Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

21/07/08: VOLTETA A LA MOLA

Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> RACÓ D'ENTRENAMENTS
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4810

MissatgePublicat: Dl Jul 21, 2008 9:38 am    Assumpte: 21/07/08: VOLTETA A LA MOLA Respondre citant

Tot i que fa anys que entreno amb molts de vosaltres, de fa anys que per mi hi ha un entrenament estrella que és el que anomenava la VOLTETA A LA MOLA que ahir vaig tornar a fer després de anys de no fer-la i vaig ser un home molt feliç. De fet algun pensament en algun de vosaltres tenia del pas del temps.
A proposta de'n Xavi Curull la vam fer plegats a l'any 2002 i per mi, és la millor, tot i els detractors de baixar per la carretera. És la part final aquella que vas fent la descompressió de la tralla que una mica abans he fet. Ahir una meravella que després de trenta anys que no podia veure de la font de l'Olla com vaig fer ahir. Vaig anar agafant els temps, per que és una manera de distreure's i no vaig parar el cronòmetre en cap moment. Forces bons dies als caminants i vaig saludar a uns nois que es llevaven després d'haver dormit a les coves dels Òbits i quan arribo a refrescar-me, com moltes vegades, a font Flàvia, observo tot de gent molt jove que hi havien fet nit sota les estrelles. Quina meravella.
Arribo am un força que no recordava fins a Coll d'Eres i pujo al Montcau vivint les vistes impagables i caminant sovint i arribo al capdamunt on veig un nou lloc per seure's que no existia que em rebrota idees de futurs berenars.
Baixo, ara ja una mica masegat fins als camí que aviat em porta a Coll d'Estenalles tot creuant-me amb molta gent.

Bé, el meus temps van ser aquests, sense parar, com deia, en cap moment el crono:

Torre de l'Angel, Can Robert (11'40), Can Poble (25'59"), La Mola (51'23), Els Òbits (1h00'35), Font Flàvia (1h11'53), Coll d'Eres (1h31'54), Montcau (1h41'13), Coll d'Estenalles (1h54'18"), Torre de l'Àngel (2h 33'24")

Per qui vulgui recordar uns temps passats, quan vaig ensenyar a tot el col·lectiu la "meva" Volteta a la Mola, aquí una web

http://www.telefonica.net/web2/dissenymoliner/volteta

un parell d'anys deprés en Mirabet va fer un afegitó, que anava per la muntanya, molt bonic i un pel més llarg.

http://www.telefonica.net/web2/dissenymoliner/voltetaMOLA

En definitiva, deixo constància d'un entrenament més, que per mi sempre ha estat "ESTRELLA"
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dl Jul 21, 2008 5:50 pm    Assumpte: Respondre citant

ostres Pep!!! de haver sagut t´hagues trucat ja que jo vaig anar amb el pare a la Mola pero pujant per una canal fin arrivar al cami de la cova del Drac i els nois que tu deies els van trobar que baixaban de la Mola. Crec que per la próxima Temporada posarem el Diumenge, si estic aqui , per anar a la Mola i ferla com un dia d´entreno guay de muntanya.

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dl Jul 21, 2008 5:59 pm    Assumpte: Respondre citant

El dia abans pensava posar-me en mans de'n Mirabet i resulta va tenir dia de feina, i com que aquesta setmana em vaig trobar bé, vaig posar-me les piles i de debò que va ser magnífic. Sap greu que no vam quedar, donat pensava estaves pel Bergadà. Ara penso que en cap de setmana no ho faré la volteta fins a finals d'Agost. Estem en contacte i pensa que m'animo de vegades llegint-te.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dt Jul 29, 2008 3:00 pm    Assumpte: Respondre citant

Ok Pep!! a finals d´agost intento fer forat i si hi puc quedent per fer una volta a la Mola. He pensat ja que fas la Matagall de sortir desde la Tarima, anar fins al Pic d´aguila, agafar el cami dels depòsits a les Pedritxes i allà anar a la Mola per la Torre del Àngel pujar i baixar i arribar a la Tarima. Si vols ja concreteren.

Salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dt Jul 29, 2008 3:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Ostras pedrin !!! . Ja quedarem, encara que sona un entrenament per posar-se les piles a tope.

Ja quedarem; ves fent croquis dels camins.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> RACÓ D'ENTRENAMENTS Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum