Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

22 març '08 -Entrenament per MOSSÈN HOMS -Hora: 08:00

Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Mossener

Registrat: 26 Mai 2005
Missatges: 406

MissatgePublicat: Dj Mar 20, 2008 6:46 am    Assumpte: 22 març '08 -Entrenament per MOSSÈN HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Encara que estem a una setmana on molts amics dels Entrenaments Torre Mossèn Homs han variat els seus costums, aquest dissabte hi ha nova convocatòria. Ens hi veiem !!

Editat per darrera vegada per Mossener el Dl Mar 24, 2008 8:26 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
massa

Registrat: 06 Des 2007
Missatges: 274

MissatgePublicat: Dj Mar 20, 2008 4:57 pm    Assumpte: Respondre citant

Aquest dissabte em posareu falta,ja que seré al meu estimat Empordà.

Que us vagi molt bé i que gaudiu d'un molt bon entrenament!!!!!!.
lluis

Registrat: 06 Oct 2007
Missatges: 96
Ubicació: Santpedor

MissatgePublicat: Dj Mar 20, 2008 10:31 pm    Assumpte: Respondre citant

L'entrenament aquest dissabte no sera igual donat que faltarà l'alegría EMPORDANESA
Tornar a dalt
Pau

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 661

MissatgePublicat: Dv Mar 21, 2008 11:57 am    Assumpte: Respondre citant

potser si que demà falti "alegria" empordanesa..peròooooooo tornareu a tenir la retaguardia ben vigilada Very Happy que ja sé jo que en la meva absencia de casualitat que els indis no us han atacat..perque estaven tots de processó que si no..
Ens veiem demà! Smile
Pedro

Registrat: 29 Jul 2007
Missatges: 13

MissatgePublicat: Dv Mar 21, 2008 7:47 pm    Assumpte: Re: 22 març '08 -Entrenament per MOSSÈN HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Espero asistir mañana al entrenamiento de MOSSEN HOMS.

Saludos Pedro.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger
Pep Moliner

Missatges: 4809

MissatgePublicat: Dl Mar 24, 2008 8:31 am    Assumpte: Respondre citant

La Carina i la Pau

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dv Mar 22, 2019 7:48 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dl Mar 24, 2008 8:33 am    Assumpte: Respondre citant

A falta de cronistes, que no els paguem prou bé: va la meva. Laughing

Bon entrenament, canviant una mica els itineraris, però estant al voltant de l'horeta. Al repte de no passar de l'hora i sovintejar diferents circuïts del tot coneguts.

La fotografia a la sortida de Sabadell, i va ser el dia abans d'una bona nevada que va emblanquinar la nostra estimada Mola.

Aturada a Sant Julià per hidratacions diverses i algun canvi capitanejat per en Carles Salmeron, que feia una setmana que pujava per primera vegada a un podi a Esparreguera.

Bona representació femenina i sembla que va anar prou bé, per la cara que fa quasi tothom.

Dissabte vinent més.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
socanna

Registrat: 05 Mai 2007
Missatges: 301

MissatgePublicat: Dc Mar 26, 2008 10:22 pm    Assumpte: Respondre citant

Caram tú quines fotos més maques. Carina i Mª Pau això és "enchufe", eh? No vaig podes venir, però aquell dissabte des de la Garrotxa vaig pensar en vosaltres.
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dv Mar 28, 2008 8:45 am    Assumpte: Respondre citant

Cada setmana sortim a una de les webs que registren temes interessants de la nostra ciutat i em va sorprendre que setmanalment hi sortim, sense demanar-ho.

Si us plau, la crònica de l'entrenament, si pot ser, l'envieu, si es reb abans del dilluns, posarem la primera que hi surti, sempre que no siguin ofensives o portin insults, com us podeu ben bé imaginar.
Darrerament les vaig fent jo, però m'encantaria que us avanceu a mi per poder-les posar. Quedaran al blog central de www.mossenhoms.be i seran públiques per la resta a llocs amb més ressò. Gràcies per la paciència.

Tornar a dalt
massa

MissatgePublicat: Dv Mar 28, 2008 12:26 pm    Assumpte: Respondre citant

Aquest dissabte tampoc podré venir a cal mossèn,la marxa ens tira i amb l'amic Yves i en xavi miquel ens n'snirem a trescar per les muntanyes de Prades.

Us poso la web per si hi voleu fer-hi una ullada:www.aritjol.com.

Que passeu un molt bon matí......
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dv Mar 28, 2008 12:51 pm    Assumpte: Respondre citant

Això és bonic, que aneu de marxa...

he mirat la web: promet molt

Gaudiu un munt !!!! Wink
Tornar a dalt
massa

MissatgePublicat: Dv Mar 28, 2008 4:04 pm    Assumpte: Respondre citant

Pep com és que ha desaparegut l'icona per corregir el teu propi missatge i ara només hi ha el de citar??????.
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dv Mar 28, 2008 4:09 pm    Assumpte: Respondre citant

ara miro els misteris aquests... Rolling Eyes
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum