Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

18 febrer 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Feb 22, 2012 3:19 pm    Assumpte: 18 febrer 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

El projecte d'entrenaments en grup val la pena per la quantitat d'amics que tenim l'oportunitat de con�ixer, per la bona estona que passem, per l'oportunitat de oxigenar-nos pels voltants de les nostres grans ciutats i per que correm.
Avui el nostre protagonista ha estat una persona que a partir d'ara en sabem m�s coses i que de ja fa temps forma part del projecte: en Ferran Ventura


En Ferran, avui ens fa els honors

Com gaireb� cada setmana que ve, en Rafael Atienza fa el seu propi reportatge que tamb� ens regala i ara signarem, per qu� sapiguem qui fa qu� i que sempre agra�m tots plegats allargar la hist�ria compartint imatges que ens faran recordar la jornada alt�tico-festiva i tan ben acompanyats


Com puja en Carles


L'Oriol i jo arribant a la darrera rotonda





Abandonem el "camp base", la Masia de Torre Moss�n Homs











Qu� seria un entrenament en grup, si no trob�ssim el moment de reagrupar-nos, i aquest lloc �s t�pic i a m�s ens permetr� preparar-nos per fer un primer canvi




Acabat el canvi, al capdavall de la recta, �s moment d'anar endarrere, com b� fa en Joaquin Ortega


I si ho veieu l'Oriol Farr�, que ha fet un munt de canvis al primer lloc, ha anat tamb� a fer "colla"

Ara enfilarem en direcci� a l'entrada del Golf del Prat i la h�pica, amb algun canvi previ








Un nou reagrupament i aquest canvi li dediquem sempre que podem a en Casimir Martin, al que molts admirem- Sortir� com una bala i tots al darrera.


Em Kim, tamb� exerceix d'aut�ntic "Mossenaire": el que sempre espera Smile



Hem fet un nou canvi, de cara avall i ja en portem quatre

I ara ve el moment del record: "La Foto"













Hem fet un cinqu� canvi, que de nou: Oriol Farr� com a punta de llan�a seguit per en David Martin cada vegada, mentre esperem a tots els "Mossenaires"


I ara, despr�s del sis� canvi, aquest ha estat en Carles L�pez qui ha arribat al davant de l'Oriol, que al pobre el portem estressat


L'Eva arriba al punt de reagrupant-se, sempre riallera, on tamb� l'esperem junt amb en Joan


Avui uns quants hem allargat l'entrenament una estona m�s. La primera part en Miquel i en Pedro que preparen, l'un la marat� de Barcelona i l'altre la trailwalker i la segona part: la Teresa, l'Anna i jo hem carenejat i ens han vingut a sortir m�s de trenta quil�metres, sumant la "Mossenejada" i uns segona part fant�stica.
Va �sser idea de totes dues, que volen agafar molt fons pel repte de fer cent quil�metres



Farem un traguet davant l'Ajuntament de Matadepera


i a la Masia de Can Torrella, en Miquel i en Pedro tornaran endarrere. En Pedro, havia vingut des de Sant Quirze i en Miquel est� agafant una forma fant�stica

Anar entrenar amb lo milloret de cada poble, tant de Sabadell com de Terrassa. Per una banda la Teresa i per l'altre l'Anna. No hi ha competici� que no s'enfilin al podi.



L'Anna i jo, a la mateixa font del Janot


Qu� poc s'imaginava la Teresa que a Terrassa ten�em indrets tan bonics com el pant� de Can Boguny�, molt m�s conegut pel Llac Petit





Agreixo a aquest parell d'amigues que em deixessin compartir aquest entrenament, que em va anar de meravella, a m�s de que jo necessitava una mica de tralla, que fa dies que no feia entrenament llarg. Per cert, m'han quedat ganes de repetir-lo; t'hi apuntes ?


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dc Feb 29, 2012 10:35 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Feb 22, 2012 3:21 pm    Assumpte: Respondre citant

B�, la part interessant, �s con�ixer amb les persones que anem anant plegades els dissabtes i on neixen amistats i coneixences d'all� m�s interessants. Avui li deman�vem a en Ferran, que ens fes els honors i li agra�m que ens regali aquest escrit que ens ajuda a creure que val molt la pena la trobada que cada dissabte tots protagonitzem. Gr�cies Ferran.






Deia en Ferran;


Hola mossenaires,
El meu nom �s Ferran Ventura i ja fa uns 6 anys que em vaig aficionar al m�n del running.
Inicialment vaig comen�ar a correr coincidint amb el deixar de fumar. I la veritat �s que em va anar molt b�!!!. Durant els principis nom�s em vaig limitar a rodar i sense adonar-me�n ja estava preparant la meva primera cursa de 10 Km, la de la Merc�. Seguidament va venir la primera mitja marat� i fa dos anys, com a fita m�xima, vaig finalitzar la Marat� de Barcelona, la meva primera i �ltima.
Durant aquests anys he disfrutat molt corrent per� he vist de la import�ncia de plantejar-se nous reptes per a mantenir l�afici�.
Ara ja fa un any que alguns dissabtes pel mat� comparteixo el meu temps i hobby amb una colla de gent que es fan dir mossenaires i amb qui estic descobrint alguns valors que crec s�n molt importants: natura, companyerisme, felicitat, solidaritat, alegria, respecte, ......
Fins el proper dissabte.

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!