ndex del Frum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

PerfilPerfil   Inicia una sessi per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiIniciar Sessi�

Important Notice: We regret to inform you that our free phpBB forum hosting service will be discontinued by the end of June 30, 2024. If you wish to migrate to our paid hosting service, please contact [email protected].
La Nou de Bergued� a Sobrepuny de 1.653 metres al�ada

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dt Ago 28, 2012 9:29 pm    Assumpte: La Nou de Bergued� a Sobrepuny de 1.653 metres al�ada Respondre citant

Quan llegia a un amic recomanar un lloc, ni per casualitat l'havia sentit mai ni sabia de la seva exist�ncia. "Sobrepuny" , un dels cims importants del Catllar�s i que est� al sector sud-oest de la serra. El "Sobrepuny" �s una muntanya de 1.653 metres que es troba entre els municipis de Castell de l'Areny, la Nou de Bergued� i Vilada a la comarca del Bergued� i molt recomanable com a excursionista, sobretot per qu� �s molt assequible per tothom. La recompensa m�s gran �s dalt de tot; les vistes. Nosaltres vam seguir el track que ens vam descarregar d'internet, per� per causes que encara no se, no hi havia manera de seguir-lo i ens hem desviat en algunes ocasions, per� com es diu en aquest casos, a m�s hem de sort per que hem pogut veure una masia i vaques soltes, que d'altre manera segur ens hagu�ssim perdut. Hi han hagut moments complicats, per que el track va ser penjat fa temps i la natura i alguna nevada, va omplir de vegetaci� el sender i esbarzers i branques diverses van deixar alguna esgarrapada sobre les nostra pell: per� si una cosa costa al final s'aprecia mes.
De baixada el cam� an�vem m�s b�, per� de nou una petita desviaci� ens va fer recular quan v�iem que ens allun�vem del poble de La Nou de Bergued�: un lloc tranquil i molt acollidor. Sobretot tranquil i on vam veure que hi havia una pensi� i un hostal, a banda de un pla�a molt gran, i poques cases, per� molt maques incloent una esgl�sia.

el que li va costar posar aquesta nota a la Marisol: "Hem arribat amb molt de cansament, per� la vista ha valgut la pena, Pep i Marisol"

Jo diria que la calor ha estat determinant que l'ha endurit una mica, i que ens hem perdut un xic. Per� passats uns dies estem molt satisfets per l'excursioneta

Nom�s comen�ar, passem per un lloc on hi ha una font, font d'en Patz�, i aquest raconet on aprofito per esquitxar a la Marisol. Una gracieta de les meves.

no ho sembla per� ara estem perduts dins els camps d'una granja. Al track que poso al final est� corregit i he posat el lloc per on vam baixar i el millor per pujar: us podeu refiar

enmig de branques i esbarzers ben extraviats

de tant en tant trob�vem un cam� que semblava bo

mirant el meu gps, veient que la cosa no anava per aqu�: per� no veia el cam� que tocava. M�s perdut que un pop en un garatge

i com que est�vem dins una finca particular, sort que no va sortir el granger: vam aprofitar per fer fotografies als animalons

segur que estaven ben estranyats de veure'ns aquestes vaques i vedells

ooostres, mira que anem de refiats: davant uns �ssers tan grans i mirant de re�ll que no tinguem de sortir per cames. Per� tenen m�s por que nosaltres: menys mal !!

continuem donant voltes i voltes i mirem amunt i sort que se'ns dona per riure

aquest ja �s el cam� bo, i es veu que estan tallant soques i branques, per� moments abans el cam� era complicat. Com he dit el track que em vaig baixar era de fa uns tres o quatre anys

no i ha res com un r�tol per anar m�s tranquils: ara si !!!

objectiu aconseguit !! ens podem retratar amb l'estelada d'esperan�a, i encara que riem, hem patit un xic avui

tamb� hem fet curt d'aigua, per� la vista impressionant

m'encanta el simbolisme d'aquest lloc: tamb� un vella xiruca !

Ara la Marisol us ofereix tota una s�rie de fotografies per si no teniu oportunitat de pujar-hi

Una xiruca amb un pessebre dins al costat de la Marisol

I ara a deixar un registre a la llibreta. M'ha fet gr�cia un que havien escrit uns moments abans que deia: "En Pere es pensava que aqu� dalt hi havia un bar, per aix� ha pujat"

I ara toca baixar i veure encara unes bones vistes i el track que us hem gravat �s aquest que farem de baixada, per que el feu de pujada.

El pant� que es veu el pant� de la Baells

Em veig molt valent, per� a mi les al�ades em fan molt de respecte.

All� al capdavall podeu veure El Pedraforca"

Impressionants abres per aquests llocs. A m�s hem sentit alguna bestiola grossa que passejava per aqu�, segurament algun senglar, i no les ten�em totes. El soroll ha estat notori

magn�fic i vell arbre

ja m�s contents i el cam� millor marcat

ens mirem el "Sobrepuny" des de m�s avall

seguim veient senyals pel cam�

i en aquest punt i mirant la vaca ens hem tornat a perdre, per� no patiu que el track est� arreglat. Com veieu a l'ombre en un dia prou calor�s per no quedar-se al sol

la Nou de Bergued� Esgl�sia rom�nica de Sant Mart�

I a la font de Can Patz� hem begut com mai, i hem omplert la botella

si voleu fer l'excursi� us penjo el nostre track

En conclusi�: un lloc per visitar i amb la recompensa del cim; el "Sobrepuny"

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Publicar un tema nou   Respondre al tema    �ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> RACÓ D'ENTRENAMENTS Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum