Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Josep

Registrat: 01 Jun 2005 Missatges: 1180
|
Publicat: Dt Nov 15, 2005 12:14 am Assumpte: |
|
|
Josep Mª , jo no recordo que plogués massa, gairebé gens mentres corriem la mitja, potser algunes gotes?
El recorregut , dur , al baixar amb el cotxe des dels "4 vents" cap a Castellbisbal es veu tot el que caldrà pujar i baixar, durillo, durilllo.
Vaig fer 1:31:51 , cert, en la llista d' atletisme algú ha escrit que en aquesta mitja es fan uns 5-8 minuts més que en una mitja més plana, no crec que sigui tant, si algún que altre minut.
El temps no es bó del tot, el lloc de la cursa , el 84º em satisfà més, no em vaig trobar massa comode corrent, una mica millor al baixar del 15 fins a meta ( he comptat a algo menys de 4 el km. en aquests kms., però amb tot em va costar mantenir el ritme alt fins el final de cursa en els darrers metres .
No vaig fer ús del forerunner, no volia que se'm mollés en cas de forta pluja i corrent.
Feia temps que no em parava a que em fessin massatges, ahir en feien , no hi havia cua, i em vaig estar una estona fen ús d' aquest servei, que bé...
Després la botifarra, la vaig trobar bona i - o tenia gana, el pà.. ( sempre trobo bò el pà, menys quan noto que ha estat descongelat..., no m' agrada gens congelar el pà per després menjar-lo , no way !
Agraeixo la bona organització i el que vam rebre post-cursa, gairebé 2 paneres, gran entrepà, begudes,massatges, etc..
Josep |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Joaquín

Registrat: 11 Jun 2005 Missatges: 543
|
Publicat: Dt Nov 15, 2005 8:37 am Assumpte: |
|
|
De veritat, Josep, que fer una hora i trenta i un minuts és molt bon temps. Segur que una plana li pots treure mínim 5 minuts, doncs en la pujada perds molts segons. Es durilla si.
Josep Mª, el teu métode d'entrenament l'has de registrar com a propi i efectiu, perque dona bons resultats, gaudeixes i esmorces com un senyor cada diumenge.
La propera Montserrat, no? |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Josep Ma

Registrat: 08 Jun 2005 Missatges: 154
|
Publicat: Dt Nov 15, 2005 9:02 am Assumpte: |
|
|
Gracies Joaquin.
Efectivament el diumenge, una tirada llarga rodant suau fins a Montserrat. Després faré tres setmanes sense correr cap cursa i amb tirades més curtes i si tot va bé potser aniré a Vilanova. A veure si algú s'anima i després fem un arros negre a Sitges. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Josep

Registrat: 01 Jun 2005 Missatges: 1180
|
Publicat: Dg Nov 20, 2005 10:07 pm Assumpte: |
|
|
Josep Mª , espero hagis disfrutat molt en la pujada a Montserrat i amb bones sensacions, que tal ha anat? |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Josep Ma

Registrat: 08 Jun 2005 Missatges: 154
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|