ndex del Frum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessi per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiIniciar Sessi� 

Important Notice: We regret to inform you that our free phpBB forum hosting service will be discontinued by the end of June 30, 2024. If you wish to migrate to our paid hosting service, please contact [email protected].
Tirada 6/9/09

Publicar un tema nou   Aquest tema est bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    �ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> RACÓ D'ENTRENAMENTS
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Ds Set 05, 2009 1:00 pm    Assumpte: Tirada 6/9/09 Respondre citant

Hola
Dem� aprofitant que estem preparant la Marat� i la Matagalls farem una tirada per les nostres terres, si no es perden. Sortirem de la Tarima davant el Terrassa Sports a les 07:00 del mat� i ens enfilaren cap el dep�sit de les Pedritxes a buscar la casa de l�Obac-Coll de l�Estenalles- La Mola- Matadepera-La Tarima. Ens preparem amb avituallament indivuals per anar fent ritme suau i asimilar menjar mentres fem l�entreno.

Salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4860

MissatgePublicat: Dg Set 06, 2009 6:44 am    Assumpte: Respondre citant

gr�cies per convidar-me, encara que no he vingut per que us faria anar malament i m'arrisco a lesionar-me. Ara d'aqui una estona tamb� estar� voltant prop de la Mola: a veure si us veig, tot i que surto m�s tard.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Agustinjr

MissatgePublicat: Dg Set 06, 2009 7:00 pm    Assumpte: Respondre citant

Pues si ENS HEM VIST Laughing !!!!!

Hem sortit a les 7:05 del parking �lex, Rafa i Agustinjr caminant fins arrivar a la Toneladora. Apartir d�aqui en comen�ar a corre fins el parck audiovisual a on hem enfilat fins l�encreuament de Can Roure, Tronc� i Janot. Hem agafar el que ens portava fins a la pista del Tronc� . D�aqui sense baixar cap a la font hem anat a buscar els dip�sits de les Pedritxes per enfilar la pista que ens portaria a la Torrota i que continuaria pista munt fins a un altre encreuament. Aqui estava el lletrero del Pou del Gla� a on ens hem dirigit. Arrivant al pou del Gla� en girar cap ala dereta i hem continuar el corriol que ens portava per sota de Castellsapera i a on hem buscat la pista del GR5 que ens portaria fins al Coll de l �Estenalles. Hem arrivar al Coll de l�Estenalles i en Rafa anava una mica tocat pero de moment hi podia tirar sense corre a les pujades pero hi anava. A la bora de casi la Alzina PAlau en trobat al Jordi conegut Masajista mossenero que li en arrastrat a c�rre fins a la cova del Drac . Aqui ha parat perque hi anava amb 2 noies i anaven mes traquilets. Enfilant la Roca ombrossa abans d�arrivar a la pujada que ens conduia a la Mola en Trobat al nostre Rei mossen en Pep. Hem fet les abra�ades de bons amics que son i ell continuava viatje cap a la Font Flavia mentres nosaltres arrivarien a la Mola per tornar a menjar una mica i beure aigua. En Rafa anava malament i a sobre s�hi havia quedat sense aigua. Portava 2 Euros amb 50' i l�he pogut comprat un Aquarius (que robo aquets del Restaurant 2'5 Eur per un Aquarius). Hem begut una mica i hem continuar el trajecte . En RAfa en un moment s�havia anat per a on anava la cursa de la Mola i nosaltres hem baixat pel cami dels Monjos fins asortir al Parking. D�aqui en baixat fins trovar al RAfa i hem baixat per la drassera de CAn Robert . A partir d�aqui hem anat a buscar la riera i en Rafa havia demanat de parar de corre. Hem baixat riera a baix fins al poliesportiu a on hi podiem agafar aigua per que ja anaven secs. Per fi aigua. Hem begut aigua i ja hem agafar el corriol que va paralel a la riera que surt al pont de Matadepera a on surtiriem a la nova cruilla. Ja arrivant a la entrada de Terrassa hi tornem pel descampat de on esta la toneladora- La Tarima i s�acavat el viatje. Al final s�anat el temps i hem fet 5hores clavades. Messurant el Google earth surt uns 34km aproximadament pero segur que 30km hi havia.

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4860

MissatgePublicat: Dg Set 06, 2009 9:31 pm    Assumpte: Respondre citant

Fent un mica d'hist�ria, recordo que la temporada de l'Agust�, va d'all� m�s b�, aix� com en Rafa que tamb� ha fet l'Olla de N�ria i un altre que ara no recordo, donat que era just quan estava de vacances i que va fer amb en Dani.

Aix� i que no el meu rendiment est� sent molt baix, fa que vagi molt previngut en els entrenaments. Quan em vas convidar per la tirada, i ara m�s llegint l'entrenament, sabia que encertaria si no venia. Segur que no hagu�ssiu anat b� amb mi, i em sap greu tamb� que en Rafa sembla que ha tingut algun moment delicat. El que veig �s que tan l'Alex com tu, Agus, heu superat amb nota i alta aquest entrenament tan i tan ben trobat. Aix� si, trenta quatre quil�metres �s per gent molt forta.

Fent una mica la meva cr�nica; he anat al punt de sortida de Can Robert, on hi havia el vigilant forestal que m'ha convidat a aparcar la moto a l'ombre, i m'he posat a punt amb la motxilla, el r�dio, l'aigua i una mica de cereals, que pensava prendre'm a la Font Fl�via que era l'objectiu. Uns moments abans de sortir m'he adonat que el transit de vehicles era intens i que a la pista hi havia una bona boira de pols, i he decidir pujar per la drecera, que m'ha encantat i fins a Can Poble i d'aqu�, agafant una pista m�s llarga per� que m'agrada molt, enfilo de cara al meu objectiu i arribo dalt de tot de la Mola en uns 45' i sense parades baixo cap Cova del Drac, �bits i Font Fl�via en 1h 10'. El que m'ha emocionat �s trobar-vos i l'abra�ada tan forta, que crec que m'ha recarregat les piles. Uns metres m�s avall venia, com ja has dit, en Jordi Mart�nez, la Montse Vila i una amiga.

Avui sembla que era el dia de la Mola; feina temps que no hi veia tanta gent. Ah !, i baixant he parat una mica amb en Salva Trujillo i senyora, que sempre m'agrada veure'ls. Un quil�metre m�s enll� l'Alberto Prata, senyora i ja dos fills.

En resum, total de 2h20', quinze quil�metres i el mateix recorregut d'anada que de tornada i molt feli�.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Agustinjr

MissatgePublicat: Dl Set 07, 2009 3:07 pm    Assumpte: Respondre citant

Ja est�s en el bon cam�. Has passat la fase de les 2h de tirada i amb l�entreno de la Mola encara agafar�s mes rendiment a la muntanya. Aquesta setmana encara has d�profitar per fer una tirada m�s llarga ja que et queda res.

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema est bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    �ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> RACÓ D'ENTRENAMENTS Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum