Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4810
|
Publicat: Dt Ago 26, 2008 1:54 pm Assumpte: Sant Llorenç d'Hortons, 7 setembre |
|
|

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dl Set 08, 2008 10:22 am, editat 1 cop en total |
|
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4810
|
Publicat: Dl Set 08, 2008 5:25 am Assumpte: |
|
|
Per segona vegada anava a aquesta bonica cursa que el que fa és fer-me gaudir d'una jornada ideal, tan en respecta l'apartat esportiu, com paisatgístic, com de serveis. Hem arribat amb prou de temps i sense fiar-nos, aquest cop i no com l'any passat, del nostre gps, almenys a l'anada. A la tornada ens l'hem jugat i ens ha portat per una carretera local molt bonica.
Donat que encara tenia les cames una mica ressentides de la cursa d'ahir de Matadepera, he esperat a que faltessin vint minuts per la sortida per deixar-me anar, i quan en mancaven deu i com en mi és costum em poso en un lloc que considero adequat, ni molt endavant ni tampoc endarrere. Surto amb no massa possibilitat d'anar de pressa, com de fer busco i saludant per exemple a l'Artur de Viladecavalls al que m'alegra veure que continua corrent i a en Xavi Pagès, aquest conegut una mica més endavant. No miro el crono, donat que al ser camins rurals de puja hi baixa, poc importa. Vaig passant gent mica en mica, i noto el fruit de l'entrenament que crec que m'està anant força bé. Finalment creuo l'arribada amb quaranta quatre minuts i vint-i-quatre minuts i em donen una ampolla de litre i mig d'aigua, una botella de vi amb un sarronet i estiro una mica fins veure a la meva família, amb la que fem un cafetonet que posava l'organització i una copeta de cava. Prèviament m'havia mengat una pometa. Llavors anem a la piscina on ens deixen amb la capseta entrar en Nuck, el Yorshire dels nens. Una dia magnific i de nou cursa posada al calendari. No massa coneguts, excepte el genial Pascual Vicente amb la seva senyora, que com en ell és habitual ha fet una cursa al capdavant i content de saber que una companya seva ha fet la primera posició femenina.
Les classificacions les he pescat a:
Resultats
Gràcies per la vostra atenció. |
|