Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Cursa Cantonigros - Memorial Ramon Oliu - 8-juny-08

Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses.
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4810

MissatgePublicat: Dc Mai 14, 2008 10:26 pm    Assumpte: Cursa Cantonigros - Memorial Ramon Oliu - 8-juny-08 Respondre citant

Ja estems apuntats !

Pucu escrigué:

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dl Jun 09, 2008 10:21 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
massa

Registrat: 06 Des 2007
Missatges: 274

MissatgePublicat: Dj Mai 15, 2008 10:31 am    Assumpte: Respondre citant

Allà ens hi trobarem Pep,jo també hi sóc apuntat.
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Mai 15, 2008 10:51 am    Assumpte: Respondre citant

Fantàstic, massa!!!

En Pucu està posant un gran esforç en la Memòria de'n Ramon Oliu, el qual va ser una persona molt important pel tipus d'esport que practiquem. Pucu està donat 'alta al fòrum mossenaire.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
massa

MissatgePublicat: Dj Mai 15, 2008 2:43 pm    Assumpte: Respondre citant

Ja vaig veure que l'hi havies obert una web a la cursa de Cantonigròs.
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Mai 15, 2008 2:55 pm    Assumpte: Respondre citant

Si, una molt petita col·laboració per part meva, que ell va esmentar.
A veure si algun dia treu el cap pel fòrum mossenaire i qui sap si tenim el plaer de tenir-lo qualsevol dissabte, com et tenim a tu i altres amics que venen expressanent a entrenar de molt lluny i ens honoren.
Tornar a dalt
Miquel Pucurull

Registrat: 10 Des 2007
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dc Mai 28, 2008 10:32 pm    Assumpte: Respondre citant

Pep escrigué:
Si, una molt petita col·laboració per part meva, que ell va esmentar.
A veure si algun dia treu el cap pel fòrum mossenaire i qui sap si tenim el plaer de tenir-lo qualsevol dissabte, com et tenim a tu i altres amics que venen expressanent a entrenar de molt lluny i ens honoren.

Pep,

Dissabtes?

A quina hora?

Pucu
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
massa

MissatgePublicat: Dj Mai 29, 2008 5:17 am    Assumpte: Respondre citant

Pucu els dissabtes a les 8 vuit del matí a la Torre de Mossèn Homs de Terrassa.
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Mai 29, 2008 7:12 am    Assumpte: Respondre citant

Pucu, Com bé diu en Massaguer, tots els dissabtes a les 08:00, fem una horeta d'entrenament.

Si un dia veus que et va bé i ens vols venir a conèixer, estarem encantats. En qualsevol cas et veuré a la Cursa de Cantonigrós - Memorial Ramon Oliu - que amb tanta il·lusió organitzes.

Records !
Tornar a dalt
massa

MissatgePublicat: Dl Jun 02, 2008 9:10 am    Assumpte: Respondre citant

Al llistat de corredors que aniran a Cantonigròs,hi he vist al Pep la Pau i la Montserrat Vila com a representants Mossenaires.

Segur que passarem un bon matí.

Editat per darrera vegada per massa el Dl Jun 02, 2008 9:35 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dl Jun 02, 2008 9:16 am    Assumpte: Respondre citant

I sobretot en massa Wink

És admirable en Pucu, que treballa en la Memòria d'una persona com en Ramon Oliu, que ens va iniciar en el camí de l'estimació a tot aquest entorn que ens belluguem.
Tornar a dalt
Marisol

Registrat: 29 Feb 2008
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dc Jun 04, 2008 10:14 pm    Assumpte: Respondre citant

Serà la primera vegada que faré 10 quilòmetres i en fa gràcia provar-ho.
Tornar a dalt
Miquel Pucurull

MissatgePublicat: Dj Jun 05, 2008 8:20 am    Assumpte: Respondre citant

M'agradaria que els i las mossenaires que vagin el diumenge a Cantonigròs i no ens coneguem, m'ho diguin (s'identifiquin) en qualsevol moment.

Smile

Pucu
Tornar a dalt
massa

MissatgePublicat: Dj Jun 05, 2008 9:20 am    Assumpte: Respondre citant

Miraré de fer les presentacions....
gflotats

Registrat: 23 Set 2007
Missatges: 9

MissatgePublicat: Dl Jun 09, 2008 2:11 pm    Assumpte: cursa Respondre citant

Què tal, Marisol? Com t'ha anat la teva primera cursa de 10Km per Cantonigròs?
Ja ens faràs cinc cèntims, oi?
Gemma
Tornar a dalt
Pau

Missatges: 661

MissatgePublicat: Dl Jun 09, 2008 3:36 pm    Assumpte: Respondre citant

gemma, la marisol fa fer una cursa estupenda!, ella donarà mes detalls, era un 10.000 que no era plà i tenia fang i pedres relliscoses en alguns trossos, ara bé el paratge era de somni.
La MArisol es unaltre Makinorri de Mh!! Very Happy
Felicitats Marisol!
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dl Jun 09, 2008 6:37 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo crec que la Marisol estava tan contenta, que no es va treure el número fins al mateix moment de marxar de Cantonigròs.

Copio i enganxo la crònica al fòrum de corredors.cat, i agraeixo molt moltissim els ànims que sempre ens dona la Mari Pau; tan patidora i que vol estar per tothom. A mi em passa i llavors penso, a veure si "se m'enfada algú que m'hagi oblidat".

Bé, jornada rera jornada, compartir moments amb tots vosaltres em fa continuar estimant aquest mon que ens envolta.

Pep escrigué:
Agraeixo la jornada emotiva que vam viure ahir, també les atencions del mestre Pucurull i els comentaris de'n Xavi Papell, que em va passar al darrer quilòmetre amb dues bones llebres, en Zenon i Julourds. Jo volia esprintar amb ell, però no va poder ser. Un altre vegada serà; això si. Vam fer el mateix temps, cosa que m'alegra i ja saps el meu desig de veure't en plena forma.
La Marisol, ara està a la feina i li he donat els teus desitjos, a veure si es posa al fòrum, que no el te per mà. Té també un missatge per respondre al fòrum mossenaire. De moment li he dit, i t'ho agraeix. Jo si que soc feliç de que hagi assolit el repte de fer un 10 corrent. Vaig gaudir moltíssim: ara estic vivint les curses des d'aquestes noves posicions una mica més endarrerides, i veig que els que corren tenen molt de mèrit i que el seu esforç és molt lloable. Vaig poder comprovar que soc absolutament un ànec corrent per aquest camins, i quan hi ha un gram de fang de ben segur que patinaré, com va ser. Em van agradar molt els corriols, i el circuït d'anada i tornada. Anar una estoneta al costat del capi dels maikas i de'n Costa, de L'Olímpic. Veure aquest poble tan pintoresc, l'emoció dels familiars de'n Ramon, que de ben segur que van recordar moltes coses mentre es feia el minut de silenci en la seva memòria.
El pica pica de Cal Colon, que bo i que simpàtics que eren aquella gent, oferint embotits, llardons, formatges, vins, aigua i amb aquella ganes d'ensenyar-no els productes tan bons. Bé; cursa emotiva i que deixa emprenta.
Molt maques les fotografies de la Maite i de'n sioux. Gràcies.
Gràcies Pucu.
Tornar a dalt
Marisol

Registrat: 29 Feb 2008
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dl Jun 09, 2008 9:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Bé em va anar força be, estic molt contenta per els meus 10 primers Km., moltes gràcies per preguntar, els dos primers Km. van ser una mica durs pel fet de que havia molt fang i es relliscava molt, que llavors els vam tenir al final, però em sento molt satisfeta.
Tornar a dalt
Miquel Pucurull

MissatgePublicat: Dt Jun 10, 2008 12:43 pm    Assumpte: Respondre citant

Amigues i amics mossenaires,

Vull agrair-vos, en nom dels que organitzem la cursa i en el meu propi, el que vinguéssiu a Cantonigròs abans d'ahir.

A banda de bons atletes, sou gent ferma.

...i puntuals! En Massaguer ja estava a Cantonigròs a les 8 del matí. Va ser, de llarg, el primer dels 165 participants en arribar-hi.
Very Happy

Pucu

Editat per darrera vegada per Miquel Pucurull el Dg Jun 15, 2008 5:59 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
massa

MissatgePublicat: Dt Jun 10, 2008 3:34 pm    Assumpte: Respondre citant

Pucu això en mi no té massa mèrit,sóc de dormir poc i un cop despert al llit no mi sé estar,així que abans de les 7 ja sortia de La Garriga.

Moltes gràcies per organitzar una tan bona cursa!!!
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses. Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum