Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005 Missatges: 1362
|
Publicat: Dc Gen 23, 2008 8:53 pm Assumpte: XII CURSA DE LA VALL DEL CONGOST |
|
|
Bueno, això ja son paraules majors. El 24 de febrer a SAnt Martí de Centelles es presenta la XII cursa del TAgamanent de 29km que en Massa ja la te ven preparada aquet any. Un sevidor ja està apuntat per ferla un tercer cop. Crec que aquesta es una cursa dura pero a la vegada es un lujo per el paisatge per on passen i el tracte sempre a sigut molt bo.
www.tagamanent.org
salutacions
Agustinjr
 |
|
Tornar a dalt |
|
 |
xavimiquel

Registrat: 25 Des 2006 Missatges: 145
|
Publicat: Dj Gen 24, 2008 10:55 am Assumpte: |
|
|
Ja i sóc apuntat,ara només em cal,agafar força en muntanya,o mitja muntanya,ja que aquest cop no tindré en Massa que prepari esmorzars-dinars al Tagamanent,només tindrem la woll al avituallament de la Trona!!  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

Registrat: 06 Des 2007 Missatges: 274
|
Publicat: Dv Gen 25, 2008 10:39 am Assumpte: |
|
|
Gràcies Agustin jr. per obrir el fil de la cursa de La Vall del Congost.
I sí la veritat és que ja ho tenim tot a punt,camins nets d'esbarzers i entrebancs.
Ara només falta esperar que el temps acompanyi i faci una mica de fred i si pot ser que nevi una mica millor... _________________ Salut i república |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4802
|
Publicat: Dv Gen 25, 2008 10:45 am Assumpte: |
|
|
Jo mentre em passegi tranquil·lament per la capital hispalenca, us dedicaré un pensament. En Xavi Miquel em va explicar tota la seva estratègia en aquesta cursa i de ben segur que anirà molt bé. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

Registrat: 06 Des 2007 Missatges: 274
|
Publicat: Dv Gen 25, 2008 11:43 am Assumpte: |
|
|
Sí l'estratègia de'n xavi miquel,consisteix en arribar viu a la Trona per un cop allà reviscolar-se a base de voll Damm,quin un tu !!!!!!!!!!!! _________________ Salut i república |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005 Missatges: 1362
|
Publicat: Dv Gen 25, 2008 6:43 pm Assumpte: |
|
|
Tu Pep concentrat be a la marató i conta que quan tu hagis finalitzat, nosaltres encara estarem baixan l´últim pas de la Trona.
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
xavimiquel

Registrat: 25 Des 2006 Missatges: 145
|
Publicat: Dv Feb 22, 2008 8:54 am Assumpte: |
|
|
Agustinjr,bona sort!,ens veiem Diumenge a la linia de sortida
Salut! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

Registrat: 06 Des 2007 Missatges: 274
|
Publicat: Dv Feb 22, 2008 11:51 am Assumpte: |
|
|
Jo demà aniré a marcar part de recorregut,concretament del Figaró fins a la Trona i can tres quarts.
Apa fins diumenge. _________________ Salut i república |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4802
|
Publicat: Dv Feb 22, 2008 12:55 pm Assumpte: |
|
|
Una bona tècnica per que l'AVI MENA no perdés el rastre seria plantar d'etiquetes de Woll Damm tot el recorregut, massa. Seria un bon marcatge, i encara que sigui una broma, em vaig adonar que les col·lecciona i quan en té un bon grapat les envia a la casa i li donen un munt de regals....
Xavi miquel, Agus, massa ; teniu un cos i unes cames que estan fetes per la Vall del Congost, vol dir que deixeu el pavelló mossenaire ben alt, i mai millor dit.... quines pujades !!!!
Molta sort !!! i ens veiem dilluns |
|
Tornar a dalt |
|
 |
xavimiquel

Registrat: 25 Des 2006 Missatges: 145
|
Publicat: Dv Feb 22, 2008 1:25 pm Assumpte: |
|
|
massa escrigué: | Jo demà aniré a marcar part de recorregut,concretament del Figaró fins a la Trona i can tres quarts.
Apa fins diumenge. |
No cal que ho marquis Massa,t`ho pots estalviar,jo ja m´ho conec,els demes només m´han de seguir i res més  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005 Missatges: 1362
|
Publicat: Dv Feb 22, 2008 5:58 pm Assumpte: |
|
|
Sobre tot Massa si pots a en XamiMiquel i a un sevidor ens fas un recorte jejejeje... Ens veien XaviMiquel i Massa a linea de sortida. Jo tambè tinc ganes que arrivi el gran dia ja que desitjava molt fer aquesta cursa ja que tinc 2 puntetes clavedes de no puguer baixar temps en l´eltres edicions i a sobre aquesta hi ha una mica mès de pujada amb lo qual es complica però bueno compte el ferla be i arrivar senser.
Sort a tots i en veien.
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
dolors vilá

Registrat: 07 Ago 2005 Missatges: 128 Ubicació: Terrassa
|
Publicat: Dv Feb 22, 2008 8:01 pm Assumpte: |
|
|
BONA SORT NOIS!!!!. Que disfruteu de la cursa (malgrat la seva duresa) .
Dilluns hi hauràn moltes històries per explicar: Congost, Sevilla... |
|
Tornar a dalt |
|
 |
xavimiquel

Registrat: 25 Des 2006 Missatges: 145
|
Publicat: Dg Feb 24, 2008 5:27 pm Assumpte: |
|
|
Gracies,Dolors,Ha anat bé,aqui va la mini crònica!
Un gran dia,i a més amb sol,tot i que a quarts de vuit del mati feia una rasca molt important,he dubtat en tornar al cotxe a posar-me els guants,però al final he sortit sense.
Abans tb he pogut saludar a en Luigi,Avi Mena,Abuelo,Jordipapiol,Llorenç,Ives,Massa,crec que tb a en Jballest(després,segur),a la Dolo(quina dona més forta i més ràpida!),a en Dennis,Agustinjr i al seu amic que no sé com és diu,també a en Pau que estaba per a tot arreu,i tb he conegut,en cursa,al Edi...,a en Maristany,amb ell ens em conegut al mig del riu Avençò :wink2:(no "avençava" ningú,oi?).Al final tb al Enric que s`assembla molt a la seva foto d`avatar.
Em sortit ben puntuals a les 8h en punt,en jo amb en LLorenç que deseguida s´ha despenjat i amb en Jordipapiol,amb qui em anat tota la cursa avançant-nos mutuament a base de suaus atxassus sempre de molt bones formes :wink2:,a la 1ª pujada m´ha anat bé el tap,per descansar,despres baixem cap al riu a ón la cosa tb va lenta,i aprofitem per coneixer a en Maristany,que m´ha cedit el pas quant he fet una observació,en tò de broma :he:,moltes gracies :great:,amb ell tb em anat moltes parts de la cursa ara m`avança ell,ara ho faig jo,i tal.
Arriba la pujada de les torres electriques i agafo un ritme tranquil,tant que inclús la trobo curta(no hi ha com coneixer el terreny,oi?,l`entrenament previ,ha de servir de quelcom!.
Seguim cap al sot del purgatori tot molt bé,i començem la pujada a cal Agusti,amb els crits d`en Jordipapiol desde sota,jajaja,allà reia tot-hom,cansats i no cansats!
Arribem a cal Agusti,l`Avi Mena m`ofereix birra,però jo declino l`oferiment pq només em puc permetre la Woll de Trona,gracies Esteve :great:
Amb aquestes que en Jordi m´ha avançat i s`ha colocat devant,arribem a les escales del Tagamanent,a ón ens esperorem fortissim en Pau i en Massa,torno a sentir els crits d`en Jordipapiol,el pàjaru no calla( al menys de moment) :mdr:.
Baixem del Tagamanent a bon ritme,no és fàcil,allà em trobo l`Agustinjr,em deixa passar,pq diu que jo baixo més ràpid,però jo realment vaig molt en compte,fà dos anys en la mateixa baixada,em vaig fotre enlaire una articulació,que encara a voltes em fà mal.
Arribem al Figarò,enganxo a en Jordipapiol i crec tb s`ens ajunta més gent,passem el riu amb decepció,pq aquest NO,ara la rampa amb la corda si,i aquesta m´ha fet mal.He començat a trobarme cansat.Agafo un ritme lent amb l`esperança de recuperar-me aviat,em passa més gent,però pocs metres els veig a tots,més amunt la cosa a millorat ,llavors era en Jordipapiol el que afluixava,però jo no estaba per tirar cohets,i així fins a les Wolls,jejeje,impresionant,fresqueta anava relliscant gola avall,un inmens plaer,s´ha buidat de seguida,la del Jordi tb se li ha acabat molt rapid.
Mentre ens les bebiem li he demanat a l`amic Maristany,si ens podia inmortalitzar i ens ha disparat una foto,gracies mil gracies company :great:
Just després,de descansar em marxat una penya tots cap els singles i avall,peròés veu que se m´han perdut tot,excepte un corredor que no conec que aquest m`ha fet un atxassu a mi,ja se sap,donde mal dan......... :666:
Total,4h17min..Sense cap dany aparent,i molt content de les sensacions.
Que dir de l`organitzaciò,tot-hom ho sap,el millor tracte,bona organitzaciò,avituallaments extra ben colocats,amb de tot i força,i molt bons regals( si això ajuda a decidir-se a algú per la propera ediciò!.A sobre al sorteig m´ha tocat un botiquin de rimers auxilis,que més puc demanar..... :whistle: :mdr:
Salut! i moltes gracies al Abuelo i tot l`equip!.Fins l`any vinent! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005 Missatges: 1362
|
Publicat: Dg Feb 24, 2008 9:26 pm Assumpte: |
|
|
Molt bona crònica!!!!!!!!, jo he fet al fina 4h28'. Ho he passat malament al poble de Tagamanent a on en feia malta la panxa i no podia correr. He portar fins a dalt de la Trona aquet mal i no ma deixar de donar la tabarra fins arrivar a casa. La nova rampa del purgatori xula però durísima. Crec que hi havia mès distància que la que deia el triptic pero bueno axì es la muntanya... un altre vegade intentarem anar mijor...
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Joaquín Ortega

Registrat: 30 Ago 2007 Missatges: 121
|
Publicat: Dg Feb 24, 2008 10:11 pm Assumpte: |
|
|
Bueno, Agus, estas cosas pasan hasta en las mejores familias como dice el refrán, pero no debes preocuparte. El nivel que tienes es bueno y podrás desquitarte en otra y preparar la del año que viene que volveré a ponerla en el calendario a ver si hay suerte.
Enhorabona, Xavimiquel. Bona cursa la teva. Espero algun dia poder seguir-te. A més això de la voll a mitja cursa sembla interessant. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
xavimiquel

Registrat: 25 Des 2006 Missatges: 145
|
Publicat: Dt Feb 26, 2008 12:17 pm Assumpte: |
|
|
Gracies,Joaquin,a veure l`any vinent si tu tb pots fer-la,és molt bonica aquesta cursa!
AgustinJR,ya me temi que te ocurria algo raro,pq no era normal que yo te pillara,y menos en la bajada del Tagamanent,espero que ya estes recuperado de nuevo.
Por otra parte la dureza que añadieron respecto a las otras ediciones,me encanto! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4802
|
Publicat: Dt Feb 26, 2008 12:32 pm Assumpte: |
|
|
Vaig poder comprovar personalment de la ma teva xavi miquel i de' n massa, a més d'una bona quantitat d'amics correcats que era una prova molt selectiva. Està molt bé que ens l'hagis fet reviure i finalitzar aquesta tan dura, diu molt de que esteu forts, encara que de vegades com el teu cas Agus, una setmana que tinguem un constipat, o un mal de panxa, ens fa arribar a la sortida sense tantes garanties de gaudir. Sap greu. Espero anar tenint bones noticies de les vostres properes noves gestes i sobretot gràcies per compartir-ho.
Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dt Feb 26, 2008 1:27 pm, editat 3 cops en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

Registrat: 06 Des 2007 Missatges: 274
|
Publicat: Dt Feb 26, 2008 1:04 pm Assumpte: |
|
|
Aneu-vos entrenant que segurament l'any vinent arribi als 40 km.
Enguany en tenia 30,5 de km.(medit amb roda). _________________ Salut i república |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005 Missatges: 1362
|
Publicat: Dt Feb 26, 2008 10:00 pm Assumpte: |
|
|
Ostres Massa! això vol dir que de cursa ja no tindrà res sino serà casi la maratò del Congost????????
Salutacions
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

Registrat: 06 Des 2007 Missatges: 274
|
Publicat: Dc Feb 27, 2008 10:21 am Assumpte: |
|
|
Avui vaig amb en Toni de Arriba a fer mig recorregut,per eliminar possibles deixalles.... _________________ Salut i república |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005 Missatges: 1362
|
Publicat: Dc Feb 27, 2008 9:53 pm Assumpte: |
|
|
Massa us felicito a tots per la organització ja que va ser un 10 tant al poble com els avituallaments. Son de les curses que han cuidat molt al corredor i no falta cap d´ànims en cap tram dur. Pujant la Trona recordo a un de la organitazació donant tot el rato palmades i animant a tot el que se enfilava i estar allà 4 a 5 h te molt mèrit. Teniu uns grans recorreguts dignes de còrrer, llàstima que la pluja no aconpayi aquet any a pujar els rius...
salutacions
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

Registrat: 06 Des 2007 Missatges: 274
|
Publicat: Dc Feb 27, 2008 11:02 pm Assumpte: |
|
|
Aquesta tarda tot pujant per el Purgatori,en Toni de Arriba,m'anava explicant per on vol fer anar la cursa l'any que ve i ja cal que comenceu a entrenar els desnivells desde ja!!!!!!!!!!!!!!.
Aprofitant que serà la que fa 13(bon número ) diu que la vol fer de distància marató....
Que Déu us/ens agafi confessats........ _________________ Salut i república |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|