ndex del Frum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessi per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiIniciar Sessi� 

Important Notice: We regret to inform you that our free phpBB forum hosting service will be discontinued by the end of June 30, 2024. If you wish to migrate to our paid hosting service, please contact [email protected].
26 desembre''09 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

Publicar un tema nou   Aquest tema est bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    �ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÒNIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Mossener

Registrat: 26 Mai 2005
Missatges: 406

MissatgePublicat: Dj Des 24, 2009 11:13 am    Assumpte: 26 desembre''09 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Dissabte, fem el que sabem: correm i qui sap, visita al Tur� de les Roques Blanques. Laughing

Editat per darrera vegada per Mossener el Dj Des 31, 2009 8:38 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4860

MissatgePublicat: Dl Des 28, 2009 5:32 pm    Assumpte: Respondre citant

Els dissabtes tenen un sabor especial i �s poder entrenar gaireb� sempre ben acompanyat, com ha estat aquest. Tot i �sser festiu, i que es celebressin competicions molt boniques com la cursa pel riu Ripoll i la cursa del Bolet. Es sumava el fet que la pluja era present i que els camins es prometien enfangats.
Com molts sabeu, aquests dies es sol pujar al Tur� de les Roques Blanques i jo estava especialment content, donat que s'estrenava la meva dona, la Marisol i per tercera vegada venia el meu fill, l'Oriol.
Sortim en direcci� a Matadepera, i anem animant a l'Oriol. Per recuperar-nos i com que l'Ajuntament a la fa�ana el te decorat amb llums de bons desitjos, fem una parada que alhora serveixi per recuperar-se l'Oriol.

Travessem el poble i ens dirigim a culminar el nostre objectiu i penso que es bona ocasi� per fer la pujada cronometrada que es va inventar l'Agust� Salvador i que consisteix en anar des de la cadena fins el capdamunt amb el cron�metre engegat.
Els primers dubtes, per� en J�se diu; si, si, agafem els temps i surto al costat de'n Mirabet que no se'l veia massa conven�ut per� que si vol trenca el cron�metre. Arribats dalt, prenem temps i els afegim als que ja ten�em.
De tornada ens trobem en Ferran Serret que tamb� venia a entrenar en la mateixa direcci�.
Molt content de l'entrenament i la pluja ens va donar un par�ntesi ben just, donat que arribats al cotxe i just en aquest moment, reprenien els ruixadets.

Els mossenaires passant pel bellmig de Matadepera

Hi ha algun que no coneixi en Mirabet ?

Vam fer la vertical de Can Candi amb els cronos engegats. Moment de l'Arribada de Javi Colado

Jose, que ens va animar a fer el test

En Fran, que va fer molt b� el test

Marisol s'estrenava de mossenaire, i aqu� era animada els darrers metres per en Mirabet, Fran, Jose i Javi

Moments de descans

Ara els descens amb les seves zigazagues

Prement l'accelerador a la baixada

En Ferran a punt de fer l'ascens
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4860

MissatgePublicat: Dl Des 28, 2009 5:33 pm    Assumpte: Respondre citant

Marisol �s la meva muller i portem vint-i.dos anys casats: tenim tres fills. L'ELisabet, l'Oriol i l'Anna.
Des de que vaig comen�ar a practicar tan activament aquest esport, m'ha fet costat al cent per cent.
El que �s m�s important que tamb� ha trobat en el c�rrer moments de gaudiment. Li permet, com a mi, a descobrir gent molt bona, indrets fant�stics i durant un temps feiem marxes senderistes i des de que va fer forta amistat amb la Juani, una gran amiga, i tamb� amb la Pili, l'Elvira, Lidia, Montse, ha trobat que un parell de dies a la setmana li permeten estar en forma i de fa tres anys que al circu�t egarenc de curses que organitza l'Associaci� Mitja Marat� de Terrassa, fa podi. El 2009, a m�s, ha estat la primera de la categoria. Li agrada m�s entrenar amb les amigues, que fer curses, per� va fent el circu�t i �s un motiu m�s per entrenar. El quilometratge m�s alt va fer-lo l'any passat a la Matagalls-Granollers de m�s de quaranta quil�metres.
Si repassem la hist�ria puc dir que no s'ha lesionat mai i que �s molt prudent. Fins aquest dissabte no havia vingut a les vuit dels dissabtes per qu� treballa a aquesta hora, encara que hav�em anat altres dies a rodar per aquests indrets.
Podria dir mil coses atl�tiques que ha passat, per� ens quedem amb aquestes.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dl Des 28, 2009 8:23 pm    Assumpte: Respondre citant

Pep aix� ja es per treu el barret!!!! mare meva tens tota la ra�, la teva dona t�estima per portarla a fer la pujada de Can Candi. Les fotos espectaculars de les curves per que es veu la pujada el zig-zag.

Enhorabona Pep i familia

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema est bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    �ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÒNIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum