Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Mossener

Registrat: 26 Mai 2005 Missatges: 406
|
Publicat: Dj Mar 06, 2008 9:33 am Assumpte: 8 març '08 -Entrenament per MOSSÈN HOMS -Hora: 08:00 |
|
|
Hi ha un sistema per fer passar el fred: córrer abrigat.
No et deixis ni els guants, ni el gorro, ni les ganes de córrer.

Editat per darrera vegada per Mossener el Dj Mar 13, 2008 5:04 pm, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

Registrat: 06 Des 2007 Missatges: 274
|
Publicat: Dj Mar 06, 2008 9:36 am Assumpte: |
|
|
Jo hi sóc anat aquest matí i a La Garriga a les 6 del matí,estavem a -1,5ºC,la fred de les mans no me la he tret malgrat portar guants.... _________________ Salut i república |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4809
|
Publicat: Dj Mar 06, 2008 10:12 am Assumpte: |
|
|
massa, si que fa fred per la Garriga !
Ja sé que soc el pupes: fa una setmana un dimecres anava passejant el Nuck, el Yoshire dels meus fills, i m'agrada tirar-li un tronquet per "fer-lo córrer", jo i les meves manies i al fer el gest, vaig sentir una fiblada al bessó que enguany m'està donant la guitza, per la qual cosa al matí no us podré fer companyia.
Ahir vaig entrenar pel parc de Vallparadís molt a poc a poc i encara que amb dolor, veig que aguantaré la cursa.
Per a la tarda del dissabte, doncs, penso estar al costat de la Marisol a la 28 Cursa de Festa Major de Can Palet, que organitza un mossenaire, en Jordi Mangot.
Encara no he perdut l'esperança de tenir el plaer de córrer amb la Mari Pau i a veure si convencem a la Juani, que diu que té mal d'esquena i tampoc pensar fer-la.
 |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pau

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 661
|
Publicat: Dj Mar 06, 2008 1:52 pm Assumpte: |
|
|
Doncs jo si que aniré a MH, tinc mooolte sganes d'anar-hi i tornar a gaudir per gaudir, xerrar amb un xerrar amb l'altre, vigilar la retaguardia per si venen els indis, entretindrem a les pujades per que em vinguin a buscar jijiii
pep..si que em sap greu lo del teu bessó, cuida't que sense tú no es el mateix MH,
a can palet us animaré fins quedar-me ronca, però no m'atreveixo , la Marisol es una máquina!! _________________ el cel de nit de NZ |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dj Mar 06, 2008 3:31 pm Assumpte: |
|
|
Val, ja veig que no et convenço .
És molt important que vagis a entrenar i espero que gaudiu un munt pel matí... ja saps si canvies d'opinió, Can Palet t'espera.
Clar, sense mi va millor, i tant !! n'estic convençut.
Bon entrenament i ja explicaràs com us va. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

|
Publicat: Dj Mar 06, 2008 4:30 pm Assumpte: |
|
|
Pep,no pateixis que ja vigilaré el ramat.......cada dia més nombrós...... _________________ Salut i república |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dj Mar 06, 2008 4:36 pm Assumpte: |
|
|
massa, gràcies. Sobretot que s'ho passin molt bé, que si no no tornen
I no oblidis una bona fotografia, que si no no em puc morir d'enveja. Ara, si no pot ser, no passar res.
La fotografia de la setmana passada feia molta patxoca. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dj Mar 06, 2008 8:03 pm Assumpte: |
|
|
Pep cuida't el bessó. A mi em va anar molt bé posar-me escalfor i em vaig anar fent massatges jo mateixa. Ens veiem a la tarda a Can Palet.
També intentaré venir a Mossen Homs, tot i que aniré a dormir tard..... , però del ramat només en mans del [b]massa......no sé, no sé.... |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dv Mar 07, 2008 6:22 am Assumpte: |
|
|
Ahir vaig veure que si no forcem el bessó puc córrer i merci pel consell. Vaig baixar pel parc i rodar unes voltes per l'herbe i res... gairebé és inevitable que alguna cosa tinguem.
Vaig estar parlant amb un mestre que va fer la marató de Barcelona, ahir, i que em va dir que volia fer la Montserrat-Reus a l'abril i em xiulaven les orelles, tot i que si puc la intenció és anar a fer la marató de l'Escala. A veure si els tres homs que tanta fama ha donat, em dona garanties per inscriuri-m-hi.
Bé, Mari Pau m'he llevat pensant: a veure si havies decidit acompanyar-nos i ara a casa tot son plors.. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dv Mar 07, 2008 8:26 am Assumpte: |
|
|
Pep la meva intenció també és anar a la marató d'Empuries. Ho he anat comentant... i a veure si fem una bona colla. També hi ha el terç de marató (14 km). A mi l'any passat em va agradar molt, tot i que és solitària, té un encant especial. I acabar amb un bany al mar, i desprès un bon dinar.... no té preu. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
lluis

Registrat: 06 Oct 2007 Missatges: 96 Ubicació: Santpedor
|
Publicat: Dv Mar 07, 2008 12:41 pm Assumpte: |
|
|
Demà dissabte sessió doble, a les 8 AM a MH i després a la tarda a Can Palet fins demà dons mossenaires |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

|
Publicat: Dv Mar 07, 2008 12:47 pm Assumpte: |
|
|
Pep escrigué: | massa, gràcies.
La fotografia de la setmana passada feia molta patxoca. |
Gentilesa del meu amic de madrid en Ppong.
Jo no porto mai càmera..... .......... _________________ Salut i república |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dv Mar 07, 2008 12:55 pm Assumpte: |
|
|
Si no em maltracteu gaire, donat que he vist que puc anar amb molt de compte, m'agradaria venir a Entrenaments Torre Mossèn Homs, que ja començo a estar amb el mono... ara, necessito una promesa, eh Lluis , que esteu molt forts. I m'encanta que diguis que vindràs al barri. Recordo que hi ha un bon entrepà de botifarra, samarreta i altres etcèteres...
massa, en Ppong va donar-se d'alta com a mossenaire... dona-li les gràcies doncs |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Bertureta

Registrat: 08 Gen 2008 Missatges: 20
|
Publicat: Dv Mar 07, 2008 3:20 pm Assumpte: |
|
|
Jo també penso estar demà per còrrer una estona a mossenhoms. Estic molt content d'haver fet en set dies dues maratons (Sevilla i Barcelona) això si, a ritme de finisher. La propera que penso fer també es la d'Empuries. No l'he feta mai i tinc ganes de còrrer per aquelles terres tan maques.
Fins demà |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

|
Publicat: Dv Mar 07, 2008 5:52 pm Assumpte: |
|
|
Ja ho pots ben dir,ja Bertureta com l'Empordà enlloc del món.....  _________________ Salut i república |
|
Tornar a dalt |
|
 |
lluis

|
Publicat: Dv Mar 07, 2008 9:41 pm Assumpte: |
|
|
Intentaré portar un ritme suau per respecte al teu bessó tan al matí com a la tarda Ritme reraguarda per si ataquen els indis |
|
Tornar a dalt |
|
 |
dolors vilá

Registrat: 07 Ago 2005 Missatges: 128 Ubicació: Terrassa
|
Publicat: Ds Mar 08, 2008 6:26 am Assumpte: |
|
|
"Ritme reraguarda per si ataquen els indis", Lluis, aquest és el ritme que m'agrada!!! . Ens veiem d'aqui a una estoneta!!  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
dolors vilá

Registrat: 07 Ago 2005 Missatges: 128 Ubicació: Terrassa
|
Publicat: Ds Mar 08, 2008 6:28 am Assumpte: |
|
|
Caram Bartureta, sí que estàs fort!!!. Mira que fer dues maratons seguides!!! i encara amb ànims d'una altre!!!. ENHORABONA!! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dl Mar 10, 2008 5:29 pm Assumpte: |
|
|
Repaso aquesta fotografia i es posen els pels com escarpies.
El somni ideal: gent vinguda de tot arreu, de molts clubs, ciutats i amb diferents interessos esportius, compartint una bonica estona.
Emocionant el minut de silenci que els mossenaries van dedicar en memòria de l'Isaies. Esperem que no tinguem que fer-ne cap més, però va ser emocionant fixar el pensament amb aquest fet tan cruel.
De nou, nous mossenaires i esperem aviat tenir el plaer de tenir al costat corrent amb nosaltres el fill de'n Lluis que és un dels mossenaires més convençuts.
I per cert, perdoneu que faci de comentarista. Segur que ho faria molt més millor, però alguna cosa tinc que posar quan em trobo tan bé al vostre costat i més aquest dissabte que vaig poder tornar a veure a amics que pel tema de les maratons portàvem moltes setmanes sense poder gaudir de les seves companyies.
Bé, si s'us acut alguna cosa...
Gràcies |
|
Tornar a dalt |
|
 |
lluis

|
Publicat: Dt Mar 11, 2008 9:19 am Assumpte: |
|
|
Espero que la filosofia mossenaire no s`ha cavi i si arriva aquest moment que sigui per que ja no ens aguantem els pets, això voldrà dir que han pasat molts anys anant cada dissabte a MH |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pau

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 661
|
Publicat: Dt Mar 11, 2008 1:08 pm Assumpte: |
|
|
Va estar molt rebé la sortida mossenaire, he comptat 40!! la gent ja ha fet les grans maratons i tornen al refugi que sempre es MH.
La reraguardia va estar ben guardada del indis
El minut de silenci molt emotiu. _________________ el cel de nit de NZ |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|