Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

Mitja Marat� L�Espirall - 2 Novembre

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses.
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dl Oct 27, 2008 7:04 pm    Assumpte: Mitja Marat� L�Espirall - 2 Novembre Respondre citant



Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dt Nov 04, 2008 9:10 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Agustinjr



Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dt Oct 28, 2008 7:42 pm    Assumpte: Respondre citant

una bona mitja i guapa!!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Oct 29, 2008 6:31 am    Assumpte: Respondre citant

Estic apuntat.

Fa molts dies que no faig una mitja i recordo que aquesta tenia bona fama.
L'havia fet unes quantes vegades i tenia bona marca.
Aquesta setmana em sembla que hi anir� sense entrenar gens: entre unes coses i unes altres no he pogut sortir.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Agustinjr



Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dc Oct 29, 2008 9:42 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo crec que amb lo que vas fer portes 2 setmanes de rodatje per devant Laughing

Molta sort, jo hi vaig anar amb el pare ,Folch i Joaquin i ho vaig passar be.


Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dj Oct 30, 2008 6:31 am    Assumpte: Respondre citant

gr�cies,

dilluns ho explico Very Happy
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dl Nov 03, 2008 8:55 pm    Assumpte: Respondre citant




Com que de mitges feia temps que no en feia, aquest diumenge era: "diumenge mitja", mirant al calendari hi
havia aquesta possibilitat que em despertava bons records i el mes important que feia catorze anys vaig fer
per primera vegada amb 1h34 i a l'any seg�ent una de les meves millors marques de la vida 1h20.
La setmanahavia estat p�ssima de mal temps i els entrenaments pr�cticament inexistents. Vaig fer una mica pel parc el
dimecres i el mateix dissabte per torre moss�n Homs, per� incl�s vaig agafar agulletes. Sortim de casa amb
l'Oriol plovent i arribats a Vilafranca, veig que no para de ploure. Reculli'm el pitrall i anem a buscar un forn a
buscar esmorzar per l'Ori. Sense escalfar ni res, em poso a linea de sortida amb la immensa alegria de veure
a en Xavi Bonastre, que �s el paio m�s optimista que puguis trobar-te, amb el seu germ� en Manuel. Em
sorpr�n que tamb� tallen just com jo, �s a dir que a menys de cinc minuts de la sortida ens presentem a
escoltar el tret. Sortim tots anar fent i donat que duia la samarreta de Sevilla, trobo un bon home de S�ria que
em dona bona conversa i els primers quil�metres ens els passem xerrant una mica. Poca estona passa, que
em venen ganes de c�rrer i comen�o a passar gent i a gaudir com un nen petit, com moltes vegades. Els cinc
quil�metres en 22'51, el deu en 22'18, el quinze amb 21'41", el vint en 21'24" i el total 1h32'37". El m�s
important �s les bones sensacions. Quan ens creuem amb en Bonastre ell crida fort per animar-me. Penso:
"si pot m'esprinta, que el conec". �s un plaer veure'l que el dia abans fa una cursa amb molta for�a i empenta,
la cursa de l'Amistat, i avui tornava a estar en plenes facultats. Fant�stic ! ets el meu �dol. La cursa era
primerament urbana i llavors per una carretera Molt ben organitzada, tot i ploure de valent, de record un bonica
samarreta amb cremallera vermella, amb entrep� de xor�s i el plaer d'anar-hi amb el meu fill. En resum, un
bona jornada atletica.


Nota; tret de la web La Mitja Marat� de l�Espirall,

t� els punts de sortida i arribada al
barri de l�Espirall de Vilafranca del Pened�s. La sortida tindr� lloc a l� Avinguda de la Pelegrina i l� arribada a
la Pla�a Pau Casals. La primera part del recorregut , 4 quil�metres, es fan pel centre de Vilafranca, seguint
el trajecte de la Rambla Nostra Senyora, passant pe l� Avinguda de Tarragona i enlla�ant amb la carretera BV-
2127 que �s la comarcal que ens porta als municipis Les Cabanyes, Vilob� i Guardiola de Font-rub�. A cadasc�
d�aquests municipis, haur� un avituallament per a proveir d�aigua al corredor ho necessiti. Observant el perfil
de la cursa, es posa de manifest, que no es una cursa plana tal com poden corroborar les opinions dels
corredors, el seu recorregut �s un trenca cames que fa treballar de valent al corredor. La sortida i l� arribada
estan a 235 metres d�altitud. Les parts m�s complicades del circu�t, es troben a l�anada, entre el quil�metre
8, (Caves Vallformosa), fins el quil�metre 12, al municipi de Guardiola de Font-Rub� a 320 m. d�altitud. La
tornada suposa afegir al cansament acumulat, la dist�ncia cr�tica compresa entre els quil�metres 17 i el 19.
Malgrat l�esfor� que suposa per el corredor, travessar la comarca de l�Alt Pened�s esdev� un goig per a la
vista:
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses. Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!