ndex del Frum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessi per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiIniciar Sessi� 

Important Notice: We regret to inform you that our free phpBB forum hosting service will be discontinued by the end of June 30, 2024. If you wish to migrate to our paid hosting service, please contact [email protected].
31 d'agost 2013 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

Publicar un tema nou   Aquest tema est bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    �ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÒNIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4863

MissatgePublicat: Dj Set 05, 2013 7:17 am    Assumpte: 31 d'agost 2013 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Si quan rodem de tant en tant augmentem el ritme, el cos s'hi acostuma i vas adquirint la possibilitat d'anar un xic m�s de pressa gr�cies a aquests canvis. Quan fas un progressiu, surts a poc a poc, augmentes progressivament i acabes a ritme alt: n'hi diem progressiu.

Nosaltres, els que ens volen provar, en fem cada setmana i qui li ve de gust el fa i qui no: la q�esti� �s divertir-se. Quan arribem a l'encreuament els que hi arribem abans, retornem enrere i torna a comen�ar. Avui el circuit ho permetia i n'hem fet for�a i ha estat divertit.

El recorregut, bonic i en molts llocs per camins amplis.

Nom�s agrair-vos a tots el vostre suports a aquests entrenaments en grup i fins dissabte que hi torneu a ser tots convidats, sense cap mena de comprom�s: tants sols les ganes de c�rrer i entrenar amb persones de fer-se costat.

l'Enric Vila i en Bernat Monter s�n dues persones que gr�cies al c�rrer i despr�s d'un munt d'anys, tenen una gran amistat i junt amb molt altres amics i recolzats per en Lu�s Maqueda, tot un referent per molts de nosaltres, all� on van encap�alen la majoria de classificacions. Avui abans de sortir volen venir a saludar-nos, cosa que agra�m de tot cor.

Just quan el sol comen�a a fer-se present, el grup mossenaire arrenca a c�rrer amb la remor de la conversa que tots portem mentre correm

En David ja est� en plena millora, despr�s d'haver deixat de c�rrer un temps, se li nota que "progressa adequadament" i de nou el luxe de tenir en Carles L�pez, vestit de mossenaire, que avui ha pogut venir i que �s de les persones que m�s creu amb aquestes trobades i dels m�s antics de la colla

Bella estampa del grup, Jose, la mossenaira que no recordo nom i en Marc, el meu cos� casteller

L'Eva, en Guillermo i en Juan Carlos en una bella presa tamb�, en un marc incomparable

Juan Estudillo, seguits dels grans amics Carles i Jordi. A en Jordi li demanarem avui de ser el nostre mossenaire d'honor. Hores d'ara encara no ho sabia

El primer progressiu puntuable encap�alat per la Maria i en Juanjo. Moments macos i en Juanjo ef�ric per com li ha anat

Tota la colla m�s relaxada, amb en Jos� Luis de blau

El segon progressiu amb les primeres posicions, amb en Jordi, Jos�, David i Maria

La colla amb m�s relax

Pedro al capdavant, que avui em deia que porta ja un any i mig, i gaireb� no falla mai

Joan, i darrere el nostre mossenaire d'avui

l'Andreu, davant, qu� tamb� �s un habitual del grup

El tercer progressiu amb un xic m�s de pujada, ja amb molts seguidors

I les primeres posicions, on hi ha la primera noia, la Isabel d'esquena, en Carmelo de vermell i l'�scar de blau. Eppp !! i un que est� regant la gespa. Eii ! �s en Javi ;)

La colla m�s relaxada, amb el nostre Edu: el mossenaire d'honor de la setmana passada i en Guillermo seguts per en Marc

De nou el marc incomparable, amb en Carles, Jordi, Diego i Carles

I el progressiu de torre a torre, ha estat en Javi qui la protagonitzada, junt amb en Carmelo que frena m�s tard.

Ricard, Jos� Antonio despr�s del progressiu, xino-xano

Enrique Moratalla, que es veu en bona forma

Els dos Jordis, que han acabat les seves vacances entrenant for�a. En Jordi Vi�eta, a la esquerra, que a mi em porta a l'alta muntanya i aquesta setmana m'ha ensenyat racons de Montserrat i que la setmana vinent fer� la seva vintena Matagalls-Montserrrat i en Jordi Westermeyer, que ha entrenat prop del mar per camins de Vilanova

A la foto de fam�lia hem volgut destacar el camp de golf del Prat per tenir un record dels llocs per on sempre passem

En Juanjo i en Jordi, a pocs metres de la Torre de Moss�n Homs, refrescant-se despr�s del bon entrenament

Un bon record per mi al costat d'aquestes bones persones

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dj Set 12, 2013 3:53 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4863

MissatgePublicat: Dj Set 05, 2013 7:25 am    Assumpte: Respondre citant

Podria explicar mil hist�ries d'en�� que conec en Jordi. Quan an�vem a la Casa del Congost de petits, amb poc m�s de deu anys, quan en Jordi va ser un dels m�xims impulsors de la mitja de Terrassa en les primeres edicions, quan va portar el xip al cent de pista per primera vegada i va introduir la prova de cinquanta quil�metres, quan hem estat a la junta de la U.A. Terrassa i va aportar un dels patrocinadors m�s importants que ha tingut aquest l'estimat club, quan em fa costat en un altre projecte que presideixo en aquests moments, l'AREC, i sempre fent un munt de coses pel b� de l'esport. M'ha ensenyat a entrenar per Collserola, per circuits que coneix b�. No �s amant de protagonismes, per� com una formigueta va fent la seva feina com millor sap i va ser la primera persona que m'explicava en qu� consisteix el golf, del que t� un handicap dels m�s baixos. Vol dir que �s un gran jugador, a m�s de ser un dels m�xims responsables de l'equip estatal, crec que n'�s seleccionador, enfilant-lo fins als sub-campionat d'Europa.
Aix� s�n de les poques coses que conec i segur que n'hi ha encara de m�s importants, per� ens quedem amb aquesta pinzellada de qui �s. I parlant de pinzellada; s� que li agrada la pintura i tamb� �s un artista.
Gr�cies per donar suport l'esport i persones com tu fan que on tenim la sort de qui hi siguis les coses funcionen.
Com an�cdota m'explicava fa anys que anava corrent de Terrassa a Barcelona sovint, i quan arribava a cal sogre li esperava el seu sof�, per un ben merescut descans.

Hola a Tots,

el Pep va demanar-me de fer 4 ratlles. Diu que ja em toca per qu� fa molts anys que corro i vaig ser dels primers de Mossen Homs.

Fa molts anys que conec al Pep, ja an�vem de petits a col�nies, hem fet molts Km junts. No s�c capa� de recordar quan vaig comen�ar a c�rrer ni quantes curses de tots tipus i distancies he fet, per� s� que s� que fa m�s de 30 anys que corro.

A la meva vida sempre ha estat present l'esport, he fet de practicant, directiu, comentarista....etc. Ara estic a la Federaci� Espanyola de golf i s�c seleccionador sub-16.

Sempre he cregut que l'esport �s la millor eina de formaci� pels h�bits i valors que genera. Aix� �s el que he intentat transmetre als meus fills. Un juga a Basket al Sant Pere, una est� competint als EEUU i l'altre �s psic�loga esportiva (@bertafolch).

He practicat i practico altres esports, per� no he deixat mai de correr. El fet de c�rrer em fa gaudir i sobretot em fa viure el present. Yo sempre visc al present, crec que fen-ho aix� deixo un bon passat per aprendre i millorar de cara al futur. Per aix� no deixo mai de correr, la sensaci� de viure al present no he trobat cap altre esport que me la doni.

Quan vinc a moss�n Homs, molt menys del que voldria, a part de gaudir i viure el present, tinc la sensaci� de la feina ben feta. �s per aix� que vull donar les gr�cies al Pep per la seva tasca, per la seva dedicaci� i per poder presumir de tenir-lo com un bon amic.

Gr�cies per tot Pep ������������

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema est bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    �ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÒNIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum