Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Mossener

Registrat: 26 Mai 2005 Missatges: 406
|
Publicat: Dj Abr 17, 2008 6:52 am Assumpte: 19 abril '08 -Entrenament per MOSSÈN HOMS -Hora: 08:00 |
|
|
Ens va bé entrenar amb tu, vols entrenar amb nosaltres ?
Dir que si a les 08:00 no saps què fer, res millor que veure com surt el sol pels voltants de Torre Mossèn Homs tot entrenant 1h amb una bona colla de gent vinguda de tot arreu. Fins dissabte !!

Editat per darrera vegada per Mossener el Dj Abr 24, 2008 5:15 am, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Jordi Setó

Registrat: 26 Mar 2006 Missatges: 114
|
Publicat: Dv Abr 18, 2008 5:43 pm Assumpte: |
|
|
Passsssa nois
què demà no vindrà ningú per Mossèn Homs??
Espero notícies vostres per saber amb quins craks em tocarà còrrer.
No us farà por una mica de pluja.... |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4809
|
Publicat: Dv Abr 18, 2008 5:48 pm Assumpte: |
|
|
...de cara la marató de l'any vinent, potser et convé estar a les 07:45 al monu Dona Pencaire... total feries uns setze quilòmetres de res. Consulta-li al coixí aquesta nit. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dv Abr 18, 2008 8:07 pm Assumpte: |
|
|
Ei....no sé si demà seré capaç d'aixecar-me aviat, perquè aquest vespre tinc una festa d'aniversari... de 5o anys és el que em toca ara..
En qualsevol cas que tingueu un bon entreno, i fins aviat!!! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
lluis

Registrat: 06 Oct 2007 Missatges: 96 Ubicació: Santpedor
|
Publicat: Dv Abr 18, 2008 10:32 pm Assumpte: |
|
|
Jo i el meu fill vindrem a gaudir de bona companya de corredors una hora per MH |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Ds Abr 19, 2008 8:59 am Assumpte: |
|
|
va d'amenaces:
Amenaço amb una de les meves constants i tedioses cròniques, si no n'hi ha de millor: a veure, qui es mulla  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
lluis

Registrat: 06 Oct 2007 Missatges: 96 Ubicació: Santpedor
|
Publicat: Ds Abr 19, 2008 11:07 am Assumpte: |
|
|
Com cada dissabte, a les 8 AM ens hem trobat un grup D'AMICS CORREDORS a Mossen Homs.
Avui, he portat per segon cop al meu fill Lluis la primera vegada vem anar una mica al nostre aire, avui hem fet el recorregut del grup, evidenment a un ritme un pel més fluix que la resta , però gràcies a la Filosofia Mossenaire al meu fill l`hi han quedat ganes de tornar un altre dia, podria donar noms d¡aquells que de tant en tant tornaven a esperar-lo però no sería correcte per que tot el grup ha sapigut aplicar la filosofía mossenaire GRACIES A TOTS i fins al proper dissabte |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Jordi Setó

|
Publicat: Dg Abr 20, 2008 6:56 pm Assumpte: |
|
|
Molt bé, realment el més important és que hi volgui tornar. Crec que va ser una estrena prou forta. A mi em sembla que és un dels circuits més llargs, però paciència i constància són els secrets d'això del còrrer. Felicitats, Lluis jr. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dl Abr 21, 2008 7:09 am Assumpte: |
|
|
Parlant una mica del circuït; hem esquivat les zones pantanoses, per què el dia abans hi havien passat boires ruixadores pels nostres estimats camins. Ha estat un entrenament exigent i amb una pujada que la gent aprofita per revolucionar batecs i corrents sanguinis.
Fotografia a l'Argelaguet, a un lloc ja emblemàtic dels nostres entrenaments i amb l'estrena corrent del nostre mossenaire Lluís Garcia júnior, que segons el pare, li han quedat ganes de repetir, cosa que és bona noticia.

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dv Abr 19, 2019 6:52 pm, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Jordi Setó

|
Publicat: Dl Abr 21, 2008 10:02 am Assumpte: |
|
|
Pep,
Diga'm covard, però la feina que tinc per fer l'entreno de rigor... per complicar-me a fer mitja hora més...uff no gràcies, (de moment). M'agradaria poder-me enganxar al monu de la dona treballadora cap allà l'octubre, ara m'interessa sortir 3 o 4 cops per setmana i anar fent km...
Com ho veus? |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dl Abr 21, 2008 10:20 am Assumpte: |
|
|
Ets un referent pels jugadors d'escacs, que un dia es posa a córrer una marató i ara entre cella i cella tornes a posar-te aquest important repte. Res de covard.
El dia que provis de pujar des de el monu de la dona, ja no podràs parar. És l'ingredient necessari per donar el "campanasso". |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|