ndex del Frum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessi per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiIniciar Sessi� 

Important Notice: We regret to inform you that our free phpBB forum hosting service will be discontinued by the end of June 30, 2024. If you wish to migrate to our paid hosting service, please contact [email protected].
8 desembre 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

Publicar un tema nou   Aquest tema est bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    �ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÒNIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4863

MissatgePublicat: Dc Des 12, 2012 9:43 pm    Assumpte: 8 desembre 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Davant l'atenta mirada d'�ssers vius que ens acompanyen en aquest m�n d'incerteses, les aus rapinyaires, bells exemplars qu� tots nosaltres vam poder contemplar mentre corr�em pels entorns

Aquestes dues persones van cedir gentilment la possibilitat de fer fotografies mentre ensinistraven aquests majestuosos animals i els hi agra�m el luxe de tenir un �sser viu com els que podem gaudir en aquestes fotografies en les nostres hist�ries "mossenaires".

De nou, no deixa de sorprendre'ns una vegada m�s la trobada i projecte d'entrenaments en grup, quan tornem a assolir gr�cies a tots vosaltres una fita hist�rica i un nou r�cord de gent que decideix entrenar junta, amb l'�nic prop�sit de passar una bona estona amb els elements que tenim al nostre abast: bones amistats, natura i llocs incre�bles que envolten aquestes dues grans ciutats: Sabadell i Terrassa i d'on venen la majoria de persones que gaudeixen d'aquest invent, sense oblidar que tamb� tenim gent vinguda de Matadepera, Viladecavalls, Sant Quirze, Ullastrell i avui de m�s lluny, crec qu� de Gav� amb en Xavi Papell.

Com sempre diem ens uneix una cosa: c�rrer amb bona companyia.

Es proposava un recorregut que hem fet en moltes ocasions, amb un afegit per dins el magn�fic bosc de Can Deu, i parada a Sant Juli� d'Altura, per qui volgu�s fer un trague't a la font de l'�rea de lleure.

Ens venen nous amics que ens atrevim a dir que s�n mossenaires, pel fet de compartir aquesta filosofia d'esperar-se als encreuaments, sense parar i recular a buscar a qui ve un xic m�s a poc a poc.

Il�lustres persones, com en Rub�n Leiva que regenta una empresa esportiva, Recresport, Javi L�pez nou atleta del Calif�rnia Sports, Josep Boada un atleta de lo milloret d'Europa i de la U.A. Terrassa i molts d'altres i gent qu� si van venint ens aprendrem els noms. Un invent que ens permet que sent de molts clubs, ideologies, sexes, edats, podem c�rrer beneficiant-nos tots els uns dels altres i compartint coneixemets, aix� com grans xerrades.

Doncs nou r�cord de "Mossenaires" 69 , si comptem que dos amics, en Pau i en Papell, han fet el que denominem "caco" caminar/c�rrer i que han aprofitar les proximitats de la Masia de la Masia de Moss�n Homs per entrenar i aprofundir amb l'amistat.

i quant passaven pocs minuts de les 08:00 arrenca el gran grup amb l'Ignacio, Laura i Jorge al capdavant, parella i sogre ven units amb l'esport

I mentre apareixen els primers rajos de sol, el grup s'estira

Amb noies mossenaires, que han vingut aconsellades pel nostre mossenaire Josep Jim�nez, vestit de mossenaire

despr�s del primer reagrupament continuem la marxa

I envoltem el camp que fa poc han llaurat

I en Joan Molina, seguit per en Mirabet i en Marc

i en Jos� Antonio amb en Mart�n, seguits pel ben abrigat Jos� Manuel

les mossenaires amb en Miki, de blau

un petit progressiu en pujada, per veure si el cor funciona

L'Andr�s Exp�sito, un referent per molts

I un camp treballat, pot donar els seus fruits, si se'l llaura b�, se l'abona i alimenta, se'l rega, �s m�s f�cil que doni riquesa. Una imatge per la gent de ciutat que ens apropa el m�n de la pagesia.

I aqu� en Xavi Papell, amb molta vehem�ncia, escoltat per en Pau de blau, i l'Eva i en Javi

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dc Des 19, 2012 10:53 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4863

MissatgePublicat: Dc Des 12, 2012 9:46 pm    Assumpte: Respondre citant

En Jordi, com molts de vosaltres, pensava que no tenia massa que explicar, , ell pensava que no tenia massa que explicar, atl�ticament parlant, i en canvi veureu com d'interessant �s tot el que ens diu i li ho agra�m. Sabem el que costa parlar d'un mateix i valorem molt aquest regal que ens feu a tots. La manera de no passar per aquest punt de trobada i que quedi alguna empremta �s el que esteu fent: explicar viv�ncies que ens fan adonar quanta sort tenim de compartir aquestes estones plegats: gr�cies Wester i per molts anys puguem gaudir de la teva companyia

Ens deia en Jordi;

Quan el Pep em va proposar ser mossenaire de la setmana, vaig dubtar si era mereixedor d�aquest t�tol, primer perqu� era la cinquena vegada que corria amb els mossenaires i segon perqu� vaig comen�ar a c�rrer el juny del 2011, es a dir fa aproximadament un any i mig.

Per� deixeu que em presenti. S�c el Jordi Westermeyer i la gent que em coneix de sempre em diu Wester, vaig neixer a Terrassa l�any 1962 i aquest estiu he fet els cinquanta.

Puc dir que mai m�ha agradat l�esport. Aquesta afirmaci� tot i no ser estrictament certa si que ha format part del meu tarann�. De petit no m�agradava jugar a futbol, quan ho feia volia ocupar la posici� menys activa, a poder ser la porteria, i quan veia l�oportunitat per fugir, cames ajudeu-me! Vaig formar part de l�equip de b�squet de l�escola tot i que crec recordar que no vaig acabar la temporada, i aix� podria continuar.

De tota manera, sempre m�ha agradat caminar, preferiblement per la muntanya. De jove vaig fer una mica d�escalada. He fet tamb� alta muntanya i he coronat la majoria dels cims m�s emblem�tics de Catalunya. Tamb� he jugat una mica a p�ddel. Durant un temps, vaig sortir a patinar en l�nia per la ciutat, saltant voreres, esquivant obstacles, fent cons; realment, m�ho passava molt b� patinant. Aquest �s tot el meu curr�culum esportiu.

I aix� arribo a la primavera del 2011, a punt de fer 49, f�sicament cansat i amb un nivell de vitalitat preocupant; vaja, que m�imaginava en un futur no gaire lluny� arribant a la tercera edat abans d�hora.

He de confessar que sempre m�he sentit atret per la imatge del corredor, i m�s del corredor de muntanya, la din�mica del c�rrer, sortejant obstacles, saltant i controlant cada gir, cada passa, cada moviment posant a prova l�enginyeria del cos hum�.

C�rrer. Potser era el moment de provar-ho. Al cap i a la fi, tot �s q�esti� de motivaci�.
No calia posar-me objectius, i de fet poc confiava en mi mateix. M�ho vaig plantejar com un �anar fent�; aix� si, amb comprom�s i const�ncia.
Els primers dies i setmanes van ser un calvari. Sense cap fons esportiu no volia for�ar la maquin�ria per� s�han de assolir uns m�nims i aquests, per pocs que siguin, porten al cos a una situaci� d�estr�s que no est� acostumat. Mica en mica veia com podia anar allargant el recorregut, com despr�s de l�esfor� em recuperava m�s r�pid i amb m�s facilitat.

Ja era el moment de plantejar-me fer una cursa. A l�octubre em vaig inscriure a la Cursa de fons de Sant Mu�, 10 Km que vaig fer en 46:44. Despr�s d�aquesta he fet la Cursa de Muntanya de Terrassa, la Cursa Festa Major Poble Nou-Zona Esportiva, la Cursa Festa Major de Terrassa, i la Cursa El Pont de Vilomara i Rocafort en 45:31.

M�agrada c�rrer pel seu car�cter primitiu, per la seva senzillesa, no requereix l��s de cap mena d�instal�laci�, ni maquin�ria, ni estris, el material necessari �s m�nim, tan sols unes bones sabatilles i espai. Afortunadament, tenim al nostre abast asfalt, camins, corriols, roques, muntanya, pujades i baixades, tot el que sigui necessari per c�rrer de la forma m�s variada.

Acostumo a c�rrer tot sol, m�s que res perqu� surto quan em ve de gust, ja sigui al mat�, al migdia o a la nit, sovint ho faig des de la feina i gaireb� sempre amb auriculars, prenent la meva dosi de vitamines musicals.
La majoria de les vegades que he sortit en grup, ho he fet amb els mossenaires. M�agrada aquest grup, principalment perqu� �s un grup heterogeni en tots els aspectes, gent de diferent proced�ncia, un ampli ventall d�edats, principiants i gent de nivell, gent que va cada setmana i gent que feia temps que no venia, tots amb l�objectiu com� de c�rrer plegats una bona estona. Aix� no s�aconsegueix aix� com aix�, aglutinar tanta varietat en una activitat com� �s realment dif�cil i l�art�fex de tot aix�, Pep Moliner, pot estar ben orgull�s del fruit que ha donat la seva const�ncia i dedicaci�.

A dia d�avui puc dir que he assolit de llarg les meves previsions m�s optimistes, em sento m�s fort que quan tenia vint anys, salvant les dist�ncies de l�edat doncs el pas del temps no perdona, m�s entrenat i amb m�s vitalitat.
Ara puc cridar ben fort: I AM A RUNNER!!!!

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema est bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    �ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÒNIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum