Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

14 gener -Entrenament per MOSSÈN HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Mossener



Registrat: 26 Mai 2005
Missatges: 406

MissatgePublicat: Dj Gen 12, 2006 7:41 am    Assumpte: 14 gener -Entrenament per MOSSÈN HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Si t'agrada córrer amb nosaltres, a nosaltres ens agrada fer-ho amb tú. Dissabte estarem mirant com vens..




Editat per darrera vegada per Mossener el Dl Gen 16, 2006 8:09 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4810

MissatgePublicat: Dj Gen 12, 2006 7:44 am    Assumpte: Respondre citant

Dissabte vindré amb cotxe fins la sortida matinal típica, i si el diumenge algú té ganes de venir a Blanes a fer la cursa de Mar i Murtra, el recullim a les 07:00 de matí.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pau



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 661

MissatgePublicat: Dv Gen 13, 2006 12:53 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo aniré peró amb cotxe que Diumenge tinc una sortideta llarga Very Happy
_________________
el cel de nit de NZ
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Joaquín



Registrat: 11 Jun 2005
Missatges: 543

MissatgePublicat: Dv Gen 13, 2006 1:02 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo també vindré, però encara haig de decidir si anar en cotxe o des del monument de la dona. Depen de:

- Que faré diumenge perque he d'estar aviat a casa al matí
- Com em llevaré diumenge després de dissabte nit que aniré a veure el primo y ya se sabe como pueden acabar estas cosas.
- Si després de Mossen Homs hi ha esmorçar o no.

En fin, lo iré madurando en el transcurso del día.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mossener



Registrat: 26 Mai 2005
Missatges: 406

MissatgePublicat: Dl Gen 16, 2006 8:11 am    Assumpte: Respondre citant

Posada fotografia de record al primer missatge d'aquest tema...

Estem rondant els dinou mosseners i cada setmana en som de nous; fer notar al Manolo, que venia per primera vegada, i que el Cisco va fer les dues trobades: entrenament a les 08:00 i també a les onze
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4810

MissatgePublicat: Dl Gen 16, 2006 9:24 am    Assumpte: Respondre citant

Entrenament d'una horeta i escaig, per camins amples per poguer fer petar la xerrada i amb parada obligada a la font de l'Argelaguet, on quasi ningú bebem: i és que no hi ha sed. Molta colla, com és costum darrerament, De vegades em pregunto el dia que rodem tots els mosseners que pot passar, ja que encara que som molts, sempre som diferents.

En Mirabet fa una colla de dies que em diu que té ganes de fer-nos anar des del poble de Mura, d'on és un il·lustre vilatà, fins a Terrassa. Hem d'anar construint una data per ser una bona colla i implicar-hi, si pot ser, a Es K MOT VALLESA i tothom que vulgui gaudírd'un recorregut inoblidable. Ja anirem parlant. Això seria un diumenge al voltant del mes de Març, tot encetant la primavera.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Josep



Registrat: 01 Jun 2005
Missatges: 1180

MissatgePublicat: Dl Gen 16, 2006 10:15 am    Assumpte: Respondre citant

Seria la meva primera travessa Mura - Terrassa, que sé que s'han fet varies, tinc ganes de fer-la
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Salavdortn
Invitat





MissatgePublicat: Dl Gen 16, 2006 10:19 am    Assumpte: Mura - Terrassa Respondre citant

Si les dates en van be , jo vindre, aquest mateix entreno s’ha fet en dues edicions i va ser molt divertit i amè.

salud2 i km

Salvador
Tornar a dalt
Pau



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 661

MissatgePublicat: Dl Gen 16, 2006 12:11 pm    Assumpte: Respondre citant

No sé que ha pasat que havía escrit un tocho i no s'ha gravat tristot

Be el cas es que deia que es impresionant veure com dissabte rera dissabte ens ajuntem aquesta colla a fer quelcom mès que còrrer i entrenar.
perqué aquestes sortides seveixen per xerrar, retrovar-nos, riure,gaudir de la natura, fer salut, comentar....
i tenen tanta asistència degut en gran part a tú Pep, perqué tenen un ambient distès, amable i asequible per tothom, tothom si sent bé.
Pocs grups de còrrer deuen tenir aquest qué especial que tenen les sortides Mosseneres Smile
_________________
el cel de nit de NZ
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4810

MissatgePublicat: Dl Gen 16, 2006 2:58 pm    Assumpte: Respondre citant

Quina mala sort no haver pogut llegir aquest totxo que has escrit que tan ens agrada !!

Quan tingueu intenció d'escriure temes llargs, aconsello fer-ho amb processador de textes i llavors cortar i pegar, ja que ara segur ens hem perdut pensaments bonics.

Respecte a la trobada setmanal: per mi és una raó més per estar engatxat a aquest esport; el que si crec que es bo que tots estiguem més o menys d'acord amb els recorreguts i ara que som tants, els camins amples ens donen la possibilitat d'anar menys pendents de les entrebancades. Penso que és molt complicat que tothom disfruti per igual, tot i que sempre he pensat que una hora està bé i qui vol endurir l'entrenament és tan fàcil com fer davant i endarrera, com bé sempre vaig dient. I aquesta setmana en Cisco ha fet dos entrenaments, en Joaquin ve des de casa seva, igual que els Agustin's, en Salvador, Vicenç i sobretot en Mirabet que ve gaire bé des de l'altre punta de Terrassa.

Vinga, ojalà duri molt aquest bon ambient i el mèrit és de cadascu'n de vosaltres.

Gràcies
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!