Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4802
|
Publicat: Dt Des 18, 2007 1:45 pm Assumpte: Cursa pel Riu Ripoll |
|
|

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dj Des 27, 2007 9:43 am, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Josep

Registrat: 01 Jun 2005 Missatges: 1180
|
Publicat: Dc Des 19, 2007 10:29 am Assumpte: |
|
|
Na Marta et moi també hi anirem |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Jordi Setó

Registrat: 26 Mar 2006 Missatges: 114
|
Publicat: Dc Des 19, 2007 12:41 pm Assumpte: |
|
|
Que hi ha,
Sembla xula aquesta cursa. Penso que també hhi ha la cursa del Bolet a Ullastrell. No sé que faré però segur em caldrà cremar els turrons de Nadal.
Jordi |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dc Des 19, 2007 10:06 pm Assumpte: |
|
|
Si noi... aquesta cursa té bona pinta. Llàstima que coincideix amb la cursa del bolet, que per a mi ja és una clasica i em sap greu faltar-hi. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Jordi Setó

Registrat: 26 Mar 2006 Missatges: 114
|
Publicat: Dj Des 20, 2007 4:40 pm Assumpte: |
|
|
Anna,
Per poc que pugui jo també vindré. Amb lo energètics que són els turrons, anirè volant, o no... |
|
Tornar a dalt |
|
 |
carlitos

Registrat: 22 Set 2005 Missatges: 6 Ubicació: Terrassa
|
Publicat: Dt Des 25, 2007 7:18 pm Assumpte: |
|
|
Ens veiem a ullastrell. Aquesta edició farà vint anys que vai començar a correr. La primera cursa, sempre marca i li tinc molt de carinyo!!
També vindrà, com comença a ser costum, el meu germà Ramon. Fa un temps que esta agafant una mica de forma... sempre es un perill...!!! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4802
|
Publicat: Dt Des 25, 2007 10:04 pm Assumpte: |
|
|
Carlitos, a bajar de veintitrés, que tienes calidad de sobras. Recuerdos a Ramon.
Yo voy a Sabadell, que fui el año pasado y me encantó. Ya explicaremos si sigue igual de bien. Feliz Navidad. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
carlitos

Registrat: 22 Set 2005 Missatges: 6 Ubicació: Terrassa
|
Publicat: Dt Des 25, 2007 10:21 pm Assumpte: |
|
|
Eso intentaré, pero no es nada facil... Es una pena que no vengas. Tu, eras un clasico atleta de esta cursa! Espero que te vaya muy bien en Sabadell. Feliz navidad!! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4802
|
Publicat: Dj Des 27, 2007 9:36 am Assumpte: |
|
|
Molt content d'anar a córrer pel riu Ripoll. Molts amics i coneguts; els fundadors de l'Es-k-Mot en linea de sortida. Un, l'Escurçó deia que venia a fer de puntaire i l'he apretat els caragols i se'l felicita, tot i que s'ha guardat molta pólvora. En Xavi70 molt bé, no ?
En Toti i en Pau: mira que us han posat la cursa al pati de casa i feu repòs. Però bé, es sentien els vostres crits d'ànims i per poc m'aturo de l'ensurt.
En Natxo i en Brisby, molt bé. Sempre fent bones curses i molt animats de cara la marató.
Joseps, surt més ràpid i endavant i, m'ha agradat molt anar veient força estona la teva ombre. Jo anava a ritme de "cor" i és una de les curses que permet anar animadet, encara que al començament es vagi molt a poc a poc pels embuts. Però, a mi no m'importa gaire.
Molt content de veure la nova sàvia de l'Es-k-Mot, en Nelson. He vist una molt maca fotografia teva. Ens anirem veient i aviat ens donaràs canya a tots. Encantat d'haver-te conegut.
Anfeca, molt ràpid. L'any passat a acompanyar i avui molta canya: qualsevol t'acompanya !.
fotografies que he copsat:
PEP
NELSON
BRISBY i NATXO
JOAQUINELPRIMO
MARTAS
TERESA
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005 Missatges: 1362
|
Publicat: Dv Gen 04, 2008 12:35 pm Assumpte: |
|
|
Per les fotografies veig que t´agrada apretar ja a les pujades per que et vaig veure fi a La Mola... aixó va ser el entreno de Vicente que t´ha possat com una moto..
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4802
|
Publicat: Dv Gen 04, 2008 12:40 pm Assumpte: |
|
|
Dimecres vam fer uns quants parcs (Vallparadis) amb en Toni, Vicente i Segura.
Vicente i tu, sou els reis de la Mola !! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|