Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent |
Autor |
Missatge |
Alex

Registrat: 07 Jul 2009 Missatges: 771
|
Publicat: Ds Jun 12, 2010 9:02 pm Assumpte: Tirada de 52 Km per la Mola. (12/6/2010) |
|
|
Doncs aqui tenim la tiradeta d'aquest divendres.
Objectiu uns 50 km comen�ant de nit i finalitzant de dia. Cosa important, finalitzar l'entrenament amb sensacions de poder fer 50 Km mes.
Hora de sortida 3:45.
Lloc: Can Roca.
Ruta: Direccio la Pineda-Casa Ovac-Pista del Tronco-Parc audiovisual.
Distancia: 21,5 Km
Temps: 2:08
Em trec el frontal i vaig a buscar en AgustinJr per fer la volta al pati, aquest vegada al reves.
Hora de sortida 6:00
Lloc: Can Roca
Ruta: Direccio la MOla-Colld'estenalles-Pou del Gla�-Pista tronco-Parc audiovisual.
Distancia: 31 Km
Temps: 4:11
En total m'han sortit uns 52 Km amb un desnivell + de 2100 acumulat 4200 amb un temps de 6:20. Ha un ritme tranquilet i aconseguint l'objectiu d'arribar molt sencer.
Image de la ruta de 21 Km en color vermell la de 31 Km en color groc .
Salutacions
Editat per darrera vegada per Alex el Dc Gen 26, 2011 5:51 pm, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005 Missatges: 1362
|
Publicat: Dg Jun 13, 2010 5:16 pm Assumpte: |
|
|
Mentres que �lex anava senser i an 21km d�avantatge asobre del seu cos jo anava mica en mica fent els meus km,s. Si que anava una mica alegre al comen�ament pero no va ser aix� despres de passar la Mola. Unes sensacions rares i vaig patir molt en e�s �ltims km,s. �lex senser con si res i jo no podia arrivar a portar el seu ritme. Ets un crack i crec que tinc la premier de que acavar� segur la Ultra com un crack que es.
Salutacions
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
MIGUEL SBD

Registrat: 07 Jun 2009 Missatges: 791 Ubicaci�: Sabadell
|
Publicat: Dt Jun 29, 2010 6:16 pm Assumpte: |
|
|
Alex. te volgut contesta al missatge que has fet idns del meu fil i l'esborrat sense dornar-me comte , en primer lloc et vui feliciatr igualment per la teva Ultra d'Andorra ets un makinori no passa res per no poder acavar i lo del R�l el tio es d'una alte pasta anims i ha recuperar-se _________________ correr no es de cobardes |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Alex

Registrat: 07 Jul 2009 Missatges: 771
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
|