Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent |
Autor |
Missatge |
Mossener

Registrat: 26 Mai 2005 Missatges: 406
|
Publicat: Dj Mai 29, 2008 5:24 am Assumpte: 31 maig '08 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 |
|
|
Si vam aguantar tota l'aigua que ens va caure el darrer cap de setmana, encara m�s motiu per venir el proper, oi que si ?
Ep, ep, ep: dissabte comptem amb tu. Vinga !
Editat per darrera vegada per Mossener el Dj Jun 05, 2008 9:23 pm, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

Registrat: 06 Des 2007 Missatges: 274
|
Publicat: Dv Mai 30, 2008 3:45 pm Assumpte: |
|
|
Jo dissabte vindr� tot i que a la tarda vaig a una cursa a Granollers i diumenge vaig a Alpens,aix� que tingueu clem�ncia... _________________ Salut i rep�blica |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4839
|
Publicat: Dv Mai 30, 2008 4:03 pm Assumpte: |
|
|
En massa �s una persona d'acer inoxidable que es multiplica. Gr�cies i serem clements, tot i que en Climent no se si podr� venir (el xicot de la barba de la setmana passada)  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dv Mai 30, 2008 8:33 pm Assumpte: |
|
|
Caram Pep has canviat la foto, eh?
Doncs dem� ens veiem!!!
En massa no t� limits... i t� Pep tamb� tens un cap de setmana molt esportiu!!!  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

|
Publicat: Dg Jun 01, 2008 6:29 pm Assumpte: |
|
|
B� jo ahir dissabte a cal moss�n em vaig limitar a acompanyar a la Pau i a la Tensi en una agradable caminada,que de tant en tant tamb� conv� rebaixar el ritme.
A la tarda amb les companyes del gimn�s de La Garriga vam anar a Granollers a on van fer unes marques de 48'53 la Manuela i 50' 58" la Carme en el seu debut en la dist�ncia,lo qual est� molt b� per lo poc que fa que corre(la carme en prou feines fa 3 mesos). _________________ Salut i rep�blica |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dl Jun 02, 2008 7:00 am Assumpte: |
|
|
L'entrenament , en la linea. Ha estat una volta amb alguna petita variant, i arribats a Argelaguet despr�s d'un parell de canvis ens fem una magn�fica foto, que qui sap on para.
Arribats al Torre Moss�n Homs en Xavi Miquel ens obsequia amb uns bons detalls com Xacol�, begudes de tots tipus i pica pica. Tampoc ha quedat testimoni gr�fic del moment, que junt amb tot va ser magnific i que em sap greu per vosaltres, que no us ha quedat el record.
La targeta junt amb un magn�fic billeter amb dinerets, l'he perdut no fa gaire estona i que imagino que ha estat en alguna de les vegades que m'he ajupit a obrir les portes d'on treballen i, per� del que no n'estic segur. He donat voltes per tot arreu, intentant recuperar-ho, per� no ha estat possible.
Em sap greu tamb� per les fotografies que tenia que penjar i que s'han perdut. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
lluis

Registrat: 06 Oct 2007 Missatges: 96 Ubicaci�: Santpedor
|
Publicat: Dl Jun 02, 2008 9:36 pm Assumpte: |
|
|
Caram Pep si que has estat de mala sort aquest comen�ament de setmana, :desitjo que trobis la cartera aviat. La web de MH sense la foto setmanal no es la mateixa, est� com nua. Per� be com deia la meva avia M�s se perdi� en Cuba  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dt Jun 03, 2008 4:47 am Assumpte: |
|
|
La veritat �s que em va marcar el dia la p�rdua; no crec que trobi res, encara que a la targeta hi anessin unes tres centes fotos amb tots vosaltres, i pel mati vaig veure les darreres i vaig pensar; ostres avui son boniques... que vas perdre a Cuba ?  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
lluis

Registrat: 06 Oct 2007 Missatges: 96 Ubicaci�: Santpedor
|
Publicat: Dt Jun 03, 2008 10:00 pm Assumpte: |
|
|
Es va perdre Cuba |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dc Jun 04, 2008 12:41 pm Assumpte: |
|
|
Quan era jove hi havia una beguda que li deien Cubalibre, valia dues centes peles. Una vegada vaig demanar un Gint�nic amb Cocacola. Els meus amics suposo que encara riuen ara. Mira, m'ho has recordat.
Ah, les fotos les tenia al meu ordinador: no patiu, excepte les de dissabte.
Aprofitem l'avinentesa i posats en mat�ria surrealista, dissabte hi ha fotografia: ho dic per que tothom vagi a la pentinadora i cal barber; i parlant de barber. En Mirabet, organitza i potencia els seus entrenaments interessants en grup i aquest diumenge surt de cal Carter. Carter, que no vol dir que envii cartes, si no que �s un Restaurant on es menja molt b� i que est� a Mura. Menjar, on les lligues gastron�miques fan aumentar punts.
I sobretot una altre gran oferta
Amb el Lluis t'ho passar�s b�
B�,
Eso, es to, eso es to, eso es todo amigos. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pau

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 661
|
Publicat: Dc Jun 04, 2008 3:57 pm Assumpte: |
|
|
Em sap molt de greu que hagis perdut la bitlletera i les fotos pep, com diu en Lluis a cuba es va perdre cuba ,cuba dubto que es recuperi, per� lesfotos amb anar-hi dissabte i repetir-la  _________________ el cel de nit de NZ |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dc Jun 04, 2008 4:09 pm Assumpte: |
|
|
Qui em coneix; sap que soc for�a despistat i me'n passaran m�s....jeje
Pau, em sap greu perqu� est�veu tots i totes: guapissims.
Recorda que en algun lloc del parc avui farem fotografia, donat que la far� quan estiguem tots: en Vicen� baixa una mica m�s tard.
Gr�cies: no pateixis a veure, ara tamb� estic amo�nat per haver perdut Cuba. . i fa gaire ? |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

|
Publicat: Dc Jun 04, 2008 6:58 pm Assumpte: |
|
|
Res quatre dies crec que va ser al 1899.....tota manera,era dels espanyols i a mi se me'n refot una mica . _________________ Salut i rep�blica |
|
Tornar a dalt |
|
 |
mirabet

Registrat: 03 Gen 2006 Missatges: 322
|
Publicat: Dj Jun 05, 2008 5:26 pm Assumpte: |
|
|
Hola com esteu?
Ja us podeu prendre una aspirina el dissabte al mat� a primera hora, un servidor espera que al poseu al corrent de tot el temps que a passat sense que pugues venir a gaudi de la vostre companyia.
Espero trobar una gran part de gent nova, en l'esperan�a que siguem bons companys.
Apal.li fins dissabte
salut i km |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

|
Publicat: Dj Jun 05, 2008 7:38 pm Assumpte: |
|
|
mirabet tindr� molt de gust depoder-te saludar,ja que no ho vaig fer a la marxa de Nav�s. _________________ Salut i rep�blica |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dj Jun 05, 2008 9:17 pm Assumpte: |
|
|
en Mirabet, �s tota una instituci�. Va ser la primera persona a TErrassa que al seu negoci li va posar marathon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dv Jun 06, 2008 6:17 pm Assumpte: |
|
|
Doncs fins dissabte mirabet. Estarem molt contents de comptar amb la teva companyia!!!!! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|