Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

10 Mar� 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Mar 14, 2012 1:16 pm    Assumpte: 10 Mar� 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Es nota que venen els dies llargs i encara que ens sap molt greu la sequera i ens encantaria que plogu�s ja d'una vegada, per� m�s tard de l'entrenament. Camins molt empolsinats i secs. Ruta de les maques, encara que poques ganes de fer canvis ni progressius. Per� com que el que es tracta �s passar-ho b�, creiem que es va ben aconseguir.



Al camp base on cada m�s dies hi han m�s amants del c�rrer que l'agafen com a punt de sortida

Avui ten�em amics que feia dies que no v�iem i d'altres que son sortosament molt habituals


Toni, Manel i Carlos i ajupit crec que en Diego


Els Sabadellencs Jordi i Pau en primer terme, observats per en Xavi Miquel, l'autodenominat corredor enretirat


En Llu�s Garcia, Carles i Joaquin


Expressi� amistosa dels amics que arrelen


Amb els primers rajos del sol, instants previs a l'entrenament que gaireb� ning� sap cap on anir�.


L'arrencada


En Manolo, Roser i Diego; amb una molesta lesi� a l'esquena, en Diego es permet venir sovint a rodar

Xavi Miquel, de San Quirze, que ara feia dies que no v�iem

En Fran, que duu molt temps arrossegant mol�sties al bess�, per� que sempre que ja va veient la llum al final del t�nel, ben acompanyat per en Carles Salmer�n

Fotografia que no perdem, amb el nostre fons favorit. En Primer terme en Josep Miquel, que ens far� els honors de ser el "Mossenaire de la Setmana"


Jaume Armengol, que despr�s de la lesi� ens torna a venir a veure.




En Carlos, amb gorra vermella, que tamb� feia dies que no el v�iem.




Al capdavant l'Eva i en Diego, dos megacracks, seguit per Jose Antonio, Javi Colado i Antonio.

Xavi Miquel i Toni Burgos, seguits de prop pel nou mossenaire Josep

Jos� Perez, en primer terme seguits per l'Adri�, Antoni Amela i Joan Forte.



I despr�s de passar prop la font de l'Argelaguet, arribem al punt de reagrupament. Al capdavant en CAsi i els dos amics Llu�s i Joaquin, que aprofiten per fer plans


En Toni Burgos exercint de mossenaire: "el que ve i va i espera"


Rafael Atienza, cooprotagonista que sempre ens regala els seus reportatges fotogr�fics




El pare de l'Adri�, en Nicol�s, que ara no em ve el nom, en Manel i en Toni. En Toni de vegades el veiem entrenant m�s d'hora, per obligacions familiars


Fran Frutos i en Jordi Renom




Hola Roser !

Manolo i Marga Moix


Avui pocs hem fet el progressiu: l'Irene de Corremonts.cat, i en Jose per exemple.






En Josep Miquel, estrenant-se en el mon del Mossenaires, encara que �s un habitual �garamossenaire, els dimarts i dijous a l'�gara.




Eva i Roser . Diego i Casi

Marga i Manolo

Pau Sust, bon mossenaire !





Rafael i Carles


Joaquim i Eva

I ara el moment culminant: "LA FOTO"























I avui si, hi som tots. Gr�cies per venir i com sempre: fins dissabte si ens vols regalar la teva companyia


I ja pel cam� del golf, hem immortalitzat el moment en el qual els que anem a la cua ens fem la bonica fotografia.
Antoni, Roser, Casi, Josep Miquel i Rosa Cos


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dc Mar 21, 2012 6:00 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Mar 14, 2012 1:18 pm    Assumpte: Respondre citant

A finals d'any, vam tenir la sort de con�ixer en Josep Miquel. Ja per les coses que explicava es veia que era una gran persona i un atleta admirable. Te una fortalesa f�sica potent i el seu entorn natural d'entrenament, la muntanya de Montserrat, li confereix un plaer per tot ho relacionat amb la muntanya. Ara ens explicar� un xic per qu� el conegueu, i ell encara demana consells a la gent de com c�rrer, encara que a les seves tres darreres mitges maratons ha fet tres millors marques consecutives per sota de l'hora trenta, i tot sense experi�ncia. Li desitgem tota mena de sort i que continu� amb el tarann� que ja li coneixem i que ens agrada.






Ens diu en Josep Miquel;


Hola a tots i totes,
S�c en Josep Miquel Corral, he viscut durant 14 anys a Terrassa, i des de fa 3 visc a Sant Crist�fol de Castellbell i el Vilar, al peu del refugi de Santa Cec�lia, a la emblem�tica muntanya de Montserrat. El mateix temps fa que vaig tornar a comen�ar a c�rrer, atret suposo per la Moreneta i aquesta muntanya m�gica.
Fa cosa d'un any vaig descobrir que podia compartir la meva afici� per c�rrer, i per la muntanya, amb persones que necessiten de l'ajuda d'una persona per a poder gaudir-ho. Sense pensar-ho gens, vaig fer-me guia de la Once de curses de muntanya per persones cegues i amb discapacitat visual. Aix� va portar-me a comen�ar a anar a curses, encara qu� el competidors son ells, m'anava enganxant, llavors va venir la invitaci� per anar a guiar a la Marat� d'Amsterdam, ja eren paraules majors. La vaig fer, i el meu cap va fer un click, vaig decidir qu� volia m�s. Buscant, buscant vaig anar a parar a la Uni� Atl�tica de Terrassa, de retruc amb els Egaramossenaires, els dimarts i els dijous, i aquest passat dissabte amb tots vosaltres.
Ara, rodejat d'una colla de gent tant maca, tinc el privilegi de compartir aquesta passi� amb tots vosaltres, de c�rrer per mi, ja he fet tres mitges, i ajudar a persones a gaudir d'aquest esport. Queden per venir molt reptes personals, la Marat� de Barcelona, la Interm�n Oxfam Trailwalker, la Matagalls Montserrat Ultra.....
I la gent encara es pregunta qu� perqu� correm? Aix� �s una manera de viure la vida.
Gr�cies a tots per deixar-me compartir amb vosaltres.
Josep

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!