Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

26 febrer '2011 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dl Feb 28, 2011 6:51 pm    Assumpte: 26 febrer '2011 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

La setmana passada va ser de nou memorable pel que representa per aquest projecte, per� avui tamb� s'escriu una nova p�gina en els nostres entrenaments plegats. Tots els dies son importants.
Es proposava fer el circu�t que ens dur� fins l'�rea de lleure de Castellarnau, que passa a tocar de la Mancomunitat i del del Quartell de Mossos i que ens dona tamb� unes boniques vistes tant de baixada com de pujada.
Cara avall ens hem endinsat pel bosc per travessar el torrent de la Betzuca per agafant el cam� del golf fins a la bassa. D'aqu� continuem recte i farem un total de cinc quil�metres, tan sols amb nom�s una sola lleugera pujada fins a aquest punt.
Fem la fotografia, que donar� aire a tots els ritmes i farem la tornada, per camins, ara ja si de pujada. Les vistes no eren tant espectaculars com sempre, per qu� era un dia ennuvolat. Hem tingut de nou gent que s'estrenava i es presentaves, com son els amics d'en David, la Gemma i en Jordi, que pateixen quan veuen que van darrera i que sempre repeteixo el que dona solidesa al grup �s la voluntat d'entrenar tots junts. De nou molt bon ambient i ganes de tornar-hi.


Sempre �s un moment especial, aquell el que tots junts ens disposem davant la c�mera per fer-nos la fotografia. No n'hi cap d'igual, per qu� sempre hi ha algun amic nou o sempre trobem a faltar-ne algun.





Els moments previs son importants, tant per estirar, com per arrancar les primeres fant�stiques converses.




En Rafa, que cada setmana ens regala les seves fotografies i en Fran que pregunta cap on.

En Juli, Javi i Salvador, uns mossenaires cl�ssics.
[img][/img]


Xavi Miquel, Rosa, Jordi Fabra i en Paco Utrera

En Xavi Miquel, fa molt que ve i li agraden moltes coses relacionades amb les trobades matinals de tots els dissabtes; si a m�s s'acaba amb un bon esmorzar: millor que millor














Aquestes rectes son molt agradables




































En Jordi, marit de la Gemma, avui era el seu primer dia com a mossenaire

I en Francesc, que ja ha vingut un parell de vegades, qu� vol dir alguna cosa, acompanyar de'n Casasola de blanc

La costum d'estirar, que en Toni ens recomanar� en el seu escrit.



Les fotografies han estat combinades les d'en Rafael Atienza i les meves, posades de costat, per seguir l'historial del bonic entrenament.





Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dt Mar 08, 2011 8:42 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dl Feb 28, 2011 6:54 pm    Assumpte: Respondre citant

En una �poca, quan vaig comen�ar a c�rrer i a entrenar seriosament, em vaig presentar al Toni, que era l'�nica persona que identificava a Terrassa com a fondista. Encara que feia molts anys que jo estava associat a la Uat, era una entitat sense fondistes i necessitava consells per practicar aquesta modalitat d'atletisme i en Toni em va explicar amb detall, on i amb qui entrenar. Em va donar consells i va fer molt en els meus inicis. Em va presentar for�a gent. A partir d'aquell dia, la relaci� va anar a m�s convertint-se en una gran amistat amb la que hem compartit molts bons moments i que hores d'ara mantenim.
Els dissabtes o b� treballa o no pot venir a Moss�n Homs i a m�s t� unes mol�sties a la cuixa. Per� fa qu� bicicleta i t� moltes altres obligacions: per� aquest dissabte va prometre que vindria i aqu� el tenim. Li vaig demanar que ens fes una mica de curr�culum atl�tic i ens el regala per qu� el puguem con�ixer tots una mica m�s.
Gr�cies Toni





Diu en Toni;

Estimats Mossenaires: El Sr. Pep em demana que faci quatre
ratlles sobre la meva vida atl�tica, i simplement ho trobo f�cil, ja
que per a mi l�atletisme, m�ho a donat tot, per exemple els millors
amics, que alguns de ells despr�s de 30 anys, encara comparteixo
taule, i de vegades vacances. Tamb� m'ha donat la possibilitat de
treballar a les pistes d�atletisme de Can Jofresa, en contacte amb
molts de vosaltres, i poder veure l�evoluci� de futurs cracks, alguns
d'ells son fills vostres. I sobre tot l�atletisme m�ha donat, el saber
que a la vida si vols aconseguir alguna cosa, ha de ser amb molt
d�esfor� i sacrifici. Tamb� em demana que posi les meves marques i
els meus logros, i tinc que dir que per ser corredor popular, estic
molt orgull�s, ja que en van costar molt d esfor�, entrenaments, durs i
superar moltes lesions , i com deia abans, en aquesta vida, tot costa
molt d�aconseguir.
Dons aqu� van les meves marques.

* Marat�..........2 h. 36�02��
* Mitja Marat�....1 h. 11� 42��
* 10.000 m.ll.....32� 56��
* 5.000 m.ll..... 15� 48��
* 3.000 m.ll..... 8� 58��
* 3.000 M.O..... 9� 54��
* 1 Hora en pista....17 km. 145 m.
* 20 km. En pista.... 1h. 10� 29��

* Campi� de Catalunya de Mitja Marat� en pista
* Campi� de Catalunya de marat� en veterans de 40 anys
* Subcampi� de Catalunya de 3.000 m.ll. pista coberta en veterans de 40 anys en 2 ocasions
* Campi� de Catalunya de duatl� de veterans
* Ex record-man de Terrassa de 20 km i l�hora en pista

*****************************************************
Si em permeteu, us transmeto alguns pensaments maratonians, per si os
poden ser �tils

*No pensis en els resultats, passa-t'ho be amb la gent que aprecies.
* Lo important, es agafar for�a, per competir, no gastar-les entrenant.
* L�edat no importa per corra, si no les ganes de fer lo.
* Deu minuts d�estiraments, t�evitaran moltes lesions.
* No hi ha prou amb tenir les cames en forma, la resta del cos tamb� a de estar.
* Si realment ets feli� i gaudeixes amb lo que fas, llavors et una
persona intel�ligent.
* Els entrenaments llargs, et donen resist�ncia, i t�ensenyen paci�ncia.

*****************************************************

Una abra�ada, i molta salud per a tothom, ens trobem a Moss�n Homs

Terrassa 28/02/2011

Toni Pedrero Serrano
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Agustinjr



Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dv Mar 04, 2011 12:12 pm    Assumpte: Respondre citant

Tot un luxe!!!!! ell en va fer el entrenament per la primera Marat� i estic molt content d�haver conseguir acabarla gr�cies amb ell.

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!