Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

18 de maig 2013 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Mai 22, 2013 11:39 pm    Assumpte: 18 de maig 2013 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Sempre �s una festa els dissabtes a Torre Moss�n Homs. No sabem on ens portaran. Tampoc amb qui conviurem aquesta estona. i darrerament la incertesa de si ens mullarem. De fet avui la fotografia familiar de recordatori ha estat feta aixoplugant la c�mera a una petita finestreta de la capelleta de Sant Josep, per qu� no es mull�s i pensant que l'entrenament podr�em acabar tots passats per aigua.

I vet a qui, tu, que ens ha fet un dia cinc estrelles. Atmosfera neta, abs�ncia de vent i moments de sol radiants. Tota la gama de colors verds al camp. SI que els camins ens han enfangat l'instrumental de c�rrer. per� amb les bones vibracions del moment, ni tan sols li hem donat cap import�ncia,

La proposta ha consistit en anar al gronxadors de Castellarnau, prop de mossos. passant al costat del Consell Comarcal i la zona de la Mancomunitat. Un parell de canvis en progressi�, seguits per for�a colla i per provar-nos un xic, i un munt de conversa a l'ambient.

Sempre nous mossenaires, que ens honoren amb les ganes de provar el projecte d'entrenament en grup.

De pujada, la colla de despistats es passava l'encreuament i atorga la possibilitat de que els darrers passen a les primeres posicions, i tot queda en an�cdota.

En conclusi�; la not�cia �s que ens queda la sensaci� d'haver gaudit un munt de nou i esperant al proper dissabte a les 08:00, on de nou farem el que sabem fer: c�rrer amb bona companyia.


La fotografia familiar pr�via, per all� de si ens mullar�em. Bones vibracions


Per� abans de fer la fotogafia familiar, hem demanat a aquesta estaquirot que prov�s l'entorn, per assegurar el tret. Au nen, quin ridi.


Ara molt millor, amb la bona colla que feu i en un entorn �nic i la sort de tenir una zona privilegiada, que de moment el "Quart Cintur�" ens deixar� gaudir un temps m�s.


Qu� Joan, anem ?


Despr�s del primer progressiu, on en V�ctor pot provar-se, com en Casi i en Juanjo que est� experimentant una millora i ja s'apunta als progressius. Des d'aqu� la nostra felicitaci�.

I anem arribant al nostra reagrupament amb en Fran i en Casi al capdavant


I veiem a en Lluis que moltes vegades ens diu ho b� que es sent formant part de projecte, i al seu costat seguit de prop l'Alberto, que hores d'ara treballa fora i de tant en tant b� a casa a estar amb la seva fam�lia i com no podia ser d'una altre manera, ha volgut estar al vostre costat.






Qu� em dieu de l'estil d'en Manel Exp�sito, creuant la riera, amb un domini absolut de l'equilibri i amb un pas de ballet, segur i contundent


Enriquim l'esperit per llocs incre�bles a tocar de casa


La natura hi posa el paissatge, nosaltres hi posem la bona gent


Si jo fos un ocell no se si aquest espantall em feria efecte o tindria un atac de riure. Se li ha de recon�ixer imaginaci�. Per� a veure, el casc �s obligatori o reglamentari ?


La Mossenaire N�ria Aguilar avui llueix amb goig el seu vestit a la moda. Clar que si.


Avui una atleta que en el seu moment no hi havia qui l'atrap�s, la noia de blau: muller d'en Jordi Fabra i cunyada de l'Ign�cio. Darrerament ha estat mare d'un vailet, que es diu Oriol, i no havia pogut entrenar com a ella li agrada. Avui s'esetrenava de mossenaire. Al seu costat i rialler en Ricard Moliner, que ha estat en tot els progressius.

I a la font dels gronxadors, en Llu�s i la S�lvia


Picada d'ulls d'en Ricard: si mai necessiteu un bon massatge, o voleu un bon consell no dubteu, ell us el far�.



L'Alberto, a l'esquerra, ens diu que ve d'un lloc on la temperatura que te que suportar �s de 50� . Al seu costat en Fran, mirant-s'ho en Nicol�s Serra, amb el que hem pogut xerrar una estona


Enrique Nilo, Joan i Alberto abandonant els gronxadors




Les nostres noies, amb la Cris al capdavant

I qu� passa quan ens passem l'encreuament ? doncs que hem de tornar cap endarrere, com en aquest moment








En el darrer reagrupament, on ens saluda la S�lvia


En Manel, avui expert en passar rieres, al costat de la N�ria. Mirant de no patinar. Aquestes travesses un dia eren les que veien passar pel seu damunt trens i tramvies i ara veuen a mossenaires.





Doncs ara que ho revius, te'n adones que ha estat una bona manera d'encetar el cap de setmana que tot ha anat b�, com de fet ja fa temps sabem.


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dc Mai 29, 2013 11:11 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Mai 22, 2013 11:43 pm    Assumpte: Respondre citant

Un dia, d'una manera discreta i amb la seva millor amiga i tota una colla d'amistats del terme municipal de Vacarisses, la Maria Jos� provava aquest projecte d'entrenaments en grup. Tamb� el seu marit, en Sergio Exp�sito, que no era corredor habitual, alguna vegada havia vingut. Per� aquell dia venien conven�uts de que trobarien aquest caliu que tots sabeu donar. Hores d'ara te mil i un projectes al cap, i un dels importants �s c�rrer, esport que practica amb gent que aprecia de moltes maneres. Va comen�ar fa poc, per� ara ja competeix, millora marques arreu on va i est� especialment il�lusionada amb una idea i projecte d'entrenaments femenins que gira entorn de casa seva, California Sports, i s'ha agafat amb ganes de que sigui un �xit i ho fa comptant amb aquella gent amb la que s'hi troba b� i amb la que hi confia i hi posa tota l'empenta i des d'aqu� tots li desitgem aquella sort que es mereix, que �s tota.





M'ha tocat ser Mossenaire aquesta setmana, i jo, ENCANTADA!!

Realment si retrocedeixo a nom�s 3 anys enrere, mai hagu�s pensat que practicar aquest esport em pogu�s aportar tantes coses bones.

Fa uns 3 anys no practicava cap esport, de tant en tant m'apuntava a algun gimn�s, per� deixava d'anar al poc temps. Vaig comen�ar a c�rrer gr�cies al meu marit Sergio i el Jose de California Sport, ell em va fer veure que no hi ha edat per comen�ar i em va transmetre l` il�lusi� que te per aquest esport.

De fet, vaig comen�ar a c�rrer sola per Vacarisses, i durant 1 any i mig, sortia dos cops per setmana, i veia com poc a poc guanyava resist�ncia i la meva forma f�sica va canviar espectacularment.

Mai havia tingut aquesta const�ncia en res, per� el cos ja m'ho demanava ...i em vaig tornar corre-dependent!! ... J en aquestes sortides vaig con�ixer a Mari, Julio , Cecilia i Beni de Vacarisses i des de ja fa any i mig som inseparables. Amb ells vaig aconseguir fer els meus primers 10 km, despr�s els meus 23 km..., i amb ells he compartit els moments on he aconseguit sentir-me orgullosa de mi mateixa i dels meus companys de carrera, que ara s�n tamb� la meva fam�lia.

Aquest esport no fa distincions d'edats, de "titulitis", d`oficis, de res.. entre els que el compartim, i si t'obres una mica et brinda l'oportunitat de con�ixer gent meravellosa mentre trotes per camins, parcs, carreteres... i nom�s per la gent que he conegut gr�cies a ell, n'estar� sempre molt agra�da.

Quan surto a c�rrer envoltada de mossenaires cada dissabte, plogui o nevi... ho faig feli� per qu� em sento que formo part d'un grup molt especial.. Gr�cies a tots per fer aix� possible !!!

M�Jos� Merino
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!