Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
massa

Registrat: 06 Des 2007 Missatges: 274
|
Publicat: Dj Des 20, 2007 8:43 pm Assumpte: |
|
|
Aquest matí he anat a fer una inspecció del terreny i la veritat és que m'ho he passat com un nen amb sabates noves,a més hi he trobat petits rastres de la nevadeta del diumenge a la nit.
He sortit a quarts de nou de passat el càmping de l'Avencó(lloc més fred que conec,famós pels seus pous de glaç)amb una temperatura d'uns 5-6 sota zero i he començat a enfilar-me cap a la Serra Madrona per la pujada més dura de la cursa fins a arribar a una torre elèctrica a on se suavitza un xic la pendent,passo per can Puigagut(ruïnes) i giro cap a la esquerra per a devallar cap al sot del Purgatori,lloc d'una bellesa i una quietut sublims.
Però tot lo bo s'acaba i toca de nou tornar-se a enfilar i vinga amunt i vaig trobant plaques de neu glaçada ara aquí ara allà...,de cop al girar s'em presenta a la llunyanyia i majestuós el Tagamanet!!!(quina imatge,llàstima no dur càmera).
Finalment arribo al pla de la calma i a cal Agustí de on vaig ara ja per pista fins al collet del Tagamanent i devallo pel G.R.5 fins a Aiguafreda.
En total dues hores i 10'.
Un matí rodó. _________________ Salut i república |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

Registrat: 06 Des 2007 Missatges: 274
|
Publicat: Dl Des 24, 2007 8:51 am Assumpte: |
|
|
Tot va començar quan al pavelló de can Noguera,esperant a l'Yves,ens adonem que s'ha adormit i jo quedo amb ell via mòbil que l'esperaré a Aiguafreda per pujar cap al Purgatori i can Bellver.
Primer m'arribo fins a Sant Martí de Centelles a on hi ha un munt de gent,n'hi ha de molt valents que ja van en màniga curta i calça curta(ahir no feia gens de fred i no tenia massa mèrit....)
Total que a 2/4 tots a córrer,jo agafo el cotxe i m'arribo fins a l'entrada d'Aiguafreda i els veig passar,en xinoxano,passa l'últim destacat(però mai m'hagués pensat que se n'oblidarien d'ell..
Total que 15-20' després arriba en marmota-Yves i amb el seu cotxe ens n'anem fins al començament de la serra madrona(la pujada més heavy fins a la línea d'alta tensió.
Pugem fins a can Puigagut i ara devallem fins a sot del purgatori,el paisatge aquí és humit i amarat de molsa tova i amb molta pedra relliscosa que et fa estar atent a on trepitges,total que tot el que baixa molt arriba un moment que ha de pujar i apa amunt,de cop l'espessor del bosc s'obre i som regalats amb una meravellosa vista del Pirineu(mancat de neu i de les valls del Montseny i dels cingles de Bertí.
Vinga unes rampes més i ara de nou noves vistes ara amb el magestuós turó amb el monetir romànic com a teló de fons,quin espectacle!!!.
Al poc arribem a l'era de cal Agustí a on el dia de la cursa l'abuelo hi posarà un avituallament,ens hi parem i xafardegem,ja que hem avancat força i encara no són ni un quart de deu,ens arribem caminant tranquil.lament fins a can Bellver a on un magnífic esmorzar ens espera.
Després d'una hora de jalar riure i beure de tot cap avall per el G.R. 5 fins a Aiguafreda.
Un bon matí amb una bona colla de Galifardeus....(18 en total) _________________ Salut i república
Editat per darrera vegada per massa el Dl Des 24, 2007 12:39 pm, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4776
|
Publicat: Dl Des 24, 2007 9:44 am Assumpte: |
|
|
massa; ha estat una gran entrenament per a mi. Sap greu que hagis tingut d'estar per tothom i que finalment no fos lo perfecte que tenia de ser. Però ha estat una gran idea i m'ha agradat molt tot el que he vist i compartir amb tu i amb vosaltres força estona de converses agradables. L'entrenament era ferm de debò i he tingut de treure tots els meus recursos per finalitzar-lo i a més he patinat, ja que soc un talòs de la muntanya i avui tinc alguna rascadeta, però he gaudit de valent i m'ha agradat molt i molt. Gràcies.
Ha corredors.cat també he posat aquestes paraules:
Cita: |
http://www.corredors.cat/index.php?topic=2369.msg101821#msg101821
Memorable, memorable i molt agraït d'haver encertat d'haver vingut amb tots vosaltres i he estat el fanalet vermell del grup. Caram que tou que soc i quines pujades més fermes. Però, ens aturàvem amb l' amic xavimiquel a gaudir d'unes vistes i m'explicava com seria la cursa del febrer. L'abuelo i l'avi mena ens anaven reconduint i esperant i molta pena de saber que en xinoxano, que no conec, però quan estàvem a Bellver tothom ha trobat tristíssim que no estès entre nosaltres. El que puc dir, que després d'un munt d'anys de fer de tot en el món aquest del córrer, caminar etc., és la primera vegada que ens aturem a fer un excel·lent esmorzar: una botifarra que feia treure el singlot, amb unes mongetes a les fines herbes tot regat amb woll-dam i estrelles, un pastís de xocolata i un parell de cafès, acompanyat i amb una gent per mi desconeguda i amb els que estàvem com en familia.
En massa ens ha fet retallar a mi i a en xavimiquel de pujar el Tagament i hem arribat, de fet, després a Aiguafreda gairebé la mateixa hora que tota la colla. Bé, gràcies per tot i fins la propera i encantat d'haver-hos conegut. |
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

Registrat: 06 Des 2007 Missatges: 274
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|