Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

Mitja Terrassa 17/01/2010

 
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses.
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Alex



Registrat: 07 Jul 2009
Missatges: 771

MissatgePublicat: Dt Nov 24, 2009 5:17 pm    Assumpte: Mitja Terrassa 17/01/2010 Respondre citant

La nostra Mitja.
http://www.mitjaterrassa.com/Inscripcions/tabid/54/language/es-ES/Default.aspx



Editat per darrera vegada per Alex el Dc Nov 25, 2009 7:42 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Alex



Registrat: 07 Jul 2009
Missatges: 771

MissatgePublicat: Dt Nov 24, 2009 5:18 pm    Assumpte: Respondre citant

Inscrit
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4851

MissatgePublicat: Dt Nov 24, 2009 10:42 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo tamb� Wink la millor Mitja del m�n amb difer�ncia Very Happy
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex



Registrat: 07 Jul 2009
Missatges: 771

MissatgePublicat: Dj Gen 07, 2010 10:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Nomes ens hem apuntat el Pep i Jo????
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Agustinjr



Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dv Gen 08, 2010 3:34 pm    Assumpte: Respondre citant

jo encara tinc alergia Laughing Laughing Laughing Jo far� tirada pel de mat� i si va el pare alomijor l�acompanyo un tro�et. Sort companys.

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Alex



Registrat: 07 Jul 2009
Missatges: 771

MissatgePublicat: Dg Gen 17, 2010 6:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola a tots,

Cronica de la nostra mitja.

Sortida de casa cap alla les 9:25. Escalfament d'uns 3km fins arribar a l'arc de sortida cap all� les 9:40.
Trobada amb els companys que anem a entrenar a l'Egara( Pep,Dani,Rafa,Jeroni i David).

Com ja m'imaginava, Pep aniria mes fort que jo. Abans de sortir, parlem dels temps que ens agradaria fer i jo decideixo intentar seguir al Pep ( �s una molt bona llebre Very Happy Very Happy )

Els primers 5 Km per mi una mica r�pids, pero puc seguir el ritme d'en Pep, Dani i de l'Anna.
El carrer colon baixo una mica el ritme i em despenjo d'aquest grupet. Els podia seguir, per� preferia reservar-me per la pujada de l'avinguda del vall�s.
Comen�em la pujada i jo sempre pendent d'un noi de groc amb una gorra vermell( en Pep clar).La veritat �s que he pujat a un ritme de 4:30 i encara crec que podia pujar una mica m�s. A dalt de tot de l'avinguda Dani i Anna es queden una mica enrrera.
A partir d'aqu� teniem uns 2 km de baixada + recta fins arribar a la pujada de Matadepera. Curi�s, en aquesta pujada m'ha passat una noia que portava un ritme molt b�, he intentat aguantar-la, per� res de res.
Continua la cursa per l'avinguda Bejar i jo a uns 50 metres d'en Pep.
S'havia que seria impossible delatar, pel fet que ell �s un corredor de fons i pot aguantar molts km a aquest ritme i jo en canvi a partir de 15 km baixo molt el ritme.

Arribem a la ronda de ponent i en el tros de pujada faig un intent per atrapar en Pep ( mes o menys a 100 m) aconsegueixo reduir metres per� no posar-me darrera d'ell. La baixada per l'avinguda per part del Pep a sigut fulminant, aqu� ( sense adonar-se'n) m'ha deixat cao, el tio ha baixat molt b�.
Recuperem una mica a la carretera de Martorell i Rambla amunt.
Pujada dureta, per� ja s'ha s'havia. Arribada al pg. 22 de julio on est� l'�ltim kil�metre. Recta final rotonda i pujadeta fins l'arc d'arribada. Tot aix� amb un temps de 1:28:24 MMP


Descanso una mica i em trec el barret per la marca que ha fet en Pep.

Sense voler gr�cies a tu Pep he fet MMP.


Salutacions

Ritmes:

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Agustinjr



Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dg Gen 17, 2010 9:17 pm    Assumpte: Respondre citant

FElicitats a tots!!!!!!!!!! descansa Home, descansa que vas dir que no apretarias Laughing ara ja no parar�s.

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4851

MissatgePublicat: Dg Gen 17, 2010 11:59 pm    Assumpte: Respondre citant

Ara mentre et llegia, Alex, veig clar que les teves paraules afalagadores m'ha fet encara m�s feli� del que ja era. Sense voler t'he fet de refer�ncia i vas milorant una vegada m�s. No tinguis cap dubte que tens potencial per anar millorant, molt i molt. No crec que et pugui servir massa a partir d'aviat, donat que si t'adones la teva progressi� no para.

Us adjunto els agra�ments p�blics que faig, al igual que tu, donat que jo si que duia llebre d'excepci�.

D�ia el seg�ent a corredors.cat


Es-K-mot Embarassed Com sabeu soc apassionat en tot el que faig i sobretot cabe�ut i encara que m'ho prenc com un joc, de vegades em sotmeto a examen. Com que no us vull avorrir la cr�nica la far� dimecres al blog, quan hagi pa�t el que ha passat.
Primer i p�blicament el meu gran agra�ment a dues persones: Cachirulo i Anfeca. M'han fet tornar sentir de nou una sensaci� molt agradable; �nica. Feia tres anys que no rascava el 27.
La hist�ria �s que jo volia anar a ritme de 1h28 per petar a la Rambla i entrar amb 1h30 i li he explicat a Cachirulo just abans de sortir. M'ha dit i ensenyat que l'objectiu era 1h27 amb els temps compensats per quil�metre i estudi exhaustiu des de casa, de tots i cadascun dels quil�metres. Coneixent com �s, no podia desaprofitar aquest regal. El primers quil�metres els he perdut. Al qm. 3 els tenia. Crec que no els he fet massa nosa fins al quil�metre divuit, i he anat concentrat. Aqu� si que els seus �nims i la companyia dels dos i les instruccions que em donava en Cachirulo, m'han fet sentir-me m�s que feli�. La Rambla he bufat sorollosament. �s pateix una mica; per� val la pena, us ho ben asseguro. No volien deixar-me (i jo tampoc). He fet una mica d'esfor� m�s: i pamm: 1h27'43"
Llavors m'he trobat a la meva dona, Marisol, ha fet marca personal al 5 qm., 27'44. S'ha respirat felicitat atl�tica i de la bona. Gr�cies Avi Mena i Obelix i felicitats a la socanna, massa, i tots els que heu anat.

Gr�cieesssssssss !! c�rrer �s collonut !!!!

i m�s tard;


en cachirulo a aquest ritme, anava al ralent�, i ha baixat ritme encara m�s per que torn�s a enganxar-me. De fet fins el divuit no he comen�at a patir. La Rambla la tinc travessada i el revol del 22 de juliol, que ara fem dos cops, em trinxa sempre. La cames com pals. I em deia "levanta la cabeza".
Un altre reconeixement, a part dels estimats mossenaires que em serveix molt, i �s l'Agustinjr que ens fa entrenar els dimarts i dijous, junt amb altres amics (sou vosaltres, �s clar) . He fet alguna s�rie enguany, que havia deixat. Ara; tots recorden, comen�ament temporada que no vaig aguantar ni sis quil�metres amb deu quilos m�s. Necessitava aprimar-me per aprofitar els "trajes".
Per cert, estic apuntat a la Marat� de Val�ncia i tinc proposat un entrenament de 15+15 a Montgat voltant el ritme 4'30 el diumenge 24, per si alg� l'hi quadra, aparcant a la rotonda.

eiger avui a la gent de l'altre costat de la carretera de Terrassa, els hi dec un altre. cachirulo ja havia fet de llebre un altre any i em va dur a 1h25
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Agustinjr



Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dl Gen 18, 2010 3:48 pm    Assumpte: Respondre citant

Sou increibles Wink !!!! en questi� de res de temps us heu possat al cap damunt de les llistes. M�alegro molt per tot vosaltres que com m�nin ha servit els entrenos i la constancia dels dimarts, dijous, dissabtes i diumenges mosseners. Ara ja soc jo que en quedo a darrera ja que no puc amb vosaltres tristot .

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4851

MissatgePublicat: Dl Gen 18, 2010 7:57 pm    Assumpte: Respondre citant

Agustinjr, ets el nostre m�nager i per aix� hem millorat. I en darrera, res de res Wink ets el mossenaire muntanyer, per alguna cosa. Rolling Eyes

Ens veiem dem� i agra�t per les teves paraules
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex



Registrat: 07 Jul 2009
Missatges: 771

MissatgePublicat: Dl Gen 18, 2010 11:05 pm    Assumpte: Respondre citant

Pep Moliner escrigu�:
Ara mentre et llegia, Alex No crec que et pugui servir massa a partir d'aviat, donat que si t'adones la teva progressi� no para.


Fins que no baixi de 1:21 encare tindre Pep per aprendre Laughing Laughing Laughing Laughing Es broma, crec que mai arribar� a aquesta marca ( crec que l'esfor� que s'ha de fer es molt gran, ja veurem)

Felicitats
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4851

MissatgePublicat: Dl Gen 18, 2010 11:08 pm    Assumpte: Respondre citant

de moment has trobat la via i tens el tren posat al damunt, et veig molt motivat Wink
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
MIGUEL SBD



Registrat: 07 Jun 2009
Missatges: 791
Ubicaci�: Sabadell

MissatgePublicat: Dt Gen 19, 2010 10:15 am    Assumpte: Respondre citant

Alex i Pep sou uns craks felicitats a tot dos per la vostre mitja Wink
_________________
correr no es de cobardes
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4851

MissatgePublicat: Dt Gen 19, 2010 10:17 am    Assumpte: Respondre citant

Gr�cies a tu pel teu suport tan important Wink
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
noidelabarba



Registrat: 11 Ago 2009
Missatges: 14

MissatgePublicat: Dc Gen 20, 2010 2:20 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola , felicidades a todos, yo tambi�n hice 1:27.............en el km 16, al final 1:53, y una cosa muy curiosa es que me lo pas� en grande, disfrut� un mont�n. Por cierto Miquel, te vi pasar al princip�o e ibas como una locomotora llevando a tus compa�eros hacia adelante.

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MIGUEL SBD



Registrat: 07 Jun 2009
Missatges: 791
Ubicaci�: Sabadell

MissatgePublicat: Dc Gen 20, 2010 2:50 pm    Assumpte: Respondre citant

Como una locomotora de vapor Wink lo importante es que disfrutemos tod@s de la mitja Very Happy
_________________
correr no es de cobardes
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Agustinjr



Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dc Gen 20, 2010 3:37 pm    Assumpte: Respondre citant

Tota la ra� del mon i nomes a mitja sino a qualsevol recorregut i entreno ja que nosaltres no en d�oblidar que es el mijor hobby que tenim.

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4851

MissatgePublicat: Dc Gen 20, 2010 5:02 pm    Assumpte: Respondre citant

noidelabarba, ets el millor !!!!!!!! Wink
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
MIGUEL SBD



Registrat: 07 Jun 2009
Missatges: 791
Ubicaci�: Sabadell

MissatgePublicat: Dc Gen 20, 2010 10:37 pm    Assumpte: Respondre citant

Noidelabarba en esta foto parece una salida de Moss�n Homs por los Mossenaires que habeis Very Happy
_________________
correr no es de cobardes
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4851

MissatgePublicat: Dj Gen 21, 2010 8:38 am    Assumpte: Respondre citant

He fet la meva cr�nica al blog, per si �s del vostre inter�s. Gr�cies


Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses. Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!