Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

DIMECRES 30 de juliol, H: 19:45 - PARC VALLPARADIS

Aquest fòrum està bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Per anar recordant
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Mossener

Registrat: 26 Mai 2005
Missatges: 406

MissatgePublicat: Dt Abr 15, 2008 12:42 pm    Assumpte: DIMECRES 30 de juliol, H: 19:45 - PARC VALLPARADIS Respondre citant

Cita:

Fa uns dies que vaig a còrrer per Vallparadís i em trobo una colla de mossenaires descontrolats donant voltes pel mig del parc. He buscat per aquest fòrum convocatòries entre setmana i he comprovat que al punt de trobada és a les piscines de la carretera de Montcada.
Ep! nois... no us sembla que aquí hi ha alguna cosa que falla?
Uns mossenaires com nosaltres, dedicats a l'esforç, patiment i sacrifici de l'apassionant món del còrrer; mossenaires que busquem la salvació a partir de fer km i km... No us sembla que hauriem de trobar un punt de trobada més adecuat als nostres principis?.
Algú es pensa que unes vulgars piscines, lloc per excel.lència de l'activitat ociosa de prendre el sol i lloc on el personal va a lluir impunement el seu tipet i altres vergonyes, pot ser un referent per a nosaltres?
Havent-hi com hi ha, unes esgléssies de Sant Pere, lligades estretament a la figura de Mossèn Homs, no us sembla que uns mossenaires hauriem de fer d'aquest indret, punt de trobada irrenunciable?
Reflexionem-hi tots pleglats i que el savi mossener ens porti altre cop cap als principis.
Apa, records a tothom

Cita:

La setmana passada ens vam reunir amb en Jordi Setó i ens vam posar d'acord i dir-li al Mossener que no podia ser que de dissabte a dissabte, al mig de la setmana no hi hagués un contacte entre nosaltres. Casualment, un dia tot entrenant, vam estirar amb en Jordi a la plaça del Rector Homs, davant de les Esglésies de Sant Pere, en un marc incomparable i a un lloc ara per vianants. I ves per on, hi ha la figura del Rector Homs que és el mossèn que dona nom a la Masia des d'on sortim tots els dissabtes de la vida a entrenar. D'aquí el nom.
Doncs bé, com que segur que algú li pot anar bé, si no ara d'aquí un dia qualsevol, em va semblar genial i va dir que ho proposaria al fòrum, com així ho ha fet. El Mossener sembla que tot el que afavoreixi l'entrenament en GRUP li sembla bé i per això junt amb en Jordi li demanem ens obri aquest apartat.
Com algú sap, tinc obert un fil on poso gairebé tot el que faig jo amb el meu entrenament, no per mirar-me el melic, si no per si pot servir a persones amb el mateix interès i per donar peu a d'altres, tant a venir si vol amb mi com a entrenar de manera similar.
En conclusió;
els dimecres a les 19:45 provarem d'estar estirant a la plaça del Rector Homs, per posar-nos d'acord ja sigui a entrenar junts, com a fer pujades, o el temps guiarà si pot funcionar.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Jordi Setó

Registrat: 26 Mar 2006
Missatges: 114

MissatgePublicat: Dc Abr 16, 2008 11:21 am    Assumpte: Respondre citant

Procuraré ser-hi avui mateix
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4810

MissatgePublicat: Dj Abr 17, 2008 5:58 pm    Assumpte: Respondre citant

Dimecres que ve més; ha estat bé poder compartir amb tu aquesta estona. Ja saps, els nostre objectiu és la marató de l'any vinent, i res millor que uns bons entrenaments amb molt de seny, com els d'ahir. Com et vaig marejar !!!

Parlant de seny, no t'animes a venir a Olot; s'ha de començar fort, no ? encara queden paletilles de pernil esperant a cracks que tinguin ganes. I lo maco que és Olot !!! Va pregunta-li al coixí, i si algú més s'anima... encara queden places.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Jordi Setó

MissatgePublicat: Dv Abr 18, 2008 10:54 am    Assumpte: Respondre citant

Pep,
Em sap greu, però com tu saps, he passat un hivern a la reserva en tant encostipat... No he entrenat gens i no em veig capaç d'enfrontar-me a una mitja. Faré el debut Embarassed Embarassed d'aquesta temporada l'11 de maig!!!
Ep, dimecres vinent és la diada de Sant Jordi i em toca comprar roses i llibres et proposo un canvi de dia, temporal i d'urgència com els trasvassaments, o un ajornament.
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Ds Abr 19, 2008 9:10 am    Assumpte: Respondre citant

tu manes: o dijous o dimarts, dat ys de kuestion !! (a la meva època feiem francès)
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Jordi Setó

MissatgePublicat: Dl Abr 21, 2008 12:03 pm    Assumpte: Respondre citant

Dijous em sembla millor.
Dimecres és un dia important, el Barça, la diada de Sant Jordi... i jo tinc l'esquena una mica fotuda. Deixem passar les emocions i preparem-nos per dijous. Segurament vindrà un altre popular runner...
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dl Abr 21, 2008 1:35 pm    Assumpte: Respondre citant

dijous davant el monument del rector Homs a les esglésies de Sant Pere a les 19:45.

Oido al dato !!
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dv Abr 25, 2008 5:44 am    Assumpte: Respondre citant

Ahir l'entrenament de gran qualitat i novetats; Jordi, Leandre, Marià i jo, fent un bon entrenament.
Tornar a dalt
Jordi Setó

MissatgePublicat: Dv Abr 25, 2008 10:02 am    Assumpte: Respondre citant

Les masses no parem per Vallparadís. Aviat serem el grup més nombrós que correm per aquest parc.

Amenacem en penjar testimoni gràfic de la propera trobada,

Recordeu, propera convocatòria dimecres 30 a 3/4 de 8
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dc Abr 30, 2008 8:20 pm    Assumpte: Respondre citant

Avui ens hem retratat el Leandre, en Jordi i jo davant a qui dona nom als nostres entrenaments: L'Estàtua de Mossèn Homs.
Tornar a dalt
socanna

Registrat: 05 Mai 2007
Missatges: 301

MissatgePublicat: Dt Mai 13, 2008 10:22 am    Assumpte: Respondre citant

Ei, aquest dimecres me'n vaig de colònies, però algún altre simecres vindré. Que us vagi molt bé!!!
Tornar a dalt
Jordi Setó

MissatgePublicat: Dt Mai 13, 2008 4:08 pm    Assumpte: Respondre citant

Anna,
Porta paraigües que venen pluges i aquests del meteocat no fallen...
Ja vaig veure que segueixes el tema del Barça. Els dissabtes vaig tan apurat que em prou feines en queda esma per entrar a les converses. Aquest és un tema que anem de mal en pitjor. Que acabi aquest torment!! Laporta dimissió, JA
Que tinguis unes colònies divertides!! Very Happy Very Happy
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dc Mai 14, 2008 1:47 pm    Assumpte: Respondre citant

...avui vinc, almenys a la sortida. Estic una mica coix, de nou, per un bessó, part d'una bessonada que no vol deixar-me córrer- Ho provaré i si no almenys tindré el plaer de saludar-vos. Jordi, endavant en la preparació...
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Mai 15, 2008 7:42 am    Assumpte: Respondre citant

Molt bé Jordi; ara ja no hi ha qui et pari. Ahir vam fer tres herbes, per sota del pont de Serracanta. En Leandre va anar a esmolar-se les dents, crec.
Tornar a dalt
Jordi Setó

MissatgePublicat: Dj Mai 15, 2008 3:44 pm    Assumpte: Respondre citant

Ja ho podeu veure, ni la pluja, ni el BARÇA, pot atura-nos. Els dimecres tots a Sant Pere a donar voltes per Vallparadís. Very Happy Very Happy Very Happy
Pep, bona la foto. Ens veiem el dissabte... ja he perdut el compte del dissabtes que vinc a Mossèn Homs
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Mai 22, 2008 7:33 am    Assumpte: Respondre citant

En Leandre al començament va començar al ralentí, però llavors no hi havia qui l'aturés. En Vicenç, mossenaire penitent, engruixès els entrenaments pel Parc i avui ens va fallar el Mànager, en Jordi, que tenia reunions i coses d'aquestes.
Tornar a dalt
Jaume

Registrat: 22 Mai 2008
Missatges: 21

MissatgePublicat: Dg Mai 25, 2008 8:32 pm    Assumpte: Respondre citant

Bona nit

Els dimecres de cada setmana sortiu sempre a la mateixa hora i al mateix lloc?

Si es aixi fins dimecres
Tornar a dalt
Jordi Setó

MissatgePublicat: Dl Mai 26, 2008 9:06 am    Assumpte: Respondre citant

Si senyor. Sempre quedem a la mateixa hora i el mateix dia. T'esperem el proper dimecres.
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Mai 29, 2008 6:57 am    Assumpte: Respondre citant

Jordi, ahir va sortir un bon entrenament i amb molt bones companyies. Jo m'ho vaig passar pipa. Això si, al final vaig fer un munt de parcs i ni me'n vaig adonar.
Tornar a dalt
Pau

Missatges: 661

MissatgePublicat: Dj Mai 29, 2008 7:51 am    Assumpte: Respondre citant

Ahir vaig anar a caminar al parc i a les 19:47 , mentre en Paco feia fotos, em vaig passar per la plaça de l'esglesia a veure si podia coincidir amb vosaltres i sortir a la foto, però deviau haver marxat ja Crying or Very sad després en PAco em va dir que us va veure i el vau saludar, catxis!!
A veure si a la propera l'encerto Surprised
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Mai 29, 2008 8:25 am    Assumpte: Respondre citant

La foto la vam a fer a la segona volta; a les 20:30, donat que en Jordi va venir més tard per temes de feina i va engrescar als seus grans amics en Guime i la Cristina i vam fer un re-agrup.

Em va agradar molt veure en Paco amb aquella impressionant càmera amb el megaflash

Segur que aviat estàs fent de mossenera major, que és el que et correspon, entrenant amb el teu grup. Ara ens tens orfes.
Tornar a dalt
Jordi Setó

MissatgePublicat: Dj Mai 29, 2008 6:52 pm    Assumpte: Respondre citant

Pau, sóm una mica informals, però ens ho passem de bé!!!.
Per a mi és la forma de sortir entrenar entre setmana. La setmana vinent no hi podré anar cap dia. Això serà terrible!
Tornar a dalt
Josep

Registrat: 01 Jun 2005
Missatges: 1180

MissatgePublicat: Dc Jun 04, 2008 10:32 am    Assumpte: Respondre citant

Aquestes sortides , des d'aquest indret i en aquest horari té bona pinta, per poc que pugui i em trobi bé del peu que fa setmanes el tinc tou m'afegiré

Salut

Josep
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Jun 05, 2008 6:50 am    Assumpte: Respondre citant

Estem fent parcs a dojo. A la foto ja en teníem un de fet, amb dues voltes a la gespa de la Font de Serracanta i comencem a retratar monuments.
Tornar a dalt
Jaume

MissatgePublicat: Dc Jun 11, 2008 8:24 pm    Assumpte: muy buenas Respondre citant

Bona tarda

Jordi, per si pot ser, enviam totes les dades la teva i la del teu company, fins dema no hi ha res segur. Shocked
Salut
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Jun 12, 2008 6:41 am    Assumpte: Respondre citant

Bé, de nou bones xerrades, mentre fem uns bons scalextric pel parc, amb en Jaume que diumenge s'estrena en cursa de muntanya, en Josep que torna a ser un gran atleta en actiu i en Vicenç, que està cada cop per engrescat i en Jordi, que va reajustar els seus horaris per no deixar-nos i que va posar un fort ritme.
Tornar a dalt
Jordi Setó

MissatgePublicat: Dj Jun 12, 2008 6:32 pm    Assumpte: Respondre citant

Entreno correcte el d'ahir, aixó si em vaig trobar cansat, em sembla porto un altre refredat.... Ja hi tornem a ser!!!
Jaume, T'acabo d'enviar un correu privat amb totes les dades que pots necessitar. Si et fa falta alguna cosa més fes-m'ho saber.
Moltes gràcies
Tornar a dalt
Josep

MissatgePublicat: Dv Jun 13, 2008 6:10 am    Assumpte: Respondre citant

Maca la foto, em va servir l'entreno per anar agafant forma
Ens tornarem a veure un altre dia, espero que per part meva donant ja mes la talla Smile
Tornar a dalt
Jaume

MissatgePublicat: Dv Jun 13, 2008 10:40 am    Assumpte: San Pere Respondre citant

Viag disfrutar con un camell. Per cert sap algu de vosaltres com disfruten els camells? Laughing

Jordi ara mateix et contesto el correu privat.

Fins aviat companys.

Salut
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Jun 19, 2008 4:20 pm    Assumpte: 18 juny 08 Respondre citant

Vam fer uns quants scalextrics, i vam estar tots tres en diferents moments. Alguna pujada a tot drap.

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dj Jun 26, 2008 8:08 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Jun 26, 2008 7:01 am    Assumpte: 25 juny 08 Respondre citant

Uns quants scalextics i un nou company, que malauradament va acabar amb mal al peu; en Genís. Et desitgem et recuperis i veure't pels nostres grups d'entrenament.
En Juli, Vicenç, Genis van serpentejar plegats pel parc varies vegades. Bon entrenament. Ah !, i vam fer unes escales.
Tornar a dalt
Pau

MissatgePublicat: Dv Jun 27, 2008 12:47 pm    Assumpte: Respondre citant

maca la foto...ja es veu que els efluvis espirituals de les esglesies us han envoltat ...fins i tot i han tres corredors que leviten Laughing Laughing
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dv Jun 27, 2008 12:52 pm    Assumpte: Respondre citant

...tres no; un només levita i no dono pistes... va s'admeten apostes. Very Happy Very Happy

...d'esquerra a dreta; Jaume, Pep, Genis, Vicenç, Juli... un no hi era a la fotografia original, tot i que vam entrenar força estona junts, però per englobar-nos tots...
Tornar a dalt
Pau

MissatgePublicat: Dv Jun 27, 2008 1:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Es cert, fixant-m'hi bé només es un, tot i que en Genis i en Juli ho semblen..
bé, es en Jaume el que s'està subliminant Smile
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dv Jun 27, 2008 1:37 pm    Assumpte: Respondre citant

segur ?? Rolling Eyes , ja son dos oportunitats... en fi; la solució més endavant. Tinc que dir que jo vaig agafar aire per amagar la panxeta que se m'està fent. Embarassed
Tornar a dalt
Jaume

MissatgePublicat: Dv Jun 27, 2008 6:26 pm    Assumpte: Respondre citant

Donç si Pau, sóc jo el que està levitant, veient que tinc aquesta facultat levitativa la posaré a prova per la carrera del diumenge a La Roca del Vallés. Per cert ,algú s'apunta?

Salut
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Jul 03, 2008 4:09 pm    Assumpte: Respondre citant

En Genís avui ha aconseguit finalitzar fantàsticament, En Marià ha fet un entreno moooolt llarg, donat que venia des de la Rambla i en Vicenç quan acaba no se'l veu gens cansat. Un munt de coneguts per dins el parc, ens passem tota la tarda dient adéu, quan no l'un l'altre.
Bon scalextric, estiraments i bones xerrades.
Tornar a dalt
Jaume

MissatgePublicat: Dj Jul 03, 2008 4:17 pm    Assumpte: Respondre citant

Fantastic, enveja sana, ja que tota aquesta setmana estic de viatje amunt i avall, ara mateixestic sentat dins el tren cap a Valencia i l' unic que uc fer es algun estiremet que altre. Espero que ens veiem aviat.
Salut
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Jul 03, 2008 4:29 pm    Assumpte: Respondre citant

Bon viatge Jaume; i una interioritat. Em vam trobar a faltar, que la teva companyia és molt agradable per tots. Què vagi tot molt bé i ens veiem aviat. Records.
Tornar a dalt
Josep

MissatgePublicat: Dv Jul 04, 2008 5:38 am    Assumpte: Respondre citant

que maca aquesta imatge del pont!
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Ds Jul 05, 2008 12:39 pm    Assumpte: Respondre citant

Tants anys i anys de passar-hi, i és la primera fotografia que tinc, envoltat de bons companys. No sé si n'hi cap d'algun romà i si la gent s'hi retrata massa. Nosaltres hi tornarem la setmana vinent.

Josep
, ahir vas fer campana Rolling Eyes
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Jul 10, 2008 12:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Bé; ha estat un bon entrenament i l'alegria de tornar a tenir entre nosaltres en Jordi Folch, que torna a córrer de fa poc i em va donar una gran alegria de torna anar plegats. La Gemma s'estrenava a la trobada i aviat haurem d'eixamplar el Parc.
Més endavant han tret el nas en Marià i en Genís i hem fet uns quants sclaextrics. En Jaume sense símpomes de la torçada de dilluns pel Turó i en Vicenç que com veieu cada dia està més fort que tots nosaltres. Les avantatges dels coneixements mèdics son evidents. Com es cuida !!
En Juli, junt amb en Jaume, mentre ens reagrupàvem no paraven, vol dir que una bona quilometrada. Vagi bé.
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Jul 17, 2008 8:33 am    Assumpte: Respondre citant

Vam fer un trio i com sempre excel·lent companyia per fer de la visita al Parc una vesprada divertida. Amb en Jordi i el Vicenç amunt i avall un bon entrenament. En Jordi igual vindrà dissabte a mossenejada.

Vaig fallar al no retratar a en Salvador Trujillo i la seva senyora, que ja passeja amb molt bon aspecte després de l'accident. Espero aviat poder entrenar amb tu: recordo la frase de fa molts anys quan anàvem al Troncó amb en Salvador i déia: "això és mitja vida".

Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Jul 24, 2008 8:09 am    Assumpte: Respondre citant

Curiós entrenament ahir; tots anàvem molt cansats des de bon començament i al final vam fer: pujades a tot drap, escales a ritme ferm i diferents scalextrics.
Jaume, Marià, Vicenç. Juli, i jo

La part femenina va entrenar pel seu compte i sortim a la foto quan ja havien acabat. la Juani i la Marisol.
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dj Jul 31, 2008 8:25 am    Assumpte: Respondre citant

Josep Serna i fill, tot corrent contents

els dos incansables tancant temporada davant del molí
Tornar a dalt
salvadortn

Registrat: 23 Oct 2005
Missatges: 113

MissatgePublicat: Dg Ago 10, 2008 11:42 am    Assumpte: Respondre citant

Gracies , PEP, aquell dia va ser dels primers que sortia al carrer, va esta molt maco trovar-vos.Encara quedan uns mesus per poder comencar a corra, si tot va be capa l nadal.
Apa entreneu forca. " que aixo si que es vida "

Bones vacances a tots els que les feu.

Salvador
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dg Ago 17, 2008 5:02 pm    Assumpte: Respondre citant

Bé, veure't millorar dia a dia, Salvador, és per mi una gran noticia.

Per cert, que estic fallant, durant que cada vegada que ens hem vist dúia la càmera i no em immortalitzat el moment. Ha estat una casualitat veure'ns en un lloc de l'Empordà que tan m'agrada com Empúria Brava, passejant per indrets que tots dos ens agraden molt.

El dia, que et tornis a calçar les espardenyes hi vull ser. Ànims Salva.
Tornar a dalt
Jordi Setó

MissatgePublicat: Dg Ago 17, 2008 7:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Ep, ke ja he tornat de vacances!!
Aquest dissabte ja vaig anar per MH. no van ser gaires, però si entusiastes...
Kina marxa que heu portat per Vallparadis aquestes vacances. Molt Bé!!!! Espero agafar una mica de forma per tornar a ser-hi.
Apa, Records a tots!!
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dg Ago 17, 2008 9:06 pm    Assumpte: Respondre citant

eii, manager !!,

Avui he passat pel parc quan he anat a entrenar i encara està més complicat que abans de transitar-hi, amb les obres del tren; però ja buscarem circuïts per que preparis la futura marató Wink

Bé, tot està encara apagat, com el mateix fòrum i va bé veure que anem apareixent: bon senyal.
Tornar a dalt
Jordi Setó

MissatgePublicat: Dl Ago 18, 2008 5:30 pm    Assumpte: Respondre citant

Pep, ja saps que sóc un clàssic i ara vaig poc a poc. De tota manera,procuro sortir 4 matins a la setmana per Mossèn Homs. Faig una volteta curta d'uns 35 min. Ara que puc aprofito força per sortir que quan comença el curs ja farem el que podrem... Ara amb el pes que porto al cim tampoc puc fer gran cosa més, em fa mal tot Embarassed Embarassed
Espero ser aquest proper dissabte. Ara canvio de fòrum per saber quan entrenes tu
Tornar a dalt
Jordi Setó

MissatgePublicat: Dt Set 16, 2008 4:17 pm    Assumpte: Respondre citant

Ep que comença una nova temporada i hem d'entrenar e valent. Qui s'apunta als dimecres a Vallparadís? Podem quedar quan volguu.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Aquest fòrum està bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Per anar recordant Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum