Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Mossener

Registrat: 26 Mai 2005 Missatges: 406
|
Publicat: Dl Set 21, 2009 7:06 am Assumpte: 26 setembre''09 -Entrenament per MOSSÈN HOMS -Hora: 08:00 |
|
|
Dissabte t'emplaço, vinguis d'on vinguis, a entrenar amb nosaltres. T'esperem
Editat per darrera vegada per Mossener el Dj Oct 01, 2009 10:35 am, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4810
|
Publicat: Dj Set 24, 2009 12:52 pm Assumpte: |
|
|
Bé, fa dies que no podia venir, disculpeu-me.
Entre vacances, curses i un dissabte vaig fer una Mola, per allò de sentir sensacions.
Aquest dissabte torno amb la meva càmera a fer de les meves i espero veure-us a tots. Veniu d'hora que no sigui que s'acabi l'aparcament.
Ah, pujo corrent des de casa: passo a les 07:45 pel Monument de la Dona. Fins dissabte; a veure qui vindrà.
Recordeu: de tots els clubs, ideologies, ritmes, sexe femení i/o masculí, pobles, i el més llarg etcètera.
Vagi bé. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
mirabet

Registrat: 03 Gen 2006 Missatges: 322
|
Publicat: Dj Set 24, 2009 3:04 pm Assumpte: |
|
|
Hola Pep!!!!!!
Ja torno a está actiu, si no passa res dissabte espero que m'expliquis les teves aventures de cap de setmana.
En veiem a Cal Mossen.
Salut i Forza.....................km.
Josep |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4810
|
Publicat: Dj Set 24, 2009 3:14 pm Assumpte: |
|
|
ah ! i això és una gran notícia i bona senyal,veig que t'has recuperat de la Matagalls, que feies cara de passar fred.
Fins dissabte, si vens al Monu/Dona pujo a tres quarts i no m'apretis, que encara estic cru. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pau

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 661
|
Publicat: Dv Set 25, 2009 9:53 am Assumpte: |
|
|
Servidora a lo millor hi va, però a fer un circuit mes petit i mes lent
que afortunadament ara puc fer.
però al menys saludaré a la gent  _________________ el cel de nit de NZ |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4810
|
Publicat: Dv Set 25, 2009 9:56 am Assumpte: |
|
|
Bieen !!!  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pau

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 661
|
Publicat: Dg Set 27, 2009 7:01 pm Assumpte: |
|
|
Vaig anar a MH, tot i que a les 9 , just per veureus arribar i saludar,
vaig fer un trote de 1h amb la dolors tot descobrint camins.
Em va fer molta alegria saludar-vos de veritat! hi havien moltes cares noves, dues noies mes
anire passant per Mh segur _________________ el cel de nit de NZ |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4810
|
Publicat: Dl Set 28, 2009 8:06 am Assumpte: |
|
|
Hem tornat a gaudir d'un entrenament en grup amb gent vinguda de tot arreu amb ganes d'entrenar plegats i fer-ho per uns lloc prou atractius per que la nostra afició a córrer s'alimenti de bones sensacions.
El recorregut ha estat la bonica baixada veient petits horts i grans camps de conreu, fins l'estació de Torrebonica on ben re-agrupats continuem el descens. Arribat un punt on enfilarem una suau pujada prop de l'Hospital de Terrassa. Aprofito per dir que en aquest punt de vegades hi deixo la moto i surto des d'aquí per també fer una horeta algun migdia, com va ser l'anterior divendres, i ho dic per què als meus entrenaments hi sou tots convidats.
La fotografia la fem a un lloc on veiem una camps amb una masia al bell mig i d'aquí ens dirigirem fins a l'embassament del camp del golf del Prat. Continuarem pel perímetre del camp pel corriol ben cuidat, que ens creuarem amb mossenaires que anaven de baixada i als que hem retratat per mostrar fidel testimoni. Com que al centre mediambiental dúiem poc més de set quilòmetres, vam fer un petit tomb per finalitzar amb nou quilòmetres fantàstics, i destacar la vinguda de nous mossenaires que ens han regalat la seva companyia: tres noies/senyores.
Com havia promès la Mari Pau, amb la Dolors ens esperàven per donar-nos la benvinguda i s'han fet la fotografia amb Joi, que avui s'estrenava i esperem aquest proper dissabte, com a tu m'estàs llegint.
Passant tot riallers pel damunt de sobre la RENFE
Pel camí de tornada veiem un bonic grup de mossenaries, els coneixeu ?
A l'arribada ens esperàven dues bones amigues, que es retraten amb la nova mossenarie: la Joi.
Sap greu que no hi fossin les altres nòies que havien marxat.
Podeu veure també el fòrum de la jornada, amb comentaris de'n Mirabet, Mari Pau,
Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dl Set 28, 2009 8:24 am, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4810
|
Publicat: Dl Set 28, 2009 8:07 am Assumpte: |
|
|
Ahlam Elkadi té un historial ple d'èxits, com guanyar a proves de gran prestigi com la mitja de Les on va assolir el primer lloc amb una temps 1h 19' i sovintejar els primers llocs de moltes curses com la Sant Silvestre de Barcelona va ser cinquena de la general femenina.
Aquest dissabte venia al costat del seu sogre, l'Eugeni, i explicava que està lluitant amb una lesió a la planta dels peus que no la deixa tornar a tenir aquells ritmes, però no defalleix. Tant ella com el seu marit, en David Guarch, tenen l'atletisme com un element imprescindible en el tarannà diari i amdós destaquen de forma més que evident, si seguim els seus historials.
Voldria explicar que conec a Ahlam de fa set anys, quan va venir amb moltes dificultats lingüistiques a la seu de la Unió Atlètica Terrassa, de la qual en vaig formar part. Volia anar a córrer i li feia especial il·lusió dur la nostra samarreta i no sabia com fer-se explicar. Doncs bé, em recordava dissabte que a més necessitava horaris de tren i per tot plegat va ser la primera vegada que vam contactar. Ara, li vaig dir: "Ahora te toca hablar catalan", i va ser genial: es va posar a parlar Català de la manera més perfecte i amb un accent fantàstic i us prometo que se'm va posar la pell de gallina. Un comentari que sol ser general amb les persones que han fet aquest esforç, és que la gent no li parlen en català, però que a ella li encanta i a més em va fer molts més comentaris molt bonics i la vull felicitar per tot.
Ja baixant per la carretera de Castellar vaig aturar-me a la parada del seu marit per saluda'l com és habitual. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|