Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4810
|
Publicat: Dt Set 04, 2007 1:01 pm Assumpte: XXIX Cursa 10km Viladecans |
|
|
Ja estem inscrits !
INSCRIPCIONS
Gratuïtes fins el dia 7 !
Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dt Set 11, 2007 12:01 pm, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Josep

Registrat: 01 Jun 2005 Missatges: 1180
|
Publicat: Dg Set 09, 2007 4:41 pm Assumpte: |
|
|
Pep, ja portes el cupo de curses previstes fins la arribada de Nadal ! ... però res , res.., que segueixi la festa de curses !
A gaudir !
Josep |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dt Set 11, 2007 12:00 pm Assumpte: |
|
|
Quan agafes el mòbil ja tens els resultats a Viladecans; està molt bé. La classificació un luxe poder-la veure tan aviat a internet i la cursa, que no havia fet mai, m’ha agradat força. Una mica de camins, molt asfalt, ben marcada, encara que els quilòmetres no estaven posats, però per mi ja m’estava bé.
Un altre per posar al meu calendari. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Josep

Registrat: 01 Jun 2005 Missatges: 1180
|
Publicat: Dt Set 11, 2007 1:16 pm Assumpte: |
|
|
Lloc 69 ... ....43 minuts! prou bé !
En 10 dies un altre 10 km a la Mercé, ens veiem allà, si faig aquests 43 minuts allà ja estaré content |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dt Set 11, 2007 1:23 pm Assumpte: |
|
|
he anat a ritme de pulsòmetre, a 178 pulsacions i sembla que tot i que no tinc massa bon estat de forma, és un bon guia.
Gràcies; quasi no hi havien coneguts: en jauteres i en Pedro Navarro. Aquest segon ha fet menys de quaranta minuts, però com no hi era inscrit, no sortirà a la classificació. Duia un pitrall deixat i ha tingut cura de que no sortis a la classificació donat que pertenyia a un veterà.
Quaranta tres minuts, tot i que no se del cert si la distància era homologable. A veure que diu en jauteres de l'Es-K-Mot. Per cert que diumenge em va dir els preus del seu club i els serveis. Llàstima que Caldes sigui tan lluny per mi. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|