═ndex del F˛rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessi´┐Ż per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessi´┐Ż 

Important Notice: We regret to inform you that our free phpBB forum hosting service will be discontinued by the end of June 30, 2024. If you wish to migrate to our paid hosting service, please contact [email protected].
21 Agost 2010 -Entrenament per MOSS´┐ŻN HOMS - Hora: 08:00

Publicar un tema nou   Aquest tema estÓ bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ´┐Żndex del F´┐Żrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CR├ĺNIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg´┐Żent  
Autor Missatge
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4863

MissatgePublicat: Dl Ago 23, 2010 6:34 pm    Assumpte: 21 Agost 2010 -Entrenament per MOSS´┐ŻN HOMS - Hora: 08:00 Respondre citant

Plenes vacances per molts, per´┐Ż ganes d'entrenar plegats. Es nota que ´┐Żs agost, per´┐Ż ens hem de posar a treballar per estar en forma.
A la sortida, no tants com ´┐Żs habitual, i encara per les dates es podia pensar que pod´┐Żem ser encara menys.

Com que no hi havia circuit pensat, en Vicen´┐Ż agafa la capdavantera i ens porta fins a Sant Vicen´┐Ż de Verders, just als cinc quil´┐Żmetres des on girem per tornar pr´┐Żcticament pel mateix lloc i realitzant just deu quil´┐Żmetres.

En Diego ens ha delectat amb bons records dels seu tarann´┐Ż atl´┐Żtica, ja que no oblidem que ´┐Żs un dels atletes amb una gran traject´┐Żria i continua competint a gran nivell.

En Casi, com un noi jove, sempre amb alguna marat´┐Ż a les cames i al cap. En definitiva una bona matinal fent una bona xerradeta i molts plans pel futur proper.

Ha estat un bon entrenament, amb poquets per´┐Ż ha anat b´┐Ż, com sempre.
Vicen´┐Ż al capdavant, i el noidelabarba all´┐Ż abaix llegint el cartell explicatiu de la bonica ermita portada des de l'antic poble de Sant Rom´┐Ż

Vicen´┐Ż al capdavant, i el noidelabarba all´┐Ż abaix llegint el cartell explicatiu de la bonica ermita portada des de l'antic poble de Sant Rom´┐Ż

Dos mites de l'atletisme, en Casi i en Diego

En Jordi i la Montse diuen estar en baixa forma, i van venir m´┐Żs tard per comen´┐Żar a entrenar a quarts de deu. Aviat tornarant a estar b´┐Ż i a venir molts dissabtes.

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Ds Ago 20, 2016 5:16 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pÓgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dl Ago 23, 2010 6:39 pm    Assumpte: Respondre citant

Joaquin Izquierdo, ja ens passar´┐Ż el curr´┐Żculum esportiu, de moment dir-vos que el conec des de que em vaig comen´┐Żar a dedicar al fons, i era als comen´┐Żaments dels noranta. Entren´┐Żvem plegats els diumenges i form´┐Żvem part d'un club que s'anomenava Fondistes de Terrassa. F´┐Żiem, per aquell ´┐Żpoca molt´┐Żssimes curses; moltes habituals com els 10 qm. de Martorell, mitges de l'´┐Żpoca, marat´┐Ż per relleus, que s'han deixat de fer i recordo que entren´┐Żvem i f´┐Żiem s´┐Żries plegats i gr´┐Żcies a ell i amics com ell vaig introduir-me en el m´┐Żn de l'atletisme popular i a fer moltes curses. De vegades li recordo entrenament antol´┐Żgics amb els germans Carmona, el mateix David Otero, en Gamero, en Folch i un llarg etc´┐Żtera.
Ara tenim la sort de que ve els dissabtes a fer el t´┐Żpic entrenament mossenaire. Per molts anys.

En Joaquin ens ha facilitat les seves millors marques de tota la vida, tot i que te tot endre´┐Żat des de que va comen´┐Żar a c´┐Żrrer.

La data de naixement ´┐Żs 15 de mar´┐Ż de l'any 1961 i als seus inicis el seu equip era "Fondistes de Terrassa!.

Les maques les seg´┐Żents;

5.000 metres:...... 17'21"
10.000 metres:.... 36'46"
Mitja Marat´┐Ż ..... 1h19'52"
Marat´┐Ż ........... 3h08'42"

Ens ha regalat una bona sorpresa, i ´┐Żs una fotografia de la sortida de la cursa de Viladecavalls, que est´┐Ż nodrida d'una bona quantitat d'amics. A veure si sou capa´┐Żos de nomenar-los a tots.

Moltes gr´┐Żcies !!

Si voleu veure la fotografia m´┐Żs grossa i identificar a amics, us poso el link

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Ds Ago 20, 2016 5:16 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pÓgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
MIGUEL SBD

Registrat: 07 Jun 2009
Missatges: 791
Ubicaci´┐Ż: Sabadell

MissatgePublicat: Dt Ago 24, 2010 3:02 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo no vaig poder anar ja que el mateix dia vaig fer una sortida de 22km per les boscos de Castellarnau i Can Deu , em feia falta veure com estava va ser la meva primera llarga desde que vaig tindre l'accident i aquest dissabte lo m´┐Żs segur que o pogui vindre tampoc Crying or Very sad
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dt Ago 24, 2010 3:18 pm    Assumpte: Respondre citant

Tot i que m'encanta poder-te veure, i entrenar plegats i aprendre de tu, sobretot pensa que no et sentis malament si no pots venir. Tamb´┐Ż entenc que l'entrenament que fem ´┐Żs com una trobada social. i a tu ara est´┐Żs per recuperar-te del tot i tens grans reptes al cap.

El dia 4 de setembre podria ser que tingu´┐Żssim una "estrella invitada" a entrenar amb nosaltres i el farem "Mossenaire"; segur que ja saps qui ´┐Żs.a
Tornar a dalt
MIGUEL SBD

MissatgePublicat: Dc Ago 25, 2010 8:46 am    Assumpte: Respondre citant

El dia 4 vindre al bateig del nou Mossenaire , m'imagino qu´┐Ż aquest nou Mossenaire ´┐Żs periodista i treballa a tv3 i viu a Rubi a veure si pot vindre el seu germ´┐Ż tamb´┐Ż Wink

Editat per darrera vegada per MIGUEL SBD el Dc Ago 25, 2010 3:08 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pÓgina web de l'autor
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dc Ago 25, 2010 8:53 am    Assumpte: Respondre citant

calent, calent, Wink
Tornar a dalt
MIGUEL SBD

MissatgePublicat: Dc Ago 25, 2010 3:09 pm    Assumpte: Respondre citant

em semblar qu´┐Ż em cremo Wink
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dc Ago 25, 2010 3:19 pm    Assumpte: Respondre citant

A m´┐Żs em va dir que;

Al mat´┐Ż vindr´┐Ż a fer-nos els honors, a la tarda far´┐Ż la cursa de Matadepera i a l'endem´┐Ż la mitja del teu poble, Miquel.
, que ara no em ve el nom. Embarassed
Tornar a dalt
MIGUEL SBD

MissatgePublicat: Dc Ago 25, 2010 4:40 pm    Assumpte: Respondre citant

Pep Moliner escrigu´┐Ż:
A m´┐Żs em va dir que;

Al mat´┐Ż vindr´┐Ż a fer-nos els honors, a la tarda far´┐Ż la cursa de Matadepera i a l'endem´┐Ż la mitja del teu poble, Miquel.
, que ara no em ve el nom. Embarassed

t'ajudar´┐Ż ´┐Żs la capital del Vall´┐Żs Occidental i ´┐Żs diu Sabadell Very Happy Very Happy Very Happy
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dc Ago 25, 2010 4:49 pm    Assumpte: Respondre citant

JAJAJAJA que bromista Wink

obert apartat d'inscripcions ONLINE A mossenhoms

Mireu fil seg´┐Żent

http://mossenhoms.netfreehost.com/viewtopic.php?p=10741#10741
Tornar a dalt
MIGUEL SBD

MissatgePublicat: Dc Ago 25, 2010 9:19 pm    Assumpte: Respondre citant

Gracies Pep per obrir el fil Wink
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema estÓ bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ´┐Żndex del F´┐Żrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CR├ĺNIQUES ?? Totes les hores s´┐Żn GMT + 1 Hora
P´┐Żgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f´┐Żrum
No pots respondre a temes en aquest f´┐Żrum
No pots editar els teus missatges en aquest f´┐Żrum
No pots esborrar els teus missatges aquest f´┐Żrum
No pots votar a les enquestes en aquest f´┐Żrum