Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4810
|
Publicat: Dj Mai 15, 2008 7:40 pm Assumpte: CURSA DE LA CAMPANA - Vacarisses - |
|
|
Ja estem apuntats

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dl Jun 23, 2008 6:42 pm, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Jordi Setó

Registrat: 26 Mar 2006 Missatges: 114
|
Publicat: Dl Mai 26, 2008 9:50 am Assumpte: |
|
|
Pep, com ho has fet per apuntar-te?
Aquesta web que tenim penjada no té cap formulari per fer-ho. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005 Missatges: 1362
|
Publicat: Dj Mai 29, 2008 7:10 pm Assumpte: |
|
|
Estic Apuntat. Part del recorregut Pep es de la cursa de Torreblanca quan anaven a VAcarisses de Baixada. La pujada d´Asfalt fins a els Caus es durija.
Salutacions
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dj Mai 29, 2008 8:03 pm Assumpte: |
|
|
Rememorarem quan el teu pare era president de la Urbanització, organitzava, junt amb l'Herrera aquella magnífica cursa de la que guardo grans records. Un molt profund, quan va sortir amb el pitrall nº. 1 . La web de Vacarisses va ser de les primeres que vaig fer, i em feia molta ilusió.
Amb l'Edu hem dit que la farem algun dia entre-setmana per reconéixer els camins, encara que no se quin dia. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
EIGER

Registrat: 02 Des 2006 Missatges: 163
|
Publicat: Dv Mai 30, 2008 6:05 am Assumpte: |
|
|
ei, que jo també hi seré, aquest cop donant un cop de mà a l'organització i veent-vos suar pujant als Caus
serà una bona ocasió per tornar-nos a veure després de taaaaaant temps ! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

|
Publicat: Dg Jun 01, 2008 8:04 pm Assumpte: |
|
|
Ostres Eiger!!!! has estat molt perdut... allà ens veurem.
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dg Jun 01, 2008 8:30 pm Assumpte: |
|
|
Si ho confirma l'Edu, divendres proper dia 6 anirem a reconèixer els camins. Pot ser guapo  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dj Jun 05, 2008 7:16 am Assumpte: |
|
|
Divendres 6, tenim una bona oferta d'entrenament de la mà del mossenaire Edu i en Toni, organitzadors de la cursa de Vacarisses. Pots venir a les 19:00 a la porta de l'Ajuntament de Vacarrisses el divendres 6, que farem un entrenament que passarà pels llocs de la cursa. Thi esperem. Serà una oportunitat de conéixer el recorregut i fer-ho de manera calmada. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dl Jun 09, 2008 10:38 am Assumpte: |
|
|
Divendres dia 6, junt amb, Monica, Francisco, Toni, Edu, Jaume, Bernat, sisco i jo hem anat a provar la cursa de muntanya, amb explicacions incloses dels que l'estan preparant pel dia 22. Ha estat un plaer poder fer-la d'aquesta manera i segur que agradarà molt pel la varietat de llocs que visitarem tot corrent. Llocs molt bonics; el circuit una mica de tot i tot plegat segur que serà tot un èxit.
Poso alguna fotografia de record i ja estic impacient per sentir la campana.
Disposats al punt de sortida, tot sentint la campana
Toni, Edu i 6q (a Can Bradranes)
Lloc fantàstic amb el gorgs d'aigua únics
 |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dl Jun 09, 2008 7:17 pm Assumpte: |
|
|
Un parell més de fotos
 |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

|
Publicat: Dl Jun 09, 2008 7:29 pm Assumpte: |
|
|
MOlt bones le fotos. En tots aquest puestos, la Cascada, la MAsia anaven molt sovint el pare i jo a corre i tambè a buscar espàrrecs aunque jo no trovaba mai era el pare que ja ssabia ben bè els puestos.
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dt Jun 10, 2008 7:11 am Assumpte: |
|
|
Els vaig recordar que el teu pare estava al capdavant, junt amb l'Herrera de l'enyorada cursa de Cursa de Vacarisses-Torreblanca. De fet passa per llocs comuns. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
dolors vilá

Registrat: 07 Ago 2005 Missatges: 128 Ubicació: Terrassa
|
Publicat: Dt Jun 10, 2008 4:19 pm Assumpte: |
|
|
Pep, que maques aquestes fotos!!. Llàstima que l'entreno no hagués estat durant el cap de setmana.... Una mica de reconeixament del terreny mai està de més..  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dt Jun 10, 2008 4:26 pm Assumpte: |
|
|
Gràcies, a mi també m'hagués agradat que vinguessis.
Ara, com deia en 6q, nosaltres tenim avantatge  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
6q

Registrat: 17 Feb 2006 Missatges: 22
|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 10:17 am Assumpte: |
|
|
Digueu-me tòtil o curt de gambals, encara no havia sabut veure aquestes fotos!
M'ho ha dit la Pau a qui per cert, m'alegro molt d'haver-la vist un altre cop entre mossenaires. Bravo per la Rivendel i les seves batalles guanyades!
De Vacarisses, és cert, Dolors: una guapada! Com recorda el Pep, els que hem fet el recorregut tenim avantatge (ja sabem on es "disfruta" una mica i on es "disfruta" encara més...) Enfi, recomanada total!
Pep, quan veig aquestes fotos penso sovint: què seria de la nostra vida esportiva sense el record digital que vas acumulant? La inevitable pèrdua de memòria amb el pas dels anys només la podrem combatre gràcies a aquesta constància teva a portar sempre a sobre la màquina de fotos. Algun dia això es convertirà en la memòria colectiva d'una comarca... i més enllà! Gràcies, mestre!
Salut! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 10:35 am Assumpte: |
|
|
Encara que em posi melancòlic; la vida davant dels nostres ulls i pensaments, se'ns escapa. Li prenem moments màgics amb gran facilitat amb fotografies que ens porten a despertar aquests pensaments.
Ens quedarà el record de les boniques estones passades plegats. Sé que ho saps valorar i no tens agrair-me res, donat que soc jo el tinc que estar agraït. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dg Jun 22, 2008 9:18 pm Assumpte: |
|
|
GRACIES A EN XEIX i CHUTE

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dt Jun 24, 2008 9:50 pm, editat 3 cops en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

Registrat: 06 Des 2007 Missatges: 274
|
Publicat: Dl Jun 23, 2008 5:08 am Assumpte: |
|
|
Ha nascut una bona cursa,només que es pugués guanyar l'alçada necessària sense pujar per tant d'asfalt,seria ideal.
Ahir vam passar un gran matí,fent allò que més ens agrada i a més vàrem ser esplendidament tractats per la bona gent de Vacarisses.
Moltes gràcies i fins l'any que ve. _________________ Salut i república |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Xeix

Registrat: 23 Jun 2008 Missatges: 6 Ubicació: Vallés platja 8-)
|
Publicat: Dl Jun 23, 2008 11:12 am Assumpte: |
|
|
Pep,
Ja que no podia córrer que millor que fer fotos, calia deshidratar-se una mica per rehidratar-se al costat de la piscina  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

|
Publicat: Dl Jun 23, 2008 11:31 am Assumpte: |
|
|
MOlt bones les fotos Xeix i gràcies Pep per ajuntar els teus companys aquí a la pàgina.
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dl Jun 23, 2008 11:57 am Assumpte: |
|
|
De nou gràcies Xeix, per formar part de la nostra "galàxia atlètica"; per molts anys i el que t'he dit, a posar-se com a mínim tan bé com quan no et podia seguir a l'entrenament de Vallhonesta i t'agraïm tant a tu com en Chute, que ens doneu aquest testimoni gràfic.
Clar que si, Agus  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Xeix

Registrat: 23 Jun 2008 Missatges: 6 Ubicació: Vallés platja 8-)
|
Publicat: Dl Jun 23, 2008 1:21 pm Assumpte: |
|
|
Agustinjr,
De venir ja venia, jo recordava estar donat d'alta, però potser era a l'antic foro. Per Mossen Homs ja he passat alguns cops, sobre tot quan hi ha l'esmorçar de Nadal  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
EIGER

Registrat: 02 Des 2006 Missatges: 163
|
Publicat: Dj Jun 26, 2008 10:49 pm Assumpte: |
|
|
ara les he vist. Merci pel record !!! sortiu tots molt wapos |
|