Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
XP

Registrat: 13 Jun 2005 Missatges: 139
|
Publicat: Dj Mai 18, 2006 1:36 pm Assumpte: Informes genolls d'en XP |
|
|
Hola familia.
El dia 7 de Maig em van fer les resonancies magnetiques dels dos genolls. Ahir vaig rebre els dos informes que diuen i resumin:
Genoll Dret.
Ruptura del menisc extern. Canvis post-meniscectomia a la banya posterior del menisc intern. Ruptura crònica o desintegraci´del lligament creuat anterior. Importants signes degeneratius postquirúrgics a tots dos compartiments. Petit quist de Becker
Genoll Esquerra.
Ruptura del menisc intern i a banya del menisc extern. Quist parameniscal extern. Condromalàcia rotuliana. Quist de Becker
Com podeu veure, el tema no pinta gens be. El genoll dret em fa molt mal desde el Dilluns. Vaig bastant coix, segon quins moments del dia i tinc moltes punxades en el menisc intern.
En canvi el genoll esquerra no. Quine solució hi ha???? suposo que quirurgica en casi tots els casos. Fins que no vagi al traumatòleg no en sabré rés. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4701
|
Publicat: Dv Mai 19, 2006 8:41 am Assumpte: |
|
|
Espero que els avanços en coneixements cirurgia, etc serveixin per que tornis a gaudir corrent. Fa dies que veiem que pateixes diferents problemes d'aquest tipus i segur que podràs trobar alguna solució. Només donar-te ànims en que no defallessis i esperar veure't corrent per tot arreu aviat. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Javi Lopez

Registrat: 17 Gen 2006 Missatges: 281
|
Publicat: Ds Mai 20, 2006 11:29 am Assumpte: |
|
|
Esperamos tu pronta recuperacion, y que tu vida atletica sea muy larga...
Saludos y cuidate mucho! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Josep

Registrat: 01 Jun 2005 Missatges: 1180
|
Publicat: Dg Mai 21, 2006 3:36 pm Assumpte: |
|
|
XPapell, jo també et vull dir el mateix, els meus desitjos son de que et recuperis de tot això plegat i corris comodament i disfrutant altre cop
Josep |
|
Tornar a dalt |
|
 |
XP

Registrat: 13 Jun 2005 Missatges: 139
|
Publicat: Dj Jul 13, 2006 10:19 pm Assumpte: |
|
|
Hola a tots. Després de tant de temps crec que tinc la obligació de dir quatre paraules i explicar quine es la meua situació perque se que aqui conec gent que puc comptar amb ells i que sou molt bona gent.
Be, desde que em van diagnosticar el que ja he explicat més a munt, vaig començar el 4 de Juny a fer BTT, les dues primeres setmanes vaig fer 7 sortides amb un total de casi 300 qms i em vaig aprimar 1.200 grams i casi sense molesties el genoll dret que es el que em crea problemes. El Dilluns 19 a la feina va ser molt dur oujab i baixant escales carregat de material, Dimarts teniaun dolor molt intens que em va dura casi 10 dies i dos setmanes sense fer rés.
Ara ja torno a estar be pero tinc que vegilar moltisim, aquest mes no més he fet una sortida en BTT i he anat 3 dies a còrrer no més de 7 qms i sempre escalfant 10'o 1,5 qms més o menys i la resta en series de 500 no gaire rápides entre 2'40"/2'45".
Les series les faig perque el traumatòleg em va dir que d'aquesta manera el genoll no sentia tant fort el impacte com anant a poc a poc.
Ara m'apuntaré a un gimnás per fer elíptica i a veure si fent una mica més puc crema més calories que es el principal. de moment ja estic mentalitzat de que aixó va per llarg ja que em una dieta super controlada no hi ha manera, pero si aconsegueixo fer el máxim esport posible estic segur i convençut de aquí a uns mesos podré fer alguna cursa i alguna mitja.
Be familia, donar-vos les gracies i si no ens veiem que tingueu bones vacances.
Salut i una abraçada
XP |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4701
|
Publicat: Dv Jul 14, 2006 6:42 am Assumpte: |
|
|
Encara que fa dies que no et veig, penso força amb la teva lluita contra les adversitats físiques.
Estic d'acord que per aquí hi ha molt bona gent que pateix pels companys i encara que el que més intentem fer és animar-te, el que ens alegraria que com fa uns quants anys poguessis tornar a compartir aquests entrenaments matinals sense cap molèstia. Espero que amb el que t'esforces en posar-hi mesures al final rebis la recompensa de poder venir més sovint, ni que sigui a fer una estoneta sense cap molèstia.
Fer BTT segur que et manté el sistema cardiovascular a punt i almenys pots fer esport i a més és molt bonic anar bicicleta i una gran alternativa. Mira la MariPau, que combina tres esports i a més cada dia esta més forta.
Què és això de l'elíptica ?
Respecte a fer curses; a veure si tens sort i pots fer-ne. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Josep

Registrat: 01 Jun 2005 Missatges: 1180
|
Publicat: Dv Jul 14, 2006 11:49 am Assumpte: |
|
|
XP , la meva admiració per la teva constancia per mantenir-te en forma i seguir fent sport, i lluitar per participar en l' esport que mes t'agrada: l' atletisme
Els genolls son fotuts, cagonlotó, jo fa dies que tinc molèsties en el esquerra, amb aquella sensació de fragilitat i molèsties al pujar de ritme
Fingers cross
Josep |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pau

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 661
|
Publicat: Dg Jul 16, 2006 6:03 am Assumpte: |
|
|
XP...t'he intetat trucar varis cops al telf però em diu que ja no admets trucades...
Bé..desitjo que et vagis millorant...i aviat poguem fer un rodatjet o cursa junts.
Fer altres esports va molt bé per cosos atrotinats com el meu...
no es que hagi millorat correns peró em diverteixo molt i evito lesions...
Quan el pep diu que estic forta es deu referir al catxo espatlles que m'estan sortint de tant estar sota l'aigua  _________________ el cel de nit de NZ |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Joaquín

Registrat: 11 Jun 2005 Missatges: 543
|
Publicat: Dg Jul 16, 2006 11:17 am Assumpte: |
|
|
Espero Xavi que la teva lluita contra els problemes físics la guanyis i aviat poguis gaudir del còrrer. El tema del pes, pels que tenim aquesta tendència a acumular sobrepes, és un coñazo, però s'ha de tenir constància i control del menjar, encara que t'ho diu un que li cuesta horrores ese control.
En fi, lo dicho, espero veure't aviat corrent per terres mosseneres. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
XP

Registrat: 13 Jun 2005 Missatges: 139
|
Publicat: Dg Jul 16, 2006 10:18 pm Assumpte: |
|
|
Soc aquí un altre vegada.
Perque veieu com esta el tema. Divendres vaig anar a còrrer amb el POCAPOC TEAM, no tenía cap molestia, vaig começar a còrrer i quan portava 1.200 metres vaig tinguer que parar per fortes molesties el genoll dret que m'han tingut a casa al sofá tot el cap de setmana. Encara vaig molt coix i no se si demá podré anar a treballar.
Pau Diumenge pasat em van robar el móbil i fins Dissabte no vaig poguer anar a buscar el duplicat de la tarjeta SIM, ara ja esta solucionat el tema
Pep l'heliptica es aquell aparell de gimnás que sembla que vagis correns o caminant sobre uns pedals i que pots fer-ho agafan uns bastons o no, aixó va be perque els genolls al no tenir xoc amb el terra no pateixen, no sé si m'explico?
Joaquim si vols que et digui la veritat cada día que pasa em faig més a l'idea de que tindré que deixar de còrrer encara que perdi els 10 kilos, he fet esport desde que tinc us de raó i encara que sigui i tingui o pugui jugar a les caniques ho faré
Josep vegila perque naltrus som persones de pés i cada vegada que el genoll soporta el pés en cada pasa les articulacions quedaries impresionat del que pateixen si ho poguesis veure en un video, es increible com es deformen i tornen el seu lloc
Algún Dissabte m'acostaré per MossenHoms amb la BTT i després de fer el recorregut amb vosaltres continuaré per acabar de fer les 2 hores i aixís ens podrem retrobar
Gracies a tots i una abraçada
XP |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|