Cadaqu�s
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Publicar un tema nou   Respondre al tema    �ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> RACÓ D'ENTRENAMENTS Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum