Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

24 maig '08 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Mossener



Registrat: 26 Mai 2005
Missatges: 406

MissatgePublicat: Dj Mai 22, 2008 7:07 am    Assumpte: 24 maig '08 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Si escoltes el teu cor un dissabte a les 08:00: vol marxa. A Entrenaments Torre Moss�n Homs - en GRUP hi ha marxa.

Si escoltes el teu cap un dissabte a les 08:00: vol son. A Entrenaments Torre Moss�n Homs - en GRUP no en tenim son, per� et recomanem marxa. Vol dir qu�: ja ho saps.
Dona marxa al cos.





Editat per darrera vegada per Mossener el Dj Mai 29, 2008 5:21 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Jaume



Registrat: 22 Mai 2008
Missatges: 21

MissatgePublicat: Dj Mai 22, 2008 8:31 pm    Assumpte: dissabte 24 Respondre citant

Bonoa nit a tots i a totes

En primer lloc informar-vos que soc nou amb aquest forum i tambe soc o sar� nou el dissabte 24 per venir a correr amb vosaltres.

Espero els vostres consells.

Gracies
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dv Mai 23, 2008 5:24 am    Assumpte: Respondre citant

Bon dia Jaume; el millor consell �s que vinguis a provar-ho i penso que t'hi pots trobar b� si t'agrada c�rrer pel camp i tenir bones converses. Som gent amb caracter�stiques diferents i gaireb� sempre trobem el punt exacte per gaudir d'una bona estona. Els entrenaments s�n aproximadament d'1h. i tenim la sort de que sempre ve gent nova com tu i que els que ja ens coneixen algun dia o altre repeteixen. Hi som els habituals que hi anem sovint i els que venen quan els va b�. Fins dem�.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Jaume



Registrat: 22 Mai 2008
Missatges: 21

MissatgePublicat: Dv Mai 23, 2008 8:36 am    Assumpte: Respondre citant

Bon d�a

S�ha de venir correns desde Terrassa o hi ha un parking per deixar per deixar el cotxe.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dv Mai 23, 2008 8:42 am    Assumpte: Respondre citant

Bon dia;

Hi ha un bon aparcament a Torre Moss�n Homs. En alguna fotografia s'aprecia la zona.

En el meu cas, quan em trobo una mica m�s en forma vaig corrent des de casa, visc a Can Palet. Aix� vol dir, que dem� vinc amb cotxe.
Very Happy
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Jaume



Registrat: 22 Mai 2008
Missatges: 21

MissatgePublicat: Dv Mai 23, 2008 8:50 am    Assumpte: Respondre citant

Ok. Pep, vindre amb cotxe. fins dem�.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
lluis



Registrat: 06 Oct 2007
Missatges: 96
Ubicaci�: Santpedor

MissatgePublicat: Dv Mai 23, 2008 12:07 pm    Assumpte: Respondre citant

Per no variar, dem� tamb� vindr� a MH veig qie haur� un nou mossenaire en Jaume et dono la benvinguda
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Bertureta



Registrat: 08 Gen 2008
Missatges: 20

MissatgePublicat: Dv Mai 23, 2008 5:40 pm    Assumpte: Respondre citant

Benvingut Jaume.
Jo tamb� vindr� dem� a c�rrer una estoneta per la Torre Mossen Homs. A mi em va passar el mateix, vaig obrir el forum a la feina i va comen�ar a sonar l'himne del Madrit, a mi que tota la vida he estat molt del Bar�a. En fi, una mala jugada.
Fins dem�.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dl Mai 26, 2008 9:12 am    Assumpte: Respondre citant

Ha estat genial. Arribo el primer a Torre Moss�n Homs, i la majoria dels amics que s'apropen a entrenar amb nosaltres, o feia molts dies que no coincid�em o no els conec. Vol dir que toca presentacions i el plaer d'anar coneixent gent que s'anima a entrenar en Grup. Una vegada m�s, la teoria d'entrenar plegats sembla que tot i que la pluja i els camins pels de fang, els tolls i un llar etc�tera que semblen aigualir l'entrenament, con dic, sembla que no afecta a tot plegat i surt un bon entrenament, com diria en Josep Rull, "�pic, per si el primera vegada". En Josep va apuntar als canvis de ritme i se li nota que l'esport forma part de la seva vida, que diu molt, donat que era un dia per posar a prova les ganes de c�rrer. En Jaume, que s'estrenava al f�rum tamb�, assegura que era la primera vegada que entrenava en Grup, que ho feia plovent i que no hi veia un borrall amb les ulleres entrelades i sembla que no ser� l'ultima vegada que ens far� companyia. Per nosaltres �s fant�stic que t'hagin quedat ganes i feli�os d'ampliar el gran ventall d'amics que ens ajuntem dissabte rera dissabte per aquestes contrades. Els germans Exp�sito propietaris de la tenda i equip del California Sport, amb en Jos� que era el seu cumpleanys i al que felicitem, i deia que havia estat als campionat del mon de cros de veterans, amb un munt d'idees esportives i que sembla que anar en aquest grup tan heterogeni tamb� el va sorprendre. Sempre intento transmetre la idea que soc feli� de compartir entrenament amb gent vinguda d'arreu.
Per mi mossenhoms �s alguna cosa m�s que entrenar. Tots sou impressionants.
En Chamorro, que fa anys que el veig i no conec gaire, fent curses i que em preguntava si ten�em la web. Aquesta �s una manera d'estar en contacte i que ens fa estar m�s propers els uns dels altres; llavors el noi de la barba, que hav�em entrenat fa molts anys pels matins i quan sort�em de l'avinguda 22 de juliol amb en Trujillo, Boada, Asin. Sap greu que ara no recordo el nom, a veure si l'Anna em dona un cop de ma. Abans tenia problemes de bessons i l'Anna li va explicar el nostre invent. En fi, segur que no dic tot el que em vau transmetre, donat que en 1h, no dona temps de tot.
El que fa m�s gr�cia que sou vosaltres mateixos, mossenaries ,que cadasc� fa venir a provar el fet d'entrenar en grup, amb la premissa de que l'�nica intenci� �s de passar una bona estona, d'aproximadament 1h i anar-nos esperant que no deixar a ning� orfe de la nostra companyia i a tall d'exemple en Josep venia de la ma de l'Albert, l'amic de la barba, per l'Anna, els germans Exp�sito pels tamb� germans Molina, en Quim pel Joan i aix� anar fent i per fer l'entrenament . Tinc que dir que est�veu tots molt forts, tots i cadasc� i sense excepci�. Es van fer un parell de canvis de ritme i en Lluis va suggerir de retratar als "nous", donat que no es recordava que en una sola matinal set noves incorporacions mossenaires ens donarien el plaer d'entrenar amb elles. No recordo massa els noms de tots set, com ara el noi de la samarreta blava sense m�nigues, que semblava tamb� content.
En fi, els habituals fant�stics: en Pasqual feia dies que no venia i ens alegra veure'l de nou, en Serna,
Dons b�; en Jordi, Lluis, Marc Roure, Chamorro, 6q, Vicen� Cabanes, Vicen� Sant, Jaume, Xavi, Joan, Quim, Albert, noi de blau, Jordi, Carles Salmeron, Jos� i Emilio Exp�sito, amic Anna, Josep Rull, Mart�, Pascual, Anna, Josep Serna

B�, si s'us acut alguna cosa o an�cdota o el que vulgueu, fant�stic.


Mossenaire de la setmana; un nouvingut


Moment de l'entrenament



Els nous !!!


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dv Mai 17, 2019 6:03 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dl Mai 26, 2008 2:01 pm    Assumpte: Respondre citant

Amb ho bonic que �s. Jordi, pensa que son els millors Cool
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Jaume



Registrat: 22 Mai 2008
Missatges: 21

MissatgePublicat: Dl Mai 26, 2008 3:29 pm    Assumpte: Respondre citant

CULLONS QUIN ESNSURT!!! QUAN HE VIST QUE AQUEST PERSONATGE QUE ESTA EL MIG DE LA FOTO AMB UNS ULLS COLOR PLATA ERA JO. ESPERO QUE LA PROPERA FOTO NO SURTI AMB LES ULLERES ENTELADAS JA QUE SEMBLO UN NOU VINGUT DEL MES ENLLA.

Dit aixo, espero que molts dissabtes pogui anar venint ja que va ser una experiencia CULLONUDA.

Razz
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
socanna



Registrat: 05 Mai 2007
Missatges: 301

MissatgePublicat: Dl Mai 26, 2008 4:25 pm    Assumpte: Respondre citant

Bona cr�nica la del Pep.
El noi de la barba �s el Climent, i el noi de la samarreta blava em sembla que es diu Jaume Martinez.
No cal dir que a la fotografia se'ns pot veure com anem de mullats... i no tot era suor, eh??? Laughing Quina novetada per els nous Wink
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dl Mai 26, 2008 7:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Tamb� vaig quedar sorpr�s del reflex de les ulleres, Jaume; sort que a la fotografia dels "nous", ja vas sortir millor... per� m'has fet riure amb la teva sorpresa. Very Happy

Gr�cies per tot, Anna, a veure si aprenc b� els noms. Very Happy
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!